User Tag List

Sayfa 5/15 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
280 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Focus Turbo Pal Büyütme Hakkında...

  1. #77

    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    34
    Şehir
    ---
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ferroo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjınal basıncı 1.2 degıldır bence bı kaynak varmı bunun hakkında ben yazılımlı halde anlık 1.5 1.6 peak yapıp sureklı stabıl 1.0 yuruyodum
    Daha öncede sormuştun, sensör verileri ve orjinal haritası 1.2 bar. 1 bar falan değil.. Hatta partükül filtresi olanlarda 1.3 bar.

    Boost saatinde sıkıntın olmasın

    1.5 bar ile yürür üst devirler dahil, ona orjinal turbo ne kadar dayanır meçhul

  2. #78
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla boost saglıklıydı baska bosstlada denedım aynıydı bazen 1.2 basıyodu stabıl

  3. #79
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    custom turboyla (gt15-gt25) 20k km yaptım 2.2 barda kırılmadı. kullanıma görede değişir bence..

  4. #80

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.022
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CRUEL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    custom turboyla (gt15-gt25) 20k km yaptım 2.2 barda kırılmadı. kullanıma görede değişir bence..
    hybrit mi abi bu ? vnt mi ? kim yaptı ?
    ...

  5. #81
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hybrit mi abi bu ? vnt mi ? kim yaptı ?
    hybrit değil. imamoğlu/ bostancı yapmıştı.

  6. #82
    salidogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    48
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Millet baya coşmuş sağolsunlar, baya bilgi sahibi oldum. Pal büyütme yerine 2.0 tdci mondeo 140hp turbosu arıyorum şuanda, bulduğum zaman montaj daha kolay olacak 2-3 flanş ile olay çözülecek. Daha sonrada intercooler büyütme işine gideceğiz. Tabi bunlar ha deyince olmayacağı için zamanla olacak.

  7. #83
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı salidogan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Millet baya coşmuş sağolsunlar, baya bilgi sahibi oldum. Pal büyütme yerine 2.0 tdci mondeo 140hp turbosu arıyorum şuanda, bulduğum zaman montaj daha kolay olacak 2-3 flanş ile olay çözülecek. Daha sonrada intercooler büyütme işine gideceğiz. Tabi bunlar ha deyince olmayacağı için zamanla olacak.
    1749 mu takıcaksın

  8. #84
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben hybrid turbo 1544 ile son halimde 2.1 bar peak 23 psi boost yürüyordum dahada fazla açılırdı açılmazdı diye bişey yok ama hem yakıt yok içerde hemde turboma güvenmiyordum

    vallaha moralim bozuluyor mondeo turbosu falan diyince yapmayın abii ya manifolt döküm kesim biçim kaynak işi yaş

    orjinal bloktan çıkan turboya giden manifoltu kullanın ve eksoz emme tipi uygun 1749 bulun araya bi flanş yapın bunu da kimseye dimem arabayı sattım akıldaki projeler düşünceler dökülsün bari işe yarasın

  9. #85
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bektas_talay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben hybrid turbo 1544 ile son halimde 2.1 bar peak 23 psi boost yürüyordum dahada fazla açılırdı açılmazdı diye bişey yok ama hem yakıt yok içerde hemde turboma güvenmiyordum

    vallaha moralim bozuluyor mondeo turbosu falan diyince yapmayın abii ya manifolt döküm kesim biçim kaynak işi yaş

    orjinal bloktan çıkan turboya giden manifoltu kullanın ve eksoz emme tipi uygun 1749 bulun araya bi flanş yapın bunu da kimseye dimem arabayı sattım akıldaki projeler düşünceler dökülsün bari işe yarasın
    orjınal bloktan çıkan manıfolta flanş yapılır zaten en doğrusu bu

  10. #86
    Boldenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    43
    Şehir
    Lüleburgaz
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bektas_talay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konuyu baştan sona aydınlatayım 184 hp çıkan benim aracımdı daha fazlada çıkarırdım ama harcanan paraya deymiyeceğini anladığım için polo gti a geçtim daha hafif daha verimli bir motora ;

    manuel boost control : westgate vakum ile çalışır ve vnt sistemi ecu kontrol eder her hangi bir müdahelede bulunamazsınız , ext wg olması gerek evc veya mb control ile,

    pal büyütme : emme pali büyür 3 mm ve alt devirler 600 700 d/d ölür ve üst devir gelir yapan kişinin emme duvarını çok ciddi titizlikle tornalamsı gerekir yoksa araç geriye düşer basınç oluşturamadığından

    pal büyüdükden sonra yazılım upgrade edilir edilen upgrade de de yakıt yetişmez eski nesilde 147-150 arası güçte kalır duruma göre yeni dpf lilerde bu 160 a kadar çıkabilir ( ecudan kaynaklı mekanik aynı )

    intercooler büyütme inanılmaz gerekli olur araç zaten şişmiyor pist koşturmuyorsunuz aracı laga düşürmenin inanın hiçbir espirisi yok faydası tampondan görünen ciks mavi borular size zararı aracın alt devirindeki ölülük olur

    1.8 tdci 2.0 tdci turbosu ile falan olacak iş değil lakin 2.0 da 1749 geliyor bunu yazacak kişinin usta olması ayrıca o 60mg işeyen enjektörlerin büyümesi gerekiyor yoksa hüsranla sonuçlanır

    piston zaten focus 1 benzinlidede forged focus 2 tdci dede yani 240 lara kadar sorunsuz orjinal motor içi dayanıyor belki saplama ister ama oda olsun ayrıca emme manifolt oring den basınç kaçırıyor ben 2.2 peak ile 1.7 barda yürüyordum hybrid ile artı bende yakıt bayağı açıktı ecu sw nin yapamadığını dışardan yakıt sistemine müdahele ile yapmıştık (racechip sağolsun )

    merak edilen ne varsa yanıtlayabilirim yürüyen focus görmek benide mutlu eder açıkcası

    intercooler illa değiştiricem derseniz litre aynı kalsın mishimoto 5 litre üniversal z line alınabilir ve basınç borusu krom borudan tekrardan yapılabilir ayrıca water methanol kitin iat ciddi şekilde düşürdüğünü gördük ben focus da deneyemeden sattım tabi buda yakıt açarken gerekli olabilir diye düşünüyorum

    en iyi gücü veren eksoz ise 60 dp ( hybrid için ) ortaya kadar gerisi 52 son orj susturucu
    focusun motorunun harcadığı mazotu ve içindeki enerjiyi, gti ın yaktığı benzini ve içindeki enerjiyi hesaplarsan tahminimce focus 2 kata yakın verimlidir gti dan
    Byte-R
    instagram: dogancglr

  11. #87
    salidogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    48
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bektas_talay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben hybrid turbo 1544 ile son halimde 2.1 bar peak 23 psi boost yürüyordum dahada fazla açılırdı açılmazdı diye bişey yok ama hem yakıt yok içerde hemde turboma güvenmiyordum

    vallaha moralim bozuluyor mondeo turbosu falan diyince yapmayın abii ya manifolt döküm kesim biçim kaynak işi yaş

    orjinal bloktan çıkan turboya giden manifoltu kullanın ve eksoz emme tipi uygun 1749 bulun araya bi flanş yapın bunu da kimseye dimem arabayı sattım akıldaki projeler düşünceler dökülsün bari işe yarasın
    Hocam 2.1 'e 23'le yururken ki videosu falan var mi? Duman durumu nasildi? O haliyle ilgili bir bilgi alabilirmiyim? Kac hp aldiniz? Ve turboya o kadar yuklenmenin zarari oldu mu? Bol sorulu bir yanit oldu kusura bakmayin

  12. #88
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Boldenon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    focusun motorunun harcadığı mazotu ve içindeki enerjiyi, gti ın yaktığı benzini ve içindeki enerjiyi hesaplarsan tahminimce focus 2 kata yakın verimlidir gti dan
    malesef 0-100 hadi 150 km ye kadar verimli ortalığı pislettiğide cabası ama 160 170 den sonra malesef araç tıkanıyor kim ne derse desin o kadar uğraştım ettim para harcadım polo gti ın orjinalini dahi geçemedim

    poloya gelelim 1.4 tsi 180 hp stock focusu deler geçerdi ki şuanda ona harcadığıım paranın yarısını harcadım ( yazılım eksoz dv ) top speed de 265 i canlı canlı gördüm

    harcadığım paraya deydi focus da 50 tl atıp 100km gazlıyordum , poloya 50 tl atıp 60 km hakkı ile keyiflice gazlıyorum

    yani dizelden sonra baya bi keyifli oldu polo benim için...


    Alıntı salidogan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam 2.1 'e 23'le yururken ki videosu falan var mi? Duman durumu nasildi? O haliyle ilgili bir bilgi alabilirmiyim? Kac hp aldiniz? Ve turboya o kadar yuklenmenin zarari oldu mu? Bol sorulu bir yanit oldu kusura bakmayin
    isntagram da bayağı video var bektastalay bi kaç tanesini paylaşıyım

    23 psi cont.

    Instagram

    dumanlı son hali

    Instagram

    Instagram

    gelin arabasına saldığım duman

    Instagram

    bi tane daha boost ama burda debriyaj kaçırıyordu

    Instagram

  13. #89
    Boldenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    43
    Şehir
    Lüleburgaz
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bektas_talay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    malesef 0-100 hadi 150 km ye kadar verimli ortalığı pislettiğide cabası ama 160 170 den sonra malesef araç tıkanıyor kim ne derse desin o kadar uğraştım ettim para harcadım polo gti ın orjinalini dahi geçemedim

    poloya gelelim 1.4 tsi 180 hp stock focusu deler geçerdi ki şuanda ona harcadığıım paranın yarısını harcadım ( yazılım eksoz dv ) top speed de 265 i canlı canlı gördüm

    harcadığım paraya deydi focus da 50 tl atıp 100km gazlıyordum , poloya 50 tl atıp 60 km hakkı ile keyiflice gazlıyorum

    yani dizelden sonra baya bi keyifli oldu polo benim için...




    isntagram da bayağı video var bektastalay bi kaç tanesini paylaşıyım

    23 psi cont.

    Instagram

    dumanlı son hali

    Instagram

    Instagram

    gelin arabasına saldığım duman

    Instagram

    bi tane daha boost ama burda debriyaj kaçırıyordu

    Instagram
    verim deyince alınan güçten bahsetmiyorum. her motorun bir sınırı vardır. 1.6 tdci sonuçta bir dizeldir. çevireceği devir bellidir. yapabildiği max güçte polodan belkide 2 kat verimlidir. 1 cc mazotta bulunan enerji 1 cc benzindeki enerjinin az bir miktarını karşılar ama dizel motor bu yakıtla benzinden daha fazla iş yapar. o yüzden az yakar.
    bir benzin motoru asla dizelden verimli olamaz. neden dizel motorların suyu geç ısınır ve kışın benzinliden daha geç sıcak üfler kaloriferi, düşündün mü ?
    Byte-R
    instagram: dogancglr

  14. #90
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sımdı polo gtı la focusu bır tutmayın bence senın focus neden o kadar cok yakıyodu? ben 50 tl ıle 180 km yol gıdıyodum 100 km ne?bu arada sattıgın aracla senın poloyu denedınızmı ?

  15. #91
    Sam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    619
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bektas_talay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    malesef 0-100 hadi 150 km ye kadar verimli ortalığı pislettiğide cabası ama 160 170 den sonra malesef araç tıkanıyor kim ne derse desin o kadar uğraştım ettim para harcadım polo gti ın orjinalini dahi geçemedim

    poloya gelelim 1.4 tsi 180 hp stock focusu deler geçerdi ki şuanda ona harcadığıım paranın yarısını harcadım ( yazılım eksoz dv ) top speed de 265 i canlı canlı gördüm

    harcadığım paraya deydi focus da 50 tl atıp 100km gazlıyordum , poloya 50 tl atıp 60 km hakkı ile keyiflice gazlıyorum

    yani dizelden sonra baya bi keyifli oldu polo benim için...




    isntagram da bayağı video var bektastalay bi kaç tanesini paylaşıyım

    23 psi cont.

    Instagram

    dumanlı son hali

    Instagram

    Instagram

    gelin arabasına saldığım duman

    Instagram

    bi tane daha boost ama burda debriyaj kaçırıyordu

    Instagram
    Beko 20 liraya 100 km dicektin heralde

  16. #92
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    suan fizik kurallarına gore kımse 20 tl ye 100 km yapamaz mozatla

  17. #93
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ferroo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    suan fizik kurallarına gore kımse 20 tl ye 100 km yapamaz mozatla
    170hp hdi ile şehir içinde 50tl 200km yapıyordum. buda 25tl ye 100km ye tekabül ediyor uzun yolda mümkün o değer bence

    50 tl ye 100km de çok garip olmuş 250-300 hp pd ler yakmıyor o kadar

  18. #94
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CRUEL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    170hp hdi ile şehir içinde 50tl 200km yapıyordum. buda 25tl ye 100km ye tekabül ediyor uzun yolda mümkün o değer bence

    50 tl ye 100km de çok garip olmuş 250-300 hp pd ler yakmıyor o kadar
    sehır ıcınde demek ıstedımde belırtmedım uzun yoldada belkı yapılabılır

  19. #95
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi cadde yapıp kurtköye gidiyorum arkadaşı bırakmaya , tabi heryerde dip gaz 50 tl bitiyordu bunu demek istedim son zamanlarda çok yakmaya başlamıştı box dan sonra

    şehir dışı 20 tl ye 100 zorlarsan yapıyordu 2.7 3 litre falandı şehir dışı ortalamam

    benim verim anlayışım farklı o kadar masrafa 180 hp çıktığını bahsettim şimdi benim 100-200 üm 14 saniye polo ile focusu ölçemedim sıkılmaktan

    bu hızlanmam

    https://www.youtube.com/watch?v=3Rtt...OcOWjrGCN2sJgQ

    buda yol tutuşum

    https://www.youtube.com/watch?v=1wop...OcOWjrGCN2sJgQ

    ikisinide bana sunsaydı focus emin olun satılmazdı

    verimli değildiki motoru sattık tsi a geçtik ki motorunun (güçte) verimli olduğunu savunan işi bilmiyordur

    stok motora yazılım yapıyoruz 135 140 hp çıkıyor çıkmıyor bide 1.6 tdi poloya yapın yazılım 170 180 leri görüyor verim budur

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •