User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
31 sonuçtan 20 ile 31 arası

Konu: corsa c 1.7 1749 turbo bronz baskı balata

  1. #20
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emme manifoldundaki dar portların genişletilmesinin bir faydası olurmu sizce?
    bir de egr iptalindeki özel boru olayını anlayamadım, metal conta ile mekanik olarak ve yazılımdan da iptal ettik biz egr yi.. sizin bahsettiğiniz olay nedir?
    1. soruyu ciddi anlamda anlamadım soru olarakmı sordunuz lafmı çarpıttınız daha tam olarak denemedim motoru topluyorum. fakat benim düşüncem az yakması açısından aracın hava almasını kısıtlamışlar portları düzenli şekilde açılınca her subap gerektiği havayı çekicek düşüncesindeyim yaptığım çalışmanın resmini atabilirim.

    2. Soru Metal conta ile egzos gazını kapattınız.Ben egzosdan çıkan boruyu tamamen söktüm emme manifolduna giren l şeklinde bi boru var o parçanın içindeki egr valfini söküp turbo basıncını direk borudan yuvarlak şekilde geçirmeyi sağladım onun resmini çekince tam olarak ne demek istediğimi anlarsın yani valf tamamen iptal turbo basıncı hiç bir yere çarpmadan emmenin içiden geçiyor.



    2.Resimde tam olarak yapılanı anlamışsınızdır normalde o metalin içinde kocaman bi parça var emişe açılıp egzps gazını emmeye veren.O metalin gereksiz parçalarını kırıp dışını kaynattırdım.içi ise polisajlı gerçek bu biraz daha kapsamlı egr iptali hava çarpaması yok egzos tarafına ise flanş kestirip çirkin görüntüyü ortadan kaldırdım.Hava filtre borularını demirden yapıcaktım gerek duymadım orda basınç yok sadece görüntü güzelleşir.yazılım olmadan stock motorla bu şekilde güç artışı olmuştur sanırım corsa c sayfası olarak burda devam edebilirz aslında hep beraber

    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  2. #21
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CRUEL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben günlük kullanıyorum aracımı. direk bronz var öle orhanik morganik muhabbeti olandanda deil. ve bir sıkıntı yaşamıyorum bıktırır falan muhabbeti biraz abartı olmuş yani. he oem de gaz vermeden kalkan araç bronzda biraz gaz ister tek fark bu bunuda zaten bi iki kalkışda çözersin.
    aynen öyle olmadı şahin abi zaten uyarıyor , 3 yaprak bronz 3 yaprak cadde tipi yapalım + oynar volant diye. fakat bende sabit var sabite 3bronz 3 cadde tipi yaptırcam korkuyorum şuan çok titretmesinden.

    oynara yapsamda oynar hemen bozuluyor diyolar. gücümü düşürürmü düşürmezmi kararsız kaldım oynar-sabit arasında seninki nasıl

  3. #22
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bektas_talay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen öyle olmadı şahin abi zaten uyarıyor , 3 yaprak bronz 3 yaprak cadde tipi yapalım + oynar volant diye. fakat bende sabit var sabite 3bronz 3 cadde tipi yaptırcam korkuyorum şuan çok titretmesinden.

    oynara yapsamda oynar hemen bozuluyor diyolar. gücümü düşürürmü düşürmezmi kararsız kaldım oynar-sabit arasında seninki nasıl
    benimki komple bronz ve sabit volant.

  4. #23
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mannerboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1. soruyu ciddi anlamda anlamadım soru olarakmı sordunuz lafmı çarpıttınız daha tam olarak denemedim motoru topluyorum. fakat benim düşüncem az yakması açısından aracın hava almasını kısıtlamışlar portları düzenli şekilde açılınca her subap gerektiği havayı çekicek düşüncesindeyim yaptığım çalışmanın resmini atabilirim.

    2. Soru Metal conta ile egzos gazını kapattınız.Ben egzosdan çıkan boruyu tamamen söktüm emme manifolduna giren l şeklinde bi boru var o parçanın içindeki egr valfini söküp turbo basıncını direk borudan yuvarlak şekilde geçirmeyi sağladım onun resmini çekince tam olarak ne demek istediğimi anlarsın yani valf tamamen iptal turbo basıncı hiç bir yere çarpmadan emmenin içiden geçiyor.



    2.Resimde tam olarak yapılanı anlamışsınızdır normalde o metalin içinde kocaman bi parça var emişe açılıp egzps gazını emmeye veren.O metalin gereksiz parçalarını kırıp dışını kaynattırdım.içi ise polisajlı gerçek bu biraz daha kapsamlı egr iptali hava çarpaması yok egzos tarafına ise flanş kestirip çirkin görüntüyü ortadan kaldırdım.Hava filtre borularını demirden yapıcaktım gerek duymadım orda basınç yok sadece görüntü güzelleşir.yazılım olmadan stock motorla bu şekilde güç artışı olmuştur sanırım corsa c sayfası olarak burda devam edebilirz aslında hep beraber

    yok estafurullah laf carpma falan yok
    ben bu uygulamayi yapip hicbir fark olmadi diyen duydum da o nedenle sordum..
    egr olayi ise anlasilmistir tarafimca
    resimler cok aciklayici oldu tesekkur ederim..

    malumunuz bizimde bi corsa 1.7 dti miz varda, bazi konularda problem yasiyoruz, o nedenle sormustum ben de..
    arac kardesimin, wtf corsa diye konusu falan olmasi lazim forumda.
    basinc sorunu yasiyoruz, 1749 a cok yakin bi turbo kullaniyoruz ama 1.35 bar i gecemiyoruz vs..
    ben de bu aralar egr nin biraktigi kurumlara takilmis durumdayim, 193 binler de falandi ben egr yi iptal ettigimde, o nedenle mi acaba basinc gelmiyor diye dusunuyorum da..
    If you have no LAG, you have no turbo..

  5. #24

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kurumdan dolayı daha fazla basınç görürsünüz, portlar açılınca basınç düşüyor yazılımdan baya pay kalıyor mazotu verince iyice iyi olur
    ...

  6. #25
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kurumdan dolayı daha fazla basınç görürsünüz, portlar açılınca basınç düşüyor yazılımdan baya pay kalıyor mazotu verince iyice iyi olur
    mazot vere vere bi hal olduk
    If you have no LAG, you have no turbo..

  7. #26
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok estafurullah laf carpma falan yok
    ben bu uygulamayi yapip hicbir fark olmadi diyen duydum da o nedenle sordum..
    egr olayi ise anlasilmistir tarafimca
    resimler cok aciklayici oldu tesekkur ederim..

    malumunuz bizimde bi corsa 1.7 dti miz varda, bazi konularda problem yasiyoruz, o nedenle sormustum ben de..
    arac kardesimin, wtf corsa diye konusu falan olmasi lazim forumda.
    basinc sorunu yasiyoruz, 1749 a cok yakin bi turbo kullaniyoruz ama 1.35 bar i gecemiyoruz vs..
    ben de bu aralar egr nin biraktigi kurumlara takilmis durumdayim, 193 binler de falandi ben egr yi iptal ettigimde, o nedenle mi acaba basinc gelmiyor diye dusunuyorum da..
    Corsa düzgün tune edilirse sıkıntısız yürür .


    Neden takılıyorsun kurumlara carbon clean yaptırırsan fgüzel kaliteli biryerde kurumu felan düşünme kaçak olabilir emmende yada cooler borularında hepsini geçiyorum intake ve exhaust borularını yeniden yaptınmı orjinalin langırt die üstüenemi taktın
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  8. #27
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Corsa düzgün tune edilirse sıkıntısız yürür .


    Neden takılıyorsun kurumlara carbon clean yaptırırsan fgüzel kaliteli biryerde kurumu felan düşünme kaçak olabilir emmende yada cooler borularında hepsini geçiyorum intake ve exhaust borularını yeniden yaptınmı orjinalin langırt die üstüenemi taktın
    suan aracta dumanli diye tabir edilen yazilim var.. (oem turboyla birlikte kullanilan yazilim).
    araca uyguladigimiz turbo ise mhi tf035-16t idi sanirim.. iveco 2.8 daily turbosu.
    custom bi yazilim yapilmadi ama meshur dumanli denen yazilimin uzerinde mazot artirip kisarak dyno da deneme yapildi bisey degismedi diyebilirim..
    turbo revizeli turbo, balansi falan yapildi, biraz kullanip sokup tekrar inceledim bi sorunu da yok turbonun.
    aracta basinc kacagi yok, bundan kesinlikle eminim.
    turbonun wastegate i kapali, wastegate kapakcigi salyangoza kaynakli hatta o derece kapali
    turbodan itibaren komple 60lik duz boru var.
    intercooler ve intake borulari oem duruyor.
    egr iptal.
    1.35bar cont yuruyor araba, kesiciye 500 devir kala iniyor ama basinc..
    fullboost a 2700-2800 devir gibi oturuyor.
    ankara da erhan abinin dyno da 125hp civarlarinda cikiyor.

    gidisi de rezil baya..
    http://www.youtube.com/watch?v=rtb8O_vAT8c
    If you have no LAG, you have no turbo..

  9. #28
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Corsa düzgün tune edilirse sıkıntısız yürür .


    Neden takılıyorsun kurumlara carbon clean yaptırırsan fgüzel kaliteli biryerde kurumu felan düşünme kaçak olabilir emmende yada cooler borularında hepsini geçiyorum intake ve exhaust borularını yeniden yaptınmı orjinalin langırt die üstüenemi taktın
    1.7 lerde ecuya yazılım yapılıyormu yaptığınız işi irdelemek gibi oluyor ama biraz.bunların enjektörler mekanik hernagi bi elektrik girdisi yok.gelen yakıtın basıncı arrtığı zaman işeme biraz daha fazlalaşır.pompaya avans verip turbo basıncını manuel açarak güçlendirme yapılmış olunmuyormu
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  10. #29
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok estafurullah laf carpma falan yok
    ben bu uygulamayi yapip hicbir fark olmadi diyen duydum da o nedenle sordum..
    egr olayi ise anlasilmistir tarafimca
    resimler cok aciklayici oldu tesekkur ederim..

    malumunuz bizimde bi corsa 1.7 dti miz varda, bazi konularda problem yasiyoruz, o nedenle sormustum ben de..
    arac kardesimin, wtf corsa diye konusu falan olmasi lazim forumda.
    basinc sorunu yasiyoruz, 1749 a cok yakin bi turbo kullaniyoruz ama 1.35 bar i gecemiyoruz vs..
    ben de bu aralar egr nin biraktigi kurumlara takilmis durumdayim, 193 binler de falandi ben egr yi iptal ettigimde, o nedenle mi acaba basinc gelmiyor diye dusunuyorum da..
    araçta diyelim stock olarak 1.3 bar var bu portlar büyüdüğü zaman egr iptal olduğu zaman hatta benimki gibi düz boru yapıldığı zaman basınç düşücektir hava akışkanlığı fazla olduğundan fakat bu söylemlerim stock basınçta yazılım sonra basınç artınca zemin sağlam olduğundan 100 veriyosa büyük portlarlarla 105-110 verir düşüncesindeyim.barı geçememenizin sebebi dizele daha yeni başladım adını bilmediğim bi parça var turbo basıncını okuyan beyindende komut alıyor fazla basınç olduğunda basıncı kesiyor ondan kaynaklı olabilir o parça corsalarda yüksek barları desteklemiyorda olabilir değiştirmek yada beyinden basınç devresini açmak gerek. bahsettiğim parça motor kulağının altında kalan galıba
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  11. #30
    aliergun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İst/ Çengelköy
    Mesaj
    835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.7 yi hakkıyla yapmak için Opeltech selim usta ve yazılım içinde özgün abi diyorum.

    selim usta mekanik olarak hertürlü işi yapıyor.Turbo montajı, emme egzoz paslanmaz boruları kaynağı vs.. titretmiycek şekilde bronz baskıda yapıyor. Projeyi hayata geçirmeye başlayacağınız zaman görüşün ustayla.
    Ali's Detailing Garage / Erenköy

  12. #31
    dragger07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    81
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şahin ustanın cep nuamarasını alabilirmiyim baskı balata için
    BAP Corsa

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •