Denendi hocam sonuç aynı,esasında vag grubu diye genel olarak daha fazla tecrübe vardır diye buraya sormak istedim neleri olur biter diye aracın.
Printable View
Vag-com ile kontrol ediyorum, her hangi bir arıza kodu yok. Aracın çekişinde gidişinde anormal bir durum yok.
Enjektör değerlerini vagcom ile kontrol ediyorum onlarda da anormallik yok. Her şey normal.
Enjektör değerleri fotoda göründüğü gibi;
https://c1.staticflickr.com/5/4807/3...f4a2b8af_c.jpg
yakın arkadaşımda 2007 2.0 tdi 140 lık seat leon var. enjektörleri ölçtüklerinde değerlerin normal olduğunu ancak araca takıldığında motorun beşik gibi sallandığını vuruntuların olduğunu söylüyordu. kaç kere enjektörcülere gönderdi yapıldı dedi ama sonuç hala aynı. Enjektörlerin çıkmasını bulmak çok zor olduğunu sıfırlarının aşırı pahalı olduğunu söylemişti.
Akışmetre değilmiş bizim sorunumuz enjektörmüş 2 ve 3 arızalı gösteriyor şuanlık siemens enjektör olduğundan bulunması aşırı zor kaç yer gezdim aradım 1 tane orjinal buldum 1 tanede çıkma arayacağım.
Bakalım enejektörleri değişince sonuç ne olacak paylaşırım buradan bu arada enjektörün 1 adet orjinal fiyatı 4xxx TL :)
şimdi hocam senin arabanda olacak şeyi söyliyeyim para verip enjektörleri alacaksın arabana takacaksın arabayı biraz kullandıktan sonra bu sefer diğer enjektörler arıza verecek :) 2.0 tdi pd motorlarında sıkıntısı bu. Maslakta ömer şahin diye parçacı varmış bizim arkadaş onda enjektör var dedi oraya sorabilirsin. ayrıyeten 2.0 tdi ların enjektörleri tamir olmuyor diyende var oluyor diyende var.
Büyükçekmece akınsal sanayide yapan biri var 3k tl ye yaptığını,yaptıklarının bir daha sorun yaşayıp geri dönmediğini söyledi ama emin değilim ben.
Şuan 2 enjektör alalım bakalım diğerleri arıza verir ise bu seferde onlara bakacağım, lanet bir motormuş resmen ya belirli km'lerde enjektör değişmek gerek resmen ve ucuzda değil
Arkadaşlar bugün başıma bir şey geldi. Hava -3 derece civarı yokuş çıkarken araç limp moda girdi. Kontak kapatıp açınca düzeldi. Eve gelince vag-com ile baktım “17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation” hatası aldım.
Nette araştırdım, MAF, MAP, N75 gibi bir çok şeyden olabilieceği yazıyor. Maf ve map sensörüm temizdir genelde. Daha önce temizledim. Yarın temizleyip tekrar deneyeceğim ne olur ne olmaz diye.
Velhasıl daha önce başına gelen var mı?
Golf V 1.9 tdı 105 HP DSG aracım 150 bin km oldu bakımı geldi 115 bin km de almıştım aracı bakımları düzenli olarak benden öncede yapılıyordu. son zamanlarda araçta şakırdama sesinin arttığını hissediyorum. araçta kat+egr iptali+yazılım mevcut. şuana kadar hep castrol kullandık motor yağında şimdi yapılacak bakımda motul xclean fe kullanmak istiyorum. bu şakırdama sesini azaltacak başka bir yol var mı? nedenleri nedir?
Golf 3 1.9 tdi'da çıkan ahu/1z/aaz den en makul olanı hangisi? Sanırım aaz olan tdi değil td.
Bu 3 motorun kronik pompa sorunu olduğunu duydum, hoş o yaşta sorunu olmasa şaşardım. Kronik başka sorunu var mı? Bulunmayan yada saçma pahalı olan parçası vs?