Ultra iyi bir güç artışı var, tebrikler. Uzun dönem etkisi nasıl olacak acaba.
biraz daha iyi .. şu an hala pod'larla oynuyorum uygun bir ayarı bulmak için.. özellikle 3000 rpm'de daha bir canlandı araba.. benim turbo 2000 rpm'de devreye giriyor..
edit: ingilizce forumları taradım acaba megane dci'da turboyu büyüten oldu mu diye, ama bulamadım bir bilgi.. acaba 2.0 TDi dan çıkma turbolar bize uyar mı?![]()
DSG vites atışlarıyla , manuele olan tork farkını kapatıcaktır diye düşünüyorum
Golf MKVII 1.6 Tdi
ArkAdaslar,dizel ve econ icin yapilmis bir aracin hizlanmasi.
Ayrica hava cok nemli ve 27 derece! Hizlanmasi 2.0 dizeller gibi. Ben cok begendim,yazilim ile guzel olmus. Hep ustunu isteriz ama mekanik limitleride gormek gerek. Yani istetken biraz mantik cercevesinde olmak gerek
Box+yazilim olnaz,eger tazilim duzgunse box'a gerek yok. Anca rail basincini yukseltsin.
Pbix neticeleriyle olctugum budur,iyisi mumkun cunku hava filtresi 8000km ye dayanmisti.
Keyifli surusler...
Biraz daha uzun vadede dpf sıkıntı yaratmazsa bu iş olmuş demektir....
Golf MKVII 1.6 Tdi
Bi onceki sayfadaki 100-200 saglikli olcum sonucu mu?
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
50-150 ara hızlanma verisinde 8 saniye iyileşme cok başarılı. Biraz daha hakkı vardır diye düşünüyorum ama ben![]()
dpf iptal olmadan araç manuel olmadan aşırı yüklenmenin anlamı olmadığını düşünüyorum
Golf MKVII 1.6 Tdi
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
Niye muhalefet algıladınız ki ,sert bir şey yazmadım ? Sadece yazılımla nasıl bir hızlanma farkı oluşabilirdi ki zaten, birazcık toparlanmış kendine gelmiş, ki o hacim icin gayet iyi yani. Çıtanızı beklentiinizi sordum ben,yanlış anlamışsınız. ! ünlem falan da yok hani, illa gülücük mü koyalım![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)