User Tag List

Sayfa 19/241 İlkİlk ... 917181920212969119 ... SonSon
4576 sonuçtan 343 ile 361 arası

Konu: Vag 1.9 tdı

  1. #343
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fa'R'uk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sağolasın teşekkürler, turbodan sonra güzel duman oluyor tam boğmalık
    abı yazılımdan once dyno varmı?
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  2. #344
    fa'R'uk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    46
    Şehir
    eyüp sultan
    Mesaj
    961
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirhan sph Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ozaman 1.9 tdi yerine duzgun bi 2.0 tdi bulursam super olur dsg sanziman sikinti yaratirmi acaba bide ondan korkuyorum. Bu dsg sanzimanlar tsi lardada aynimi yoksa icerik degisiomu. Eger ayniysa sanirsam ciddi anlamda dayanikli. Tabi bi okadarda sikintisini duyyorum. Manuelde almak istemiorm biktim artik istanbul trafiginden
    valla tercih senin vw ne yüklen yüklenebildiğin kadar bildiğim kadarıyla dsg şanzumanda bir sıkıntı yok daha iyi bilen varsa o yaparda bildiğim yok

  3. #345
    fa'R'uk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    46
    Şehir
    eyüp sultan
    Mesaj
    961
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cahitarsal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abı yazılımdan once dyno varmı?
    aracı yeni aldım sayılır ama bildiğim kadarıyla yok araçta yazılımdan sonra bugün katalizörü çıkarttım aklıma geldi gittim bir ölçtüreyim dedim sonuç bu

  4. #346
    ali_utku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul - Konya
    Mesaj
    811
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirhan sph Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ozaman 1.9 tdi yerine duzgun bi 2.0 tdi bulursam super olur dsg sanziman sikinti yaratirmi acaba bide ondan korkuyorum. Bu dsg sanzimanlar tsi lardada aynimi yoksa icerik degisiomu. Eger ayniysa sanirsam ciddi anlamda dayanikli. Tabi bi okadarda sikintisini duyyorum. Manuelde almak istemiorm biktim artik istanbul trafiginden
    İste bende bu sorunun cevabını arıyorum benim aracımda dsg.hard olarak yüklemeyi düşünmüyorum ama yine de sanziman kafamı kurcalıyor.max kaç nm torka dayanıklı acaba?
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ahmeti ben 3 boy geçiyorum ahmet aliye 2 boy geçiliyor ali veliyi 5 boy geçtiğine göre benim evo 8 im var

  5. #347
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dsgnin tipleri var mesela en guclu pasatta otomatik sanirim mehmet abi yazar gorgunde
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  6. #348
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    polonun deger cok cok güzel cıkmış gerçekten maşallah. yalnız benim bildigim kadarıyla ladies cup araçlarının tamamı orjinal olarak 130 hpden fazla güçler cıkarıyor. yalnız sonuç olarak son ulaşılan güç cok güzel

  7. #349
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar en fazla kafamı kurcalayan konu her zaman bizim pd130ların bu lanet şanzıman oranları oldu. 6. vites şanzıman oranına göre bi hesap yapınca 304 kmde bitiyor. bu sebepten de araç 200 km üstü hızlarda biraz isteksiz kalıyor. benim ingilizce biraz yetersiz kalıyor da bu bizim final drive'ın kısa olanını bulma ihtimalimiz varmıdır ?

  8. #350
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    dou cum bende vw tdi lara ait vites oranı ve kod şeması var 2 adet foto şeklinde msn de denk geldiğinde atayım sana gün içinde

  9. #351
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı emirhan sph Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar yazilarinizi okudum ortada gercekten super degerler var benim bu aralar kafamda bi kurtlar geziniyo ancak pek bilgili ve tecrubeli degilim vag makinalara karsin o yuzden tecrubelerinize siginarak bsiiler soriim sizlere

    Yaza dogru bitane 2.0 tdi yada 1.9 tdi almayi planliorm otomatik dsg olucak alicagim araba. 2.0tdi icin pek bi suphem yok ancak 1.9 tdi otomatikler 105 hp bu araci yazilim down pipe duz boru filtreyle nerelere getirebiliriz. Yada ufak capli bi turbo degisimi de olabilir. Cooler degisimi orjinal tuboya lag yaptirirmi ? Birde 1.9 tdi larin ustundeki turbolar vgt midir ?

    1.9 tdilarin fiyatlari daha uygun 2.0 tdi lara gore aklimdaki arac jetta 1.9 tdi icin 2.0 tdi icin ise jetta mk5 b7 a4 b6 passat 3 unden biri olcak. Su anda megan coupe 3 var yaklasik 136 hp 280 nm civarinda degerlerim katalizor iptali ve ecufast yazilim var gidisinden memnunum ancak yeni aracimda bekledigim performans 170 hp 380 400 nm ler olcak. Bana biraz fikir verebilirmisinz. Cok fazla abartmadan neler yapilabilir. Turbo degistirmekten biraz korkuyorum arac gundelik kullanilicak tabikide bana sknti cikartmamasi gerek. cevaplariniz icin simdiden saolun
    Yavrum 2.0 PD TDi motorlu bişeyler bak, çok keyifli meretler

  10. #352
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dou cum bende vw tdi lara ait vites oranı ve kod şeması var 2 adet foto şeklinde msn de denk geldiğinde atayım sana gün içinde
    Çok msn yapmiyom kanka ama denk gelirsek halladeriz aslında pd150 toldeo sanzimani da var elimizde aslında kovan sabit kalıp ici değişecek sadece cupra sanzimani ile birebir olacakta benim o kadar bütçem yok su an için

    E

  11. #353
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    dur faceden yolliyim o zaman

  12. #354
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.787
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Buraya neden koymuyosun bizde gorsek

  13. #355
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    Benim polonun alır almaz yaptığım dynosu..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  14. #356
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok msn yapmiyom kanka ama denk gelirsek halladeriz aslında pd150 toldeo sanzimani da var elimizde aslında kovan sabit kalıp ici değişecek sadece cupra sanzimani ile birebir olacakta benim o kadar bütçem yok su an için

    E
    1.8 t cupra r ın final drive i pd130 a göre kısa onu da deneyebılırsın moruk

  15. #357
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    PD130 Şanzumanı Varsa Benim Cupranın Orj. Şanzumanı ile takas ederim..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  16. #358
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senin yürüttügün güçler için uzun olması daha ideal dimi mehmet. düşünürsen bir ara konuşuruz bu konuyu.

  17. #359
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8 t cupra r ın final drive i pd130 a göre kısa onu da deneyebılırsın moruk
    yapısal fark yok mu moruk ? uydurabilir miyiz ?

  18. #360
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bana en uzunu lazım
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  19. #361
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuşalım bir ara

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •