Valla cogunu yakmis galiba dogu. Ama yine de eksoz sokulecek temizlenecek.
Printable View
Cahitin kibrit turbosu
önünü alamıyoruz öyle böyle değil..
Ben anlayamadım ya hiciv mi var :) Araba kesiciye kadar peak yok durmadan basınç artıyor
Westegate ayarı ile hiç oynamadan turbo takılırsa cahitin şanzıman ı uzun olduğu için böyle bir sonuçla karşılaşmanız gayet normal Turboyu sökmeden 10 gün önce 2 kişi yokuş yukarı çektiğimiz video yu ekliyim 2 vites 50 km de turbo nasıl doluyor buyrun izleyin ;) Ortamda o zamanlar böyle bir durum olmadığı için devir saati çekmeyi yada düz yolda basıp ne süre yapıyor diye uğraşmadık. Bu işten biraz anlayanlar sesten basıncın nasıl geldiğini anlar zaten.
normal can o ya benim de 2260 ile öyleydi araba.
kanka daha devir olsa daha basacak :D benim araba hiç peak yapmadan direk 2.5lara oturuyodu vites atana kadar da düşmüyodu basınç :D
maşallah güzel bir ses var kara trende kazasız insallah güle güle bin
Buda düz yolda çekilmiş hali eski sahibinde iken. 2 barda.
Doğu bu normal değil 8 ay kullandım ben bu şekilde dolmamaması lazım şanzıman uzun diyelim en geç 2700 d olsun o turbonun 2.5 barda stabil gitmesi lazım 4850 4900 devire kadar.
noluyo la burda :D:D
sürekli artan bir basınç olması enteresan tabi. belki mehmet ustanın bir uygulaması vardır. şanzıman uzun bi basınca oturup sürekli öyle kalmasın diye yapılmış bişey olabilir belki :)
dynoda olmasından kaynaklı bir durum olabilir mi peki ?
Detayları ben bılmıyorum bılsem yardmcı olucamda bır kesıklık soz konusu arabada..
Benim rastladıgım sorun Sabit hızda 2100-2500 arası arac ani bacıns yukselmesi algılıyor,mesela devamlı kullndıgım sehır ıcınde 5 vites 90/6 vites 130 gibi ama alttan basıp soluklu 1-2-3-4-5 yukselmede sorun yok gidişi basınc basması peak ve cont iyi.. yarın map ve maf sensorlerını balata spreyı ıle temızlıycem borularımı wesgate tekrar kontrol edicem hayırlısı ile..
Emre'm basınc saatını pist ıcın odunc ıstıyorummm??
Cahit telefondada anlatttım araç basınç istiyor ama basınç geç geldiği için araç sorun var gibi algılayıp zarar vermemek adına kedini korumaya alıyor. Westagete ayarı ve yazılım düzenlemesinden sonra kendin görüceksin nasıl olduğunu. Maf sensörünü yağsız kontak sprey ile temizlersen daha iyi olur son çare balata spreyi kullan ;) Bu arada sensör plastik hausing e takılıyken temizleme onun içindeki pislikte sensöre gitmesin vidalarını aç öyle temizle.
Ben balans bozdugunu turbodan bi kurt kopegi ulumasi sesi gelmesiyle anliyorum :) Alt devirlerde daha turbo yeni devreye girerken baslar o ses. Ben bu sesi duydugumda bakima sokarim turbomu. Mil dagilsa da pervane kirilsa da eger turbonun disi saglamsa ici komple yenilenebiliyor diye biliyorum
1.6 tdi'lar konuyu kıskanıyor , biline ! :D
Yeni intercooler borularım pek prof degl.. 60 lık borular.. Emiş borularımda ufak sıkıntı mevcut klıpsledım bazı yerlerı ınsallahbır sure ıdare eder,gordugunuz yaglar ise yag buharını basıncla dısarı atıgı sag sola sıcramıs..
http://img685.imageshack.us/img685/2...2050300227.jpg
http://img546.imagshack.us/img546/45...0120503005.jpg
40mm eibach yaylar ile arac daha konforlu oldu sertlık ortadan kalktı.. İnsallah amortisorlerim kısa zamanda patlamazz :(
http://img407.imageshack.us/img407/6...2050300231.jpg
Cahit yine yarım yamalak is :) ne diyim sana parana yazık.
cahit o o kaçaklarda turbonun geç gelmesine ve güç kaybına sebep olur haberin olsun.
farkındayım kardesım ondan ıdareten yapıyorum hersey ust ust geldı ısten cok ızın aldım kovulucam yakından Allahtan emre_ varda ona bırakıyorum o halledıyor arkadaslarıyla..
suan sadece egr gıren bır dırsek warya orjınal onda ufak bır sıkıntı war onu halledircem izin alabılırsım..
http://s17.postimage.org/e2olcba7j/03052012306.jpg
http://s17.postimage.org/kixk2eir3/03052012309.jpg
egzantrik var dediler geldik :)
Serdar hayırlı olsun..
Eni sonu kapicam fistigi binicem ustune :D masallah kankama :)
emre hani passatı alıyodun sen bak passat dahada atarlanmış :D
satmıyorum ki :D gazlayın siz orda oynayın :D:D yakında taze videolar gelir emrecim :D