En zevkli hali 110 lugun hibrit turbosu bronz debriyaj down pipe duz boru sonda susturucu. Eger ugrasmak istersen ilkleri senle ben denemis oluruz. Pek 1.6 dizelle ugrasan yok. Yazilimcini iyi sec.
En zevkli hali 110 lugun hibrit turbosu bronz debriyaj down pipe duz boru sonda susturucu. Eger ugrasmak istersen ilkleri senle ben denemis oluruz. Pek 1.6 dizelle ugrasan yok. Yazilimcini iyi sec.
Merhaba beyler benım aracımda 1.6 hdi konusulanların hepsını denemış bulunmaktayım110 luk turbo emme Captiva pali
enjektörlerın işemesini arttırdık 15ml yken 42-45-45-49 ml ye cıkarıp beyinden kıstık hks acık hava motorun altından cutout vana(biliyorum sıkıstırma yok param olunca arkaya cektırıcem
![]()
) yazılım 5cm yay iki kere vnt parçaladım her türlü wastegate denedim ama orginal beyindne ayarlı olan en iyi oldugna karar verdik benimde aksaklıgımdan egt afr ve boost saati daha simdi aldıgım icin aracın kac beygir ve net gidisini bilemiyoruz basınc kacırıyor vnt tam acmıyor falan filan ama bu halde bile sokakta ne yaptıgımı merakeden cook kişi var
![]()
Simdide araba debriyaj kacırıyor 0 bitane alıp üstündekini ankarayabronza
![]()
Bagdat caddesindeyım blacksmokeenjektör başlarının pullarını degistirdi yanlıs hatırlamıyorsam
110 luğun turbosunu 90 lığa direkt olarak takamazsın. 110 luk VNT 90 lık wastegate li turbo. İkiside vakumla kontrol ediliyor ancak aradaki fark sadece turbodan ibaret değil. Turboyla beraber basınç selenoidinide değiştirmen gerek. Bununla birlikte birtakım diğer parçalarıda. Ayrıca 90 lığın kontrol ünitesi wastegaste sistemiyle çalışmak üzere programlıdır, 110 luğunkiyse VNT ile çalışmaya.
110 luğun enjektörleri farklıdır.
Turbo değiştirme olayına gireceksen daha büyük wastegate sistemli bir turbo takarsın. Yada bir turbocuya gider mevcut turbonu modifiye ettirirsin. 90'lık versiyonlarda DPF yani partikül filtresi yoktur. Dolayısıyla DPF iptali işine girmen gerekmez. Katalitik konvertörü söküp yerine downpipe yapabilirsin. Arkaya kadar da düz boru bir eksoz sistemi takarsın. Sonrada aracına bu konfigürasyona göre bir chip tuning işlemi yaptırırsın.140 hp civarı binersin. Daha yüksek güçler için enjektörler, baskı balata vs daha çok detaya girmen gerekir ki bence bir gereği yoktur. Ne kadar çok değişiklik o kadar çok sıkıntı demektir. Aracını güçlendirip günlük olarak sıkıntısız binmek istiyorsan yukarıda yazdıklarımı işlemler tatmin edici olacaktır.
1) Cevap verirken karşılıklı saygı sınırları içerisinde yazman gerekir. Karşında kendi el ense takımından biri yok.
2) Forumdan bu konuda bilgi sahibi arkadaşlar örneğin Özgün daha net cevap verebilir dediklerim doğru mu değil mi? Öyle GT1544v yani 110 luğun turbosunu cuk diye tak yürü mümkün değil. Çünkü mesajımda da nedenlerini çok detaya girmeden yazdım.
2013 model berlingo alıyoruz reçetesi Chiptuning Citroen Berlingo 1.6 HDI 110 hp | RacingBox
154 hp 395 nm diyorlar yeter müminim spec.
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
Cevap yazarken yaş bölümüne bakmak lazım sanki.. Kaldı ki farklı düşünen biri de saçmalıyor olmak zorunda değil forum ortamında vardır bir bildiğiniz diyebilmeli..
-Fırat
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)