User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
66 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 1.6 HDİ nasıl daha keyifli olur?

  1. #20
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En zevkli hali 110 lugun hibrit turbosu bronz debriyaj down pipe duz boru sonda susturucu. Eger ugrasmak istersen ilkleri senle ben denemis oluruz. Pek 1.6 dizelle ugrasan yok. Yazilimcini iyi sec.

  2. #21

    Üyelik
    Apr 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En zevkli hali 110 lugun hibrit turbosu bronz debriyaj down pipe duz boru sonda susturucu. Eger ugrasmak istersen ilkleri senle ben denemis oluruz. Pek 1.6 dizelle ugrasan yok. Yazilimcini iyi sec.
    Izmirde egeturbonun 1.6hdi lara turboyu degisip yazilim uygulamalarina ulastim baskada ugrasan bulamadim. Istanbulda isin ehli bilgi sahibi birini bulsam.. yapmaya hersey yapilirda ben motoru kucaklamak istemiuorum. Psa motor sıkıştırmaya gelmez diyen cok

  3. #22
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı desomnium Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Izmirde egeturbonun 1.6hdi lara turboyu degisip yazilim uygulamalarina ulastim baskada ugrasan bulamadim. Istanbulda isin ehli bilgi sahibi birini bulsam.. yapmaya hersey yapilirda ben motoru kucaklamak istemiuorum. Psa motor sıkıştırmaya gelmez diyen cok
    Şimdi 1.6 motordan 150 hp civarı bir rakam almak istiyorsan dediklerim gayet tatminkar ve düşük maliyetli hatta hibrit turboya bile gerek yok.

    Benimde bu arabayla uğraşmaya başlayalı 5 ay oldu. Yabancı Peugeot forumlarına bakmalısın.

  4. #23
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.511
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı desomnium Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Izmirde egeturbonun 1.6hdi lara turboyu degisip yazilim uygulamalarina ulastim baskada ugrasan bulamadim. Istanbulda isin ehli bilgi sahibi birini bulsam.. yapmaya hersey yapilirda ben motoru kucaklamak istemiuorum. Psa motor sıkıştırmaya gelmez diyen cok
    Harun ustaya bir danış. 0216 575 29 51 0532 331 91 50
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  5. #24
    Karaman93
    Misafir
    Merhaba beyler benım aracımda 1.6 hdi konusulanların hepsını denemış bulunmaktayım 110 luk turbo emme Captiva pali enjektörlerın işemesini arttırdık 15ml yken 42-45-45-49 ml ye cıkarıp beyinden kıstık hks acık hava motorun altından cutout vana(biliyorum sıkıstırma yok param olunca arkaya cektırıcem ) yazılım 5cm yay iki kere vnt parçaladım her türlü wastegate denedim ama orginal beyindne ayarlı olan en iyi oldugna karar verdik benimde aksaklıgımdan egt afr ve boost saati daha simdi aldıgım icin aracın kac beygir ve net gidisini bilemiyoruz basınc kacırıyor vnt tam acmıyor falan filan ama bu halde bile sokakta ne yaptıgımı merakeden cook kişi var

  6. #25
    Karaman93
    Misafir
    Simdide araba debriyaj kacırıyor 0 bitane alıp üstündekini ankaraya bronza

  7. #26
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Karaman93 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba beyler benım aracımda 1.6 hdi konusulanların hepsını denemış bulunmaktayım 110 luk turbo emme Captiva pali enjektörlerın işemesini arttırdık 15ml yken 42-45-45-49 ml ye cıkarıp beyinden kıstık hks acık hava motorun altından cutout vana(biliyorum sıkıstırma yok param olunca arkaya cektırıcem ) yazılım 5cm yay iki kere vnt parçaladım her türlü wastegate denedim ama orginal beyindne ayarlı olan en iyi oldugna karar verdik benimde aksaklıgımdan egt afr ve boost saati daha simdi aldıgım icin aracın kac beygir ve net gidisini bilemiyoruz basınc kacırıyor vnt tam acmıyor falan filan ama bu halde bile sokakta ne yaptıgımı merakeden cook kişi var
    Enjektörün işemesini nasıl arttırdın ?

  8. #27

    Üyelik
    Apr 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Karaman93 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba beyler benım aracımda 1.6 hdi konusulanların hepsını denemış bulunmaktayım 110 luk turbo emme Captiva pali enjektörlerın işemesini arttırdık 15ml yken 42-45-45-49 ml ye cıkarıp beyinden kıstık hks acık hava motorun altından cutout vana(biliyorum sıkıstırma yok param olunca arkaya cektırıcem ) yazılım 5cm yay iki kere vnt parçaladım her türlü wastegate denedim ama orginal beyindne ayarlı olan en iyi oldugna karar verdik benimde aksaklıgımdan egt afr ve boost saati daha simdi aldıgım icin aracın kac beygir ve net gidisini bilemiyoruz basınc kacırıyor vnt tam acmıyor falan filan ama bu halde bile sokakta ne yaptıgımı merakeden cook kişi var
    Istanbulun neresindesin gormek isterim

  9. #28
    Karaman93
    Misafir
    Bagdat caddesindeyım blacksmoke enjektör başlarının pullarını degistirdi yanlıs hatırlamıyorsam

  10. #29
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Karaman93 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bagdat caddesindeyım blacksmoke enjektör başlarının pullarını degistirdi yanlıs hatırlamıyorsam
    Memeleri değişmiş olmasın?


    Büyük enjektör yerine mantıklı bir işlem mi ? Bundan sonra yazılım yapılıyor mu?

  11. #30

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    110 luğun turbosunu 90 lığa direkt olarak takamazsın. 110 luk VNT 90 lık wastegate li turbo. İkiside vakumla kontrol ediliyor ancak aradaki fark sadece turbodan ibaret değil. Turboyla beraber basınç selenoidinide değiştirmen gerek. Bununla birlikte birtakım diğer parçalarıda. Ayrıca 90 lığın kontrol ünitesi wastegaste sistemiyle çalışmak üzere programlıdır, 110 luğunkiyse VNT ile çalışmaya.
    110 luğun enjektörleri farklıdır.
    Turbo değiştirme olayına gireceksen daha büyük wastegate sistemli bir turbo takarsın. Yada bir turbocuya gider mevcut turbonu modifiye ettirirsin. 90'lık versiyonlarda DPF yani partikül filtresi yoktur. Dolayısıyla DPF iptali işine girmen gerekmez. Katalitik konvertörü söküp yerine downpipe yapabilirsin. Arkaya kadar da düz boru bir eksoz sistemi takarsın. Sonrada aracına bu konfigürasyona göre bir chip tuning işlemi yaptırırsın.140 hp civarı binersin. Daha yüksek güçler için enjektörler, baskı balata vs daha çok detaya girmen gerekir ki bence bir gereği yoktur. Ne kadar çok değişiklik o kadar çok sıkıntı demektir. Aracını güçlendirip günlük olarak sıkıntısız binmek istiyorsan yukarıda yazdıklarımı işlemler tatmin edici olacaktır.

  12. #31
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel bı acıklama olmuş

  13. #32
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mbulur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    110 luğun turbosunu 90 lığa direkt olarak takamazsın. 110 luk vnt 90 lık wastegate li turbo. İkiside vakumla kontrol ediliyor ancak aradaki fark sadece turbodan ibaret değil. Turboyla beraber basınç selenoidinide değiştirmen gerek. Bununla birlikte birtakım diğer parçalarıda. Ayrıca 90 lığın kontrol ünitesi wastegaste sistemiyle çalışmak üzere programlıdır, 110 luğunkiyse vnt ile çalışmaya.
    110 luğun enjektörleri farklıdır.
    Turbo değiştirme olayına gireceksen daha büyük wastegate sistemli bir turbo takarsın. Yada bir turbocuya gider mevcut turbonu modifiye ettirirsin. 90'lık versiyonlarda dpf yani partikül filtresi yoktur. Dolayısıyla dpf iptali işine girmen gerekmez. Katalitik konvertörü söküp yerine downpipe yapabilirsin. Arkaya kadar da düz boru bir eksoz sistemi takarsın. Sonrada aracına bu konfigürasyona göre bir chip tuning işlemi yaptırırsın.140 hp civarı binersin. Daha yüksek güçler için enjektörler, baskı balata vs daha çok detaya girmen gerekir ki bence bir gereği yoktur. Ne kadar çok değişiklik o kadar çok sıkıntı demektir. Aracını güçlendirip günlük olarak sıkıntısız binmek istiyorsan yukarıda yazdıklarımı işlemler tatmin edici olacaktır.
    İkİsİde ayni ben yaptim kaÇ bİn kmdİr basiyorum hİÇbİr sorunda vermedİ.
    90 lıktada dpf var. yapmayın gözünüzü seveyim tak diye yerine oturuyor. evet enjektörler farklı ama işemede çook çok az bir fark var . buda sizin 1-2 boy geriye düşmenize sebep olmaz.

  14. #33

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saÇmalama İstersen . İkİsİde ayni ben yaptim kaÇ bİn kmdİr basiyorum hİÇbİr sorunda vermedİ.
    90 lıktada dpf var. yapmayın gözünüzü seveyim tak diye yerine oturuyor. evet enjektörler farklı ama işemede çook çok az bir fark var . buda sizin 1-2 boy geriye düşmenize sebep olmaz.
    1) Cevap verirken karşılıklı saygı sınırları içerisinde yazman gerekir. Karşında kendi el ense takımından biri yok.

    2) Forumdan bu konuda bilgi sahibi arkadaşlar örneğin Özgün daha net cevap verebilir dediklerim doğru mu değil mi? Öyle GT1544v yani 110 luğun turbosunu cuk diye tak yürü mümkün değil. Çünkü mesajımda da nedenlerini çok detaya girmeden yazdım.

  15. #34
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2013 model berlingo alıyoruz reçetesi Chiptuning Citroen Berlingo 1.6 HDI 110 hp | RacingBox

    154 hp 395 nm diyorlar yeter müminim spec.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  16. #35
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cevap yazarken yaş bölümüne bakmak lazım sanki.. Kaldı ki farklı düşünen biri de saçmalıyor olmak zorunda değil forum ortamında vardır bir bildiğiniz diyebilmeli..
    -Fırat

  17. #36
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2014 model berlingo alıyoruz reçetesi Chiptuning Citroen Berlingo 1.6 HDI 110 hp | RacingBox
    Değerler iyimserden öte hayal değil mi bir box ile 150+ hp 395 nm de tork...
    -Fırat

  18. #37
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebeloghy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Değerler iyimserden öte hayal değil mi bir box ile 150+ hp 395 nm de tork...
    1-2 italyan firmada 3 aşağı 5 yukarı yakın güç vaad ediyor. elemanlara zaten mail attım dönmesini bekliyorum. süprizde olabilir.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  19. #38
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebeloghy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Değerler iyimserden öte hayal değil mi bir box ile 150+ hp 395 nm de tork...
    bence degerler normal olması gerektıgı gıbı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •