Ben biraz bakındım ama bulamadım polo nun skidpad değerlerini..
Skidpad denilen olay arabanın yanal g kuvvetini ölçen değerdir. Bu da arabanın yol tutuşu hakkında az da olsa bir fikir verir.
Misal GTR ın skid pad değeri 1.06g.
458 italia nın değeri 1.00g.
Konuya gelecek olursak polo ya daha fazla yüklenmemeni öneririm zira o şanzıman çok fazla dayanmaz.. 2 farklı dsg deneyimimiz oldu her iki aracı da doğru düzgün kullandık 2 side 45 bin km den sonra tiril tiril titremeye başladı, vuruntu yaptı vs... Geçen yaz araba alma maceramda bir gti veya bir vw seçmememin yegane sebebi de tam olarak budur.
Amaç eğlenceyse ben yine dizelden uzak durmanı öneririm tabi bu biraz da maddiyata baktığı için çok fazla yorum yapamam. Çünkü herkes elindeki paraya göre maksimum zevki performansı almaya çalışıyor.. Ama öyle veya böyle dizel veya benzinli fark etmez arkadan itiş araba adamı ihya eder. Bir kere 5.30d kullanma fırsatı bulmuştum, çok eğlendim
Benim aklımdaki de şu; işlerim yolunda giderse bir e36 3.20 alıp, 28 yapmak. Yada motor sesi dinlemek amaçlı vti almak. Allah hepimizin gönlüne göre versin.
