aynen benım polo da fıltre dahıl tam 5 lt yag alıyor
27 k km kullandım, 2 defa bakım yaptım öğrendim o arada![]()
mobil1 esp 5w30 6500km civarında kararmaya başlıyor, bir nebze de eksiltme yaşadım ben 8000 km civarındayken 300ml kadar, liqui moly 4600 ile kararma 9000km civarında başlarken eksiltme söz konusu olmamıştıek bilgi olsun
Triger konusunda ne diyosunuz aracım 2012 usta yıldan dolayı degıştirelim o çürümüştür vs dedi ama bana daha çok paraya ihtiyacı var gibi geldi aracım 54 binde daha.
Gene 2012 70 binde olupta degıstirmeyen arkadaşım var 1549 cooler enjektör vs li baya dolu üstelik ve hiç sakin kullanmaz.
Bir diğer arkadaşımda jetta var 98 binde oda 2012 oda değiştirmedi hard yazılımlı kullanıyo. Sizler ne diyosunuz ?![]()
Servis 4 sene veya 80.000 km de değiştirmek gerekiyor diyor.
Benim arabada 2012 ve 90 küsürdeydı bu yüzden açılabilecek masrafları
düşünce değiştirmeye karar verip değiştirdim.
220.000 km de ve rent a car aracı polonun trigerinin ilk değişimine şahit olmuştum. 1.6 tdi cefakar motor![]()
Byte-R
instagram: dogancglr
benimde triger km geldi
debriyaj da değişecek agır bır bakıma sokacagım
90 bın trıger ıcın erken mı acaba 2013 model araba
yoksa 120 bın ı bekleyeyım mı
Alıntı oxygen Nickli Üyeden Alıntı;
"yanındaki avukat demiyor mu göte mukayyet ol 200 erkek okuyor konuyu, ortalama 14 cm den 28 mt yapar diye?"
Bakıma genelde doğuşta girerdim ama artık fiyatları çok abartmışlar o yüzden gerek duymuyorum yarı yarıya fiyat farkı çıkıyor. Filtrelerimi servisten alıp dışarıda yapmıştım son bakımımı ama bu sefer bütün seti mann alıp yapayım diyorum ne dersiniz?
Yağ olarak Mobile geçiş yapacağım
Ben hava filitresi (kaliteli) bosch yağ filitresi ve shell helix ultra (5 litre) 5-30 ile birlikte 250 ye hallettim .
Ama usta işçilik almadı gibi bişey oldu tanıdık vasıtasıyla gittim vede sürekli gideceğimi belirttim çok sık araç değiştirdiğimi biliyolar muhtemelen ondan ucuza yaptılar. Yag filtresinin orjinalliğini kontrol ettim tabi. Yakıt filitresi değişmedi bu arada..
Ben trigeri dün değiştirdim.1.6 TDI değil 2.0 TDI ama rulmanlar ve kayışı hatta referans numarası aynı.
2011 model sıfır km den itibaren bizde olan şuan 62.000 km de olan 2.0 TDI,yaş itibari ile değiştirdim.7 kış 7 yaz görmüş bir lastik kayışa çok da güvenmedim.Kayışı söktüğümde 10 yılı rahat devirebilir olduğunu gördüm.
Gates triger kiti+devirdaim pompası 560 TL
Mobil1 ESP 5-30 8 litre yağ 270 TL
Purflux yağ filtresi
Mann hava filtresi
Karbonlu polen filtresi
Triger kiti,devirdaim,yağ ve filtreler değişim işçilik totalde 250 TL
Mazot filtremi geçen yıl değiştirdiğim için bu yıl pas geçtim.
Trigeri değiştirirken aslında değişmesem de olurmuş dedim.Ne bir ses,ne bir şikayetim vardı.Değişmesem de sonuçta 7 yıllık kayış,kopar mı eder mi soru işaretlerinden kurtulamazdım.O yüzden değişimini tavsiye etsem bir türlü değişmeye gerek yok desem bir türlü.
Senteye getirilmiş gergi,kapak kapatılmadan önce
![]()
Triger eskiden 4 yil veya 120.000km idi...
Artik 4 yil onceligi servis bülteninden kaldirildi.Sadece 120.000 km olarak guncellendi
BMW G20 320i
https://www.youtube.com/c/smokemotion
1.6 tdi motora 4.6 lt yağ koyulması gerekiyor. Mobil esp kullandım sonra liqui moly kullandım. Psikolojik mi bilmiyorum ama liqui moly daha sesli gibi geldi ve yağ eksiltti. Tekrar mobil 1 esp ye döndüm memnunum.
Bu arada triger son yayınlanan bültene göre 120 bin km de değişiyor. Yıl sınırlaması yok.
Herkese selamlar foruma yeni uye oldum.leon 1.6 tdi 115 hp manuel aracimla aranizdayim. Aracimin ilk bakimini 2 gun evvel motul 8100 x clean + ile yaptirdim nasipse yarin megachips yazilim + downpipe yaptiricam. Merak ettigim aracim tahmini gucu ve 0-100 ve 0-200 degeri ne olur. Pek inandirici gelmesede fabrika verim 0-100 9.9 sn
Şu an 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 konuk)