User Tag List

Sayfa 21/117 İlkİlk ... 1119202122233171 ... SonSon
2218 sonuçtan 381 ile 399 arası

Konu: VAG 1.6 TDI (Genel Konu )

  1. #381
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mersiii efendimm

  2. #382

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaslar elimde pasaoglu yapimi hic kesme kaynak gerektirmeyen bolt-on intercooler ve downpipe var polo 1.6 tdi icin. Intercooler 6 litre ve polo disindaki araclara da olur (kusur yok, sizinti testi yapilmistir). Downpipe polodan cikma ancak baska 1.6 tdi lere olur mu bilmem. Ilgilenen olursa whatsapp ten resimlerini yollayabilirim. (upload edemedim bi turlu ). Intercooler 750tl, downpipe 500tl dir. (poloya bolt on kesme bicmesiz, kaynaksiz) 0536 888 15 59

    NOT: satis sayfasina sanirim iki ilan aynanda acilmiyorum, bu sebeble buraya yaziyorum.

    Iyi forumlar

  3. #383
    Slmcnsl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Çekmeköy/İstanbul
    Mesaj
    2.632
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar merhaba, audi a1 1.6 tdi105 likte kullanilan ünite, yeni polo 1.6 tdi lerde kullanilan ünite ile birebir aynımıdır acaba? Cvp için şimdiden teşekkürler.

  4. #384
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hafta sonunu fırsat bildim bende bi memlekete gittim geldim. Kastamonu Cide yollar bozuk karadeniz sahil yolu

    Biraz yakıtım vardı Fulledim 169 Lira aldı 2 kişi ama koltuk bagaj eşya dolu olarak 2500-3000 devri geçmeden 90-140 km sürat aralığında gittim ara ara klimada açıktı. Dönüşte aynı şekilde oldu ama sapancada ***** trafiğe yakalandım 3 saat trafikte kaldım.

    Buna rağmen 1300 km yolu 1 tam depo ve bir çeyrek depo ile yaptım. Yaptığım hesaplara göre 0,25 kuruş gibi bir ortalama çıkıyor o da 5,2 falan yapıyor sanırım. Giderken ekranda bu değeri gördüm dönerken de 6-6,2 falan yazdı hep

  5. #385
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Urfa'dan dönüşte 200 tl'lik mazotla isot tdi 1150 km' yaptı. klima hep açık, 4 kişi. hız, 100-140
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  6. #386
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neyse sövmeyecem hahahahah

  7. #387
    ResuscitateR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    217
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben Bayramda Ankara'dan hanım-çocuk karavan ile gittim (daday-azdavay-cide) aynı güzergah geri aynı yoldan dönmek yemedi yoruldum

  8. #388
    Şirzat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir sorum olucak geçen gün aracımı sabah çalıştırdığımda hafif geç marş aldı araç daha sonra gün içinde her çalıştırmada aynı sorunda devam etti bi seferinde 2-3 saniye falan sürdü marş alması daha sonra aynı gün akşam yolda 5. viteste 100 km civari bı hızla giderken bi anda böyle bişi olduğunu fark ettim arabaya turbo basıncı kesti yavaşladım vites küçülttüm gaza basıyorum 2.300-2.500 devirde takılı kalıyodu ibre iyice yavaşladım 2. viteste falanda dedim aynı sorun oldu yani araç turbo açmıyodu bi türlü sonra park ettim arabayı stop ettim 10 saniye sonra yeniden çalıştırdım araç düzeldi. Ertesi gün sabah arabayı çalıştırdığımda gayet normal bi şekilde marş aldı hiç bir sıkıntı yok 3 gündür aracımda o gün olanlar neyden kaynaklı olaiblir sizce?
    JUST A DRİVE...

  9. #389
    ronay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    795
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 tdi
    Motor içine girmeden sağlıklı bi şekilde en hard şekilde neler yapılabilir maksimum ne güçler alınabilir.
    Otomobil Yakıt Katkıları

    Vpracing-torco-prooctane

    https://instagram.com/fuelronay

  10. #390
    FET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    01
    Mesaj
    639
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ronay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 tdi
    Motor içine girmeden sağlıklı bi şekilde en hard şekilde neler yapılabilir maksimum ne güçler alınabilir.
    big turbo
    big nozzle
    big cooler
    downpipe+düz boru
    yazılım
    filtre kiti
    hard demişsin, nos eklenebilinir

    nossuz 220+ çok rahat sorunsuz sağlıklı binersin
    TeamPASAOGLU

  11. #391

    Üyelik
    Feb 2014
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 haftadır leon euro 6 1.6 tdi dsg kullanıyorum almayı düşünen var ise hiç düşünmesin gitsin alsın

  12. #392
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence dynoda çok etkili nos olmadan 230 hp civarı olan beyaz bi Skoda vardı. Serp dynoydu sanırım. Dynamics yada mustangde sonuç biraz daha az olurdu. Bence nossuz 210 civarı dynamics limiti var. Nos ne gerek var bilmiyorum. Eğer öyle bi plan varsa bence PD serisi seçip devam etmek daha rahat olacaktır.

  13. #393
    FET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    01
    Mesaj
    639
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim bahsettiğim rakamlar dyno sonucu değil denediğimiz araçlardan yola çıkarak tahmini bir rakam söyledim. Duruma göre -+10 olabilir.

    Yeni nesil vag dizelde bence de nos gereksiz. Nos ile beraber ek masraflarda artıyor. Bahsettiğim parçalardan sonra araba zaten çok zevkli oluyor.
    Tabiri caizse şaka makinesi
    TeamPASAOGLU

  14. #394

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Şirzat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir sorum olucak geçen gün aracımı sabah çalıştırdığımda hafif geç marş aldı araç daha sonra gün içinde her çalıştırmada aynı sorunda devam etti bi seferinde 2-3 saniye falan sürdü marş alması daha sonra aynı gün akşam yolda 5. viteste 100 km civari bı hızla giderken bi anda böyle bişi olduğunu fark ettim arabaya turbo basıncı kesti yavaşladım vites küçülttüm gaza basıyorum 2.300-2.500 devirde takılı kalıyodu ibre iyice yavaşladım 2. viteste falanda dedim aynı sorun oldu yani araç turbo açmıyodu bi türlü sonra park ettim arabayı stop ettim 10 saniye sonra yeniden çalıştırdım araç düzeldi. Ertesi gün sabah arabayı çalıştırdığımda gayet normal bi şekilde marş aldı hiç bir sıkıntı yok 3 gündür aracımda o gün olanlar neyden kaynaklı olaiblir sizce?
    Direk enjektör geldi aklıma pislik filan kaçtıysa yakıt kötüyse filan.Bizim yakıt bitti bir kere sonrasında enjektörler gitti aynı problemi yaşadık

  15. #395

    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ortalama lastikte 150.-170 Whp almak için setup nedir araştırdım fakat etkili bir sonuç bulamadım yardımcı olabilecek var mı Polo 1.6 Tdi için
    Türkiye'de ki asıl katliam Sahibinden'de değil vatanımızın içerisindedir . /OMRASM01

  16. #396
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orj turbo ile epey hard bi yazılımla DP Cooler ile o güçler gelir.

  17. #397
    FET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    01
    Mesaj
    639
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı omrasm01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ortalama lastikte 150.-170 Whp almak için setup nedir araştırdım fakat etkili bir sonuç bulamadım yardımcı olabilecek var mı Polo 1.6 Tdi için
    yazılım, downpipe+düz boru, big cooler işini görecektir

    Edit: Ufuk yazmış, görmemişim
    TeamPASAOGLU

  18. #398

    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FET Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılım, downpipe+düz boru, big cooler işini görecektir

    Edit: Ufuk yazmış, görmemişim
    Adana'da sınız sanırım ? Cooler olarak ne kullana bilir daha sağlıklı olmak için hangi spec ler eklene bilir ?
    Türkiye'de ki asıl katliam Sahibinden'de değil vatanımızın içerisindedir . /OMRASM01

  19. #399
    FET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    01
    Mesaj
    639
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı omrasm01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Adana'da sınız sanırım ? Cooler olarak ne kullana bilir daha sağlıklı olmak için hangi spec ler eklene bilir ?
    Evet kardeşim Adana
    Mishimoto Z Line kullanıyoruz. Çokta memnunuz tavsiye ederim.
    Senin bahsettiğin güçleri bu şekilde almak mümkün, dahası için yukarıda yazmıştım, 390. post
    TeamPASAOGLU

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •