User Tag List

Sayfa 6/15 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
280 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: Focus Turbo Pal Büyütme Hakkında...

  1. #96
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bektas_talay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi cadde yapıp kurtköye gidiyorum arkadaşı bırakmaya , tabi heryerde dip gaz 50 tl bitiyordu bunu demek istedim son zamanlarda çok yakmaya başlamıştı box dan sonra

    şehir dışı 20 tl ye 100 zorlarsan yapıyordu 2.7 3 litre falandı şehir dışı ortalamam

    benim verim anlayışım farklı o kadar masrafa 180 hp çıktığını bahsettim şimdi benim 100-200 üm 14 saniye polo ile focusu ölçemedim sıkılmaktan

    bu hızlanmam

    https://www.youtube.com/watch?v=3Rtt...OcOWjrGCN2sJgQ

    buda yol tutuşum

    https://www.youtube.com/watch?v=1wop...OcOWjrGCN2sJgQ

    ikisinide bana sunsaydı focus emin olun satılmazdı

    verimli değildiki motoru sattık tsi a geçtik ki motorunun (güçte) verimli olduğunu savunan işi bilmiyordur

    stok motora yazılım yapıyoruz 135 140 hp çıkıyor çıkmıyor bide 1.6 tdi poloya yapın yazılım 170 180 leri görüyor verim budur



    sımdı bektascım focusu sattın hemen focusu kotulemeye baslamıssın yok verım alamıyordum gıtmıyordu etmıyordu yok 140 hp cıkmıyordu fln demıssın araba sendeyken nedenn bunları solemedın pekı brak bu ıslerı bı aracı sattıktan sonra hemen kotuleme aracı.arac sendeyken yere goge sıgdıramıyodun nedense verım konusuna gelınce focusun motoruyla polonun motorunun pek bı farkı yok bılmıosan ogren hanı turboları farklı polonun turbosu yenı serı bı turbo yuksek basınca pallerı cok dayanıklı bu yuzden yazılımla cok yuksek gucler cıkartabılıyor bıde kafadan sallama hanı 180 hp felan polo tdı sadece yazlımla dp le 180 hp cıkartamaz tas catlasın 165 de kalır. neyse konu bu degıl focusla aralarındakı fark sadece turboları focusada gtc1244 tak yap yazılımı oda polonun verdıgı degerlerı versın motorlarda bı farklılık yok yanı ha 150 kğ kadarda agır focus polodan orası ayrı...baska bırı yazdıklarınla yanlıs bılgı edınmesın sen camur attın dıye...1 sene sonra tfsi cupra alırsın bu seferde 1.4 tsı yı kotulersın sen ben bundan emınım...

  2. #97
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İyi de biri Hothatch , biri c sınıfı hb dizel aile aracı. Ne yaparsan yap , şasiler , süspansiyon geometrileri , alt yapıları bambaşka ayrı gezegenlerde iki araç. Nasıl yakın gidebilirler ki ?

    Roll için araba hazırlayıp hothatch geçip çok iyiyim demek hayal görmek işte. Direksiyon tepkisi ,verdiği keyfi vs Roll de belki dizel focusla gti geçilir yükledikten sonra ama gti geçmesi daha iyi daha keyifli bir araç yapmaz. Sınıflar apayrı. Kıyaslamaya pek gerek yok..

    Edit: üstteki yorum çok doğru olmuş bektaş kızarak cevaplamak yerine birazcık düşün derim ne diyor bu insanlar
    -Fırat

  3. #98
    SNCKTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul-Wolfsburg
    Mesaj
    893
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ferroo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    suan fizik kurallarına gore kımse 20 tl ye 100 km yapamaz mozatla
    gecen gun 25 tl mazot aldım benım mk1 duz dıesel e ıbre sarının dıbındeydı ( bızde kırmızı yok ) pendık te oturuyorum kartal, maltepe, atasehır, yedıtepe unı. vs yaptım trafıkte 109 km gıttım mazotu aldıgım cızelgeye 2 mm daha vardı ben guvenmedım ne olur ne olmaz dıye gıttım mazot aldım 120 km yı zorlardım 60 tl ye nerelere gıttımı soylemıyım


    Alıntı bektas_talay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yalnız ne hemen yavasladı 3 sanıye hesapladım belkı daha erken 249 dan 1** lere ınmesını

  4. #99
    Boldenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    43
    Şehir
    Lüleburgaz
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bektaş kardeş, verim anlayışın biraz farklı. ben anlamam pek bu işlerden ama tsi motor, fiziğe göre beğenmediğin tdci nin veriminin belki yarısını, belkide biraz fazlasını verebilir.
    Byte-R
    instagram: dogancglr

  5. #100
    gp74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    683
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazmıyım yazmıyım diyorum fakat ,
    Arkadaşların söylediği gibi focus sendeyken yere göge sığdıramıyordun... Fakat aracının ne yürüdüğünü gördük nede rollde gidişini, Defalarca da roll için seni davet ettik fakat hep bir bahane çıktı...
    Şimdide tsi ile tcdi yi karşılaştırıyorsun biri SC+Turbo, biri saf aile arabası
    El insaf be kardeşim

  6. #101
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Adam demek istiyor ki ; ''ben focusa ne yaparsam yapayım gti geçemem.''
    üstüne gitmeyin yav

  7. #102
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Onur Fatih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Adam demek istiyor ki ; ''ben focusa ne yaparsam yapayım gti geçemem.''
    üstüne gitmeyin yav
    sonunda be abi biriside anladı

    ben geri kalan yorumlara cevap vermiyim uzamasın ben belki burda demedim ama
    arkadaşım olan aracımın yanında olup çabamı gören herkes bunaldığımı sıkıldığımı görmüştür sizin için hava hoş evde oturup bilgisayardan yazın ayrıca "polo gti ve focus tdci " kıyasalamasını ben yapmadım ben en başında belirttim

    " 184 hp çıkan benim aracımdı daha fazlada çıkarırdım ama harcanan paraya deymiyeceğini anladığım için polo gti a geçtim daha hafif daha verimli bir motora"

    verimden kasıt bu birine 100 tl masraf yaparsın birine 5000 tl masraf yaparsın aynı yürür yoksa gazlarkenki yaktığın yakıta bakılacaksa bu işe girişilmemeli

    bence konuya cevap uzamasın gereksiz atar ve trip yapılıyor bilmiyorum forumun doğasındamı var yada arka temamı böyle agresifleştiriyor insanları anlamıyorum

    focusu yere göre sığdıramıyordum evet 0-100 mükemmel çoğu kişiye kafa tuttum ama 0-180 aralığında gelişen gelişiyor ya sonra 3 4 kere sıkın bu güçte arabanın kestiğini göreceksiniz bunu burda yansıtmamın doğru olmayacağını bildiğim için yazmadım ama herkes konuşuyor işte bu konuyada daha fazla yorum yazmam çok biliniyorsa kendi araçlarınızı yaparsınız sonra bana sorular sorup burda atar yapmazsınız

    (NOKTA)

  8. #103
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bektas_talay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sonunda be abi biriside anladı

    ben geri kalan yorumlara cevap vermiyim uzamasın ben belki burda demedim ama
    arkadaşım olan aracımın yanında olup çabamı gören herkes bunaldığımı sıkıldığımı görmüştür sizin için hava hoş evde oturup bilgisayardan yazın ayrıca "polo gti ve focus tdci " kıyasalamasını ben yapmadım ben en başında belirttim

    " 184 hp çıkan benim aracımdı daha fazlada çıkarırdım ama harcanan paraya deymiyeceğini anladığım için polo gti a geçtim daha hafif daha verimli bir motora"

    verimden kasıt bu birine 100 tl masraf yaparsın birine 5000 tl masraf yaparsın aynı yürür yoksa gazlarkenki yaktığın yakıta bakılacaksa bu işe girişilmemeli

    bence konuya cevap uzamasın gereksiz atar ve trip yapılıyor bilmiyorum forumun doğasındamı var yada arka temamı böyle agresifleştiriyor insanları anlamıyorum

    focusu yere göre sığdıramıyordum evet 0-100 mükemmel çoğu kişiye kafa tuttum ama 0-180 aralığında gelişen gelişiyor ya sonra 3 4 kere sıkın bu güçte arabanın kestiğini göreceksiniz bunu burda yansıtmamın doğru olmayacağını bildiğim için yazmadım ama herkes konuşuyor işte bu konuyada daha fazla yorum yazmam çok biliniyorsa kendi araçlarınızı yaparsınız sonra bana sorular sorup burda atar yapmazsınız

    (NOKTA)

    sendeyken yere goge sıgdıramadıgın araca satınca yok soyleydı yok boyleydı 140 hp cıkmıyordu fln deme o zaman atar trıb attıgımız yok ne trıb atıcam ben sana sen bıldıgını yap bız bıldıgımızı sattıgın aracların arkasından bılmeden atıp tutma...

  9. #104

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaş focusla uğraşmak zaman kaybı demiş. Haklı, ama bence polo da zaman kaybı.. Zevkler ve renkler tartışılmaz elbet ama önden çekiş arabayla 350 hp gezsen ne olur 500 hp gezsen ne olur ? 100-200 ün 3 saniye olsa ne olur ?

    Zevkten keyiften bahsedilecekse arkadan itiş arabalardan bahsetmek gerek.

    Bektaş polo gti ın skidpad i ne alemde dostum ?

  10. #105
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.784
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0-100 kaç sn ölçmüştün

  11. #106
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Kadyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0-100 kaç sn ölçmüştün
    0-100 değil de 50-150 kıstas alın Kadir

  12. #107
    Sam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    619
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şehirdışı olarak söyledim ben minimum yakıt olarak yani.Ş.içi çok zor zaten...

  13. #108
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bomonti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaş focusla uğraşmak zaman kaybı demiş. Haklı, ama bence polo da zaman kaybı.. Zevkler ve renkler tartışılmaz elbet ama önden çekiş arabayla 350 hp gezsen ne olur 500 hp gezsen ne olur ? 100-200 ün 3 saniye olsa ne olur ?

    Zevkten keyiften bahsedilecekse arkadan itiş arabalardan bahsetmek gerek.

    Bektaş polo gti ın skidpad i ne alemde dostum ?
    vallaha skidpad derken anlamadım kusura bakma lütfen

    poloyada yatırım yapmanın mantıklı olduğunu düşünmediğimden eksoz filtre ve dv yaparak noktayı koydum yeni bi projem var ama onuda mehmet abiyle konuşmaya gittiğimde aklıma soktu 330d project

    yani polo keyifli yol tutan bi araba ama bana ufak geliyor focusdan sonra ayrıca gaza bastığımda incir ağacını hissediyorum focusun o yönü çok güzeldi ama aksları sorun çıkarmaya başladı üst kapak yağ atmaya başladı basıncı açtığımız için emme o ringlerini değiştirmekden gına geldi heryer yağ olup duruyordu o ring yüzünden hadi onu geçtim 10 de bir sabit volant olursa balatanın yayları oynar olursa volantı yiyor habire kalkıp duruyoruz çünki bu yüzden sıkıldım bu motorla uğraşmaktan satma ve soğuma sebebim buydu daha yeni ve bilinen bi teknolojiye geçtim pişman değilim he benzinli olduğu için yakıyor yapacak bişey yok ama keyif veriyor karting gibi kendisi..

    ama tekrar dizel günlerime dönmeme az kaldı 330d alıp hardcore tarzında bi project yapıcam burda paylaşırım zaten farkındaysanız poloya dokunmadım

  14. #109

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bektas_talay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vallaha skidpad derken anlamadım kusura bakma lütfen

    poloyada yatırım yapmanın mantıklı olduğunu düşünmediğimden eksoz filtre ve dv yaparak noktayı koydum yeni bi projem var ama onuda mehmet abiyle konuşmaya gittiğimde aklıma soktu 330d project

    yani polo keyifli yol tutan bi araba ama bana ufak geliyor focusdan sonra ayrıca gaza bastığımda incir ağacını hissediyorum focusun o yönü çok güzeldi ama aksları sorun çıkarmaya başladı üst kapak yağ atmaya başladı basıncı açtığımız için emme o ringlerini değiştirmekden gına geldi heryer yağ olup duruyordu o ring yüzünden hadi onu geçtim 10 de bir sabit volant olursa balatanın yayları oynar olursa volantı yiyor habire kalkıp duruyoruz çünki bu yüzden sıkıldım bu motorla uğraşmaktan satma ve soğuma sebebim buydu daha yeni ve bilinen bi teknolojiye geçtim pişman değilim he benzinli olduğu için yakıyor yapacak bişey yok ama keyif veriyor karting gibi kendisi..

    ama tekrar dizel günlerime dönmeme az kaldı 330d alıp hardcore tarzında bi project yapıcam burda paylaşırım zaten farkındaysanız poloya dokunmadım
    Ben biraz bakındım ama bulamadım polo nun skidpad değerlerini..
    Skidpad denilen olay arabanın yanal g kuvvetini ölçen değerdir. Bu da arabanın yol tutuşu hakkında az da olsa bir fikir verir.

    Misal GTR ın skid pad değeri 1.06g.
    458 italia nın değeri 1.00g.

    Konuya gelecek olursak polo ya daha fazla yüklenmemeni öneririm zira o şanzıman çok fazla dayanmaz.. 2 farklı dsg deneyimimiz oldu her iki aracı da doğru düzgün kullandık 2 side 45 bin km den sonra tiril tiril titremeye başladı, vuruntu yaptı vs... Geçen yaz araba alma maceramda bir gti veya bir vw seçmememin yegane sebebi de tam olarak budur.

    Amaç eğlenceyse ben yine dizelden uzak durmanı öneririm tabi bu biraz da maddiyata baktığı için çok fazla yorum yapamam. Çünkü herkes elindeki paraya göre maksimum zevki performansı almaya çalışıyor.. Ama öyle veya böyle dizel veya benzinli fark etmez arkadan itiş araba adamı ihya eder. Bir kere 5.30d kullanma fırsatı bulmuştum, çok eğlendim

    Benim aklımdaki de şu; işlerim yolunda giderse bir e36 3.20 alıp, 28 yapmak. Yada motor sesi dinlemek amaçlı vti almak. Allah hepimizin gönlüne göre versin.

  15. #110

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İst53
    Mesaj
    2.552
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0-100 değil de 50-150 kıstas alın Kadir
    50-150 ölçemiyoruzki 45 ideal oluyor. cunku 70 te 2.vites bitiyor çok kısa kaldığı için 45 ten basıyorum

  16. #111
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bomonti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben biraz bakındım ama bulamadım polo nun skidpad değerlerini..
    Skidpad denilen olay arabanın yanal g kuvvetini ölçen değerdir. Bu da arabanın yol tutuşu hakkında az da olsa bir fikir verir.

    Misal GTR ın skid pad değeri 1.06g.
    458 italia nın değeri 1.00g.

    Konuya gelecek olursak polo ya daha fazla yüklenmemeni öneririm zira o şanzıman çok fazla dayanmaz.. 2 farklı dsg deneyimimiz oldu her iki aracı da doğru düzgün kullandık 2 side 45 bin km den sonra tiril tiril titremeye başladı, vuruntu yaptı vs... Geçen yaz araba alma maceramda bir gti veya bir vw seçmememin yegane sebebi de tam olarak budur.

    Amaç eğlenceyse ben yine dizelden uzak durmanı öneririm tabi bu biraz da maddiyata baktığı için çok fazla yorum yapamam. Çünkü herkes elindeki paraya göre maksimum zevki performansı almaya çalışıyor.. Ama öyle veya böyle dizel veya benzinli fark etmez arkadan itiş araba adamı ihya eder. Bir kere 5.30d kullanma fırsatı bulmuştum, çok eğlendim

    Benim aklımdaki de şu; işlerim yolunda giderse bir e36 3.20 alıp, 28 yapmak. Yada motor sesi dinlemek amaçlı vti almak. Allah hepimizin gönlüne göre versin.
    abi o kuvvet yol durumuna göre çok değişkenlik gösteriyor misal örnek veriyim ben sahilde makas atarken gaza basarsam xds de aktif olursa araba nereye çevirsem düz gidiyor sardığı için ama temde bu imkansız 3 4 şerit komple kıra kıra gezebilirim 180 190 ile g kuvvetini piste girdiğimde ölçerim telefondan telefonu sabitleyip

    arkadan itiş tam zevk meselesi ayrıca bmw nin m50 motorunu stroker yapmanı sevdim aynı benim kafadan abi atmosferik 2.8 e36 + egzantrik ve eksoz ile çok keyifli sonuçlar alınıyor hele bide buna jdm works de turbo + kalın conta koyanlar 400 450 hp ler ile çılgın vaziyette dolaşıyor tabi ben kendi paramı kazandığım için yakıt birazcık dokunuyor hatta yakıt dokunduğu için polo eksoz yazılım dv den başka bişey yapamadım

  17. #112
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı oğuz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    50-150 ölçemiyoruzki 45 ideal oluyor. cunku 70 te 2.vites bitiyor çok kısa kaldığı için 45 ten basıyorum
    0-100 pek bişeyi belli etmez, 100-200 de bayağı uzun süren bir zaman aralığı 130-150 hp dizel için.

    50-150 aralığı dünya çapında ön görülmüş 100-200 veya 60-130mil gibi bir aralık, o yüzden onu alın dedim..

  18. #113
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    burdan 0-100 kaç saniye çıkıyosa işte benim polonunki focusun var zaten eski konularda

    Instagram

    burdada sahilde yol ıslak biraz çıldırdı

    Instagram

    ( sadece %20 etanol var depomda )

  19. #114
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0-100 pek bişeyi belli etmez, 100-200 de bayağı uzun süren bir zaman aralığı 130-150 hp dizel için.

    50-150 aralığı dünya çapında ön görülmüş 100-200 veya 60-130mil gibi bir aralık, o yüzden onu alın dedim..
    50-150 bende 15-17 saniye civarinda 0-100 duz yolda 8 saniye altinda eger iyi kalkarsam
    Ama bana yetmiyooorrr tatmin etmiyor artik cidden.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •