User Tag List

Sayfa 73/117 İlkİlk ... 2363717273747583 ... SonSon
2218 sonuçtan 1.369 ile 1.387 arası

Konu: VAG 1.6 TDI (Genel Konu )

  1. #1369
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.584
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen benım polo da fıltre dahıl tam 5 lt yag alıyor

  2. #1370
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    27 k km kullandım, 2 defa bakım yaptım öğrendim o arada

    mobil1 esp 5w30 6500km civarında kararmaya başlıyor, bir nebze de eksiltme yaşadım ben 8000 km civarındayken 300ml kadar, liqui moly 4600 ile kararma 9000km civarında başlarken eksiltme söz konusu olmamıştı ek bilgi olsun

  3. #1371
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Triger konusunda ne diyosunuz aracım 2012 usta yıldan dolayı degıştirelim o çürümüştür vs dedi ama bana daha çok paraya ihtiyacı var gibi geldi aracım 54 binde daha.

    Gene 2012 70 binde olupta degıstirmeyen arkadaşım var 1549 cooler enjektör vs li baya dolu üstelik ve hiç sakin kullanmaz.

    Bir diğer arkadaşımda jetta var 98 binde oda 2012 oda değiştirmedi hard yazılımlı kullanıyo. Sizler ne diyosunuz ?

  4. #1372
    Satış Bölümü Sorumlusu Yogi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul/Ataköy
    Mesaj
    2.627
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    40 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Servis 4 sene veya 80.000 km de değiştirmek gerekiyor diyor.

    Benim arabada 2012 ve 90 küsürdeydı bu yüzden açılabilecek masrafları
    düşünce değiştirmeye karar verip değiştirdim.

  5. #1373
    Boldenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Lüleburgaz
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    220.000 km de ve rent a car aracı polonun trigerinin ilk değişimine şahit olmuştum. 1.6 tdi cefakar motor
    Byte-R
    instagram: dogancglr

  6. #1374
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    27 k km kullandım, 2 defa bakım yaptım öğrendim o arada

    mobil1 esp 5w30 6500km civarında kararmaya başlıyor, bir nebze de eksiltme yaşadım ben 8000 km civarındayken 300ml kadar, liqui moly 4600 ile kararma 9000km civarında başlarken eksiltme söz konusu olmamıştı ek bilgi olsun
    Abi 4600-4200 hangisi daha iyi? Ben ikisininde kullandım ama bişey anlamadım. Mobil 1 esp'den kaliteliler mi?

  7. #1375
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi 4600-4200 hangisi daha iyi? Ben ikisininde kullandım ama bişey anlamadım. Mobil 1 esp'den kaliteliler mi?
    Esp den iyiler, yeni tarihli 4600 bulamadığım için 4200 aldım Corolla'ya da, arkadaşın MK7 TDi a da.

    Uçuk fark yok sanıyorum ancak 4600 ün yüksek sıcaklık viskozitesi bir tık daha iyi gibi verilere göre

  8. #1376
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı i-vtec07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Triger konusunda ne diyosunuz aracım 2012 usta yıldan dolayı degıştirelim o çürümüştür vs dedi ama bana daha çok paraya ihtiyacı var gibi geldi aracım 54 binde daha.

    Gene 2012 70 binde olupta degıstirmeyen arkadaşım var 1549 cooler enjektör vs li baya dolu üstelik ve hiç sakin kullanmaz.

    Bir diğer arkadaşımda jetta var 98 binde oda 2012 oda değiştirmedi hard yazılımlı kullanıyo. Sizler ne diyosunuz ?
    Alıntı Yogi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Servis 4 sene veya 80.000 km de değiştirmek gerekiyor diyor.

    Benim arabada 2012 ve 90 küsürdeydı bu yüzden açılabilecek masrafları
    düşünce değiştirmeye karar verip değiştirdim.
    120 bin diye hatırlıyorum ben de. sattığımda 104 bindeydi ve değiştirmemiştim henüz, sorun sıkıntısı da yoktu. gündelik kullanım tatlı sert, 4 defa piste çıktı araba o arada

  9. #1377
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    120 bin diye hatırlıyorum ben de. sattığımda 104 bindeydi ve değiştirmemiştim henüz, sorun sıkıntısı da yoktu. gündelik kullanım tatlı sert, 4 defa piste çıktı araba o arada
    Aynı fikirdeyim sanki 100 binlerde degıstirmek daha mantıklı geliyo ustalar m.alum para derdinde biraz da .

  10. #1378
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.584
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benimde triger km geldi
    debriyaj da değişecek agır bır bakıma sokacagım
    90 bın trıger ıcın erken mı acaba 2013 model araba
    yoksa 120 bın ı bekleyeyım mı

  11. #1379
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benimde triger km geldi
    debriyaj da değişecek agır bır bakıma sokacagım
    90 bın trıger ıcın erken mı acaba 2013 model araba
    yoksa 120 bın ı bekleyeyım mı
    Bence ne 120 bini beklemeye gerek var nede erkenden değiştirmeye en güzeli 100 binde değiştirip kurtulmak tabi şahsi fikrim sadece teknik bilgim pek yok bu triger konusunda .

  12. #1380
    ottoman32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    32
    Şehir
    Edirne / Isparta
    Mesaj
    987
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benimde triger km geldi
    debriyaj da değişecek agır bır bakıma sokacagım
    90 bın trıger ıcın erken mı acaba 2013 model araba
    yoksa 120 bın ı bekleyeyım mı
    ben 100 binde değiştirdim ikisini de, sachs aldım baskı balatayı acaip memnunum. disk ve freni de ferodolarla değiştirdim biraz daha iyi tutuyor gibi geliyor bilmiyorum yani olduğu içindir belkide
    Alıntı oxygen Nickli Üyeden Alıntı;
    "yanındaki avukat demiyor mu göte mukayyet ol 200 erkek okuyor konuyu, ortalama 14 cm den 28 mt yapar diye?"

  13. #1381

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Filtre dahil 5lt tam.



    Yağı koyduktan sonra marş yapıp 30-40 sn döndürüp kapatıp tekrar ölçüyor musunuz?

    Aynen o şekilde yapıyorum, zorlasak 5.1- 5.2 lt alır gibime geliyor tabi gerek yok böyle bir şeye

  14. #1382

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bakıma genelde doğuşta girerdim ama artık fiyatları çok abartmışlar o yüzden gerek duymuyorum yarı yarıya fiyat farkı çıkıyor. Filtrelerimi servisten alıp dışarıda yapmıştım son bakımımı ama bu sefer bütün seti mann alıp yapayım diyorum ne dersiniz?

    Yağ olarak Mobile geçiş yapacağım

  15. #1383
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bomonti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bakıma genelde doğuşta girerdim ama artık fiyatları çok abartmışlar o yüzden gerek duymuyorum yarı yarıya fiyat farkı çıkıyor. Filtrelerimi servisten alıp dışarıda yapmıştım son bakımımı ama bu sefer bütün seti mann alıp yapayım diyorum ne dersiniz?

    Yağ olarak Mobile geçiş yapacağım
    Ben hava filitresi (kaliteli) bosch yağ filitresi ve shell helix ultra (5 litre) 5-30 ile birlikte 250 ye hallettim .

    Ama usta işçilik almadı gibi bişey oldu tanıdık vasıtasıyla gittim vede sürekli gideceğimi belirttim çok sık araç değiştirdiğimi biliyolar muhtemelen ondan ucuza yaptılar. Yag filtresinin orjinalliğini kontrol ettim tabi. Yakıt filitresi değişmedi bu arada..

  16. #1384
    AliDogukan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    32
    Şehir
    Adana/KKTC
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben trigeri dün değiştirdim.1.6 TDI değil 2.0 TDI ama rulmanlar ve kayışı hatta referans numarası aynı.

    2011 model sıfır km den itibaren bizde olan şuan 62.000 km de olan 2.0 TDI,yaş itibari ile değiştirdim.7 kış 7 yaz görmüş bir lastik kayışa çok da güvenmedim.Kayışı söktüğümde 10 yılı rahat devirebilir olduğunu gördüm.

    Gates triger kiti+devirdaim pompası 560 TL
    Mobil1 ESP 5-30 8 litre yağ 270 TL
    Purflux yağ filtresi
    Mann hava filtresi
    Karbonlu polen filtresi
    Triger kiti,devirdaim,yağ ve filtreler değişim işçilik totalde 250 TL
    Mazot filtremi geçen yıl değiştirdiğim için bu yıl pas geçtim.

    Trigeri değiştirirken aslında değişmesem de olurmuş dedim.Ne bir ses,ne bir şikayetim vardı.Değişmesem de sonuçta 7 yıllık kayış,kopar mı eder mi soru işaretlerinden kurtulamazdım.O yüzden değişimini tavsiye etsem bir türlü değişmeye gerek yok desem bir türlü.

    Senteye getirilmiş gergi,kapak kapatılmadan önce


  17. #1385
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Triger eskiden 4 yil veya 120.000km idi...
    Artik 4 yil onceligi servis bülteninden kaldirildi.Sadece 120.000 km olarak guncellendi

  18. #1386
    malkoc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2017
    Yaş
    36
    Şehir
    türkiye/ordu
    Mesaj
    311
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 tdi motora 4.6 lt yağ koyulması gerekiyor. Mobil esp kullandım sonra liqui moly kullandım. Psikolojik mi bilmiyorum ama liqui moly daha sesli gibi geldi ve yağ eksiltti. Tekrar mobil 1 esp ye döndüm memnunum.

    Bu arada triger son yayınlanan bültene göre 120 bin km de değişiyor. Yıl sınırlaması yok.

  19. #1387

    Üyelik
    Jul 2018
    Yaş
    33
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkese selamlar foruma yeni uye oldum.leon 1.6 tdi 115 hp manuel aracimla aranizdayim. Aracimin ilk bakimini 2 gun evvel motul 8100 x clean + ile yaptirdim nasipse yarin megachips yazilim + downpipe yaptiricam. Merak ettigim aracim tahmini gucu ve 0-100 ve 0-200 degeri ne olur. Pek inandirici gelmesede fabrika verim 0-100 9.9 sn

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •