Bu arada ilk 6 gayet iyi. Modifiyeden geçtik Ama dynodan kaldık.:D sadece benim bide yavuz abinin dynoya çıkmışlığı var 2.mizinkide son durum dynosu değil :p
Printable View
Bu arada ilk 6 gayet iyi. Modifiyeden geçtik Ama dynodan kaldık.:D sadece benim bide yavuz abinin dynoya çıkmışlığı var 2.mizinkide son durum dynosu değil :p
1,3 75 hp zır stock :D
1.3 70 bg chıpten once bu egr olayı nedir yapılması sartmı kım yapar dedgm gbı once alt yapıyı hazrlıcm en sn chıpe grcem komple egsoz kat ipt. kutu ıcı ve boost control dusunuyom ne derece werımlı olur
Upsolute Yazılım
Custom Borla&İskender egzos sistemi..
Dynoya çıkaramadık tahmini güç 360hp 1000nm civarı.
gerçi buzamana kadar hiçbi buluşmaya gelemedim ama bi organize olabilirsek güzel bi dizel meeting yapılabilir aslında:D
subarular , evolar çuf çuf yapıp egzost patlatıyo ,, bizde aynı hizaya dizilir kara tren yaparız duman ata ata:D:D
Corsa 1.7 Chip Tuning mehmet yaptı :D
Hks ssq Blow offu :)
egr iptali
standart boyutta düz boru
katalitik iptali
içerden iptal edilebilen wastegate
büyütülmüş emme manifoldu
bir ara direkt filtre vardı pek bişey farkt etmedi çıkardım.110 hp civarıydı en son :D
o deilde 1.6 tdci motora downpipe nasil yapabiliriz arkadaslar
Touareg V10.Evet stock değeri 750nm,R50'den(350hp 1000nm yazılım farkı) dolayı max. 1000 civarı tahmin ediyorum tabi daha düşükte olabilir teste çıkarmadan kesin bir bilgi vermek yanlış olur.0-100 6.0sn 2424kg
touareg torku nasip et yarebbim bizlere :D
cahilligime verin benim de büyük turboya geçmeden dp yapmanın manası varmıdır ?
turbonun yeri musaitse olabilir duz boruyla devam ettirmek :D downpipe turbo egzoz çıkısındaki katalitiginde sonuna kadar devam eden boru bunu ne kadar duz ve genis olrsa o kadar iyi olur. eksigim yanlisim varsa :D duzeltsın arkadaslar
turbonun bosaltimini ne kadar rahatlatirsan turbo lagin azalir daha erken dolar :D az da olsa basıncın artar die biliorum ben
130luk caravelleye yapılcak olan işlemler nedir ufaktan bizde güç alalım artık :D s
sonra dizel geceleri yapmak lazım yetti artık vti-tayyar rolleri :D birazda dizel power olsun :D
1.7 leri bilmiyorum ama 1.3 1160 kg olarak geçiyor.
bende eski gsi kullanıcısı yeni cdti kullanıcısı olarak full stock camlı koltuklu kamyonet kullanıyorum :D
yakıttan oldukça memnunum motora hiç bi şekilde girmeyi düşünmüyorum.ama egr iptali+emme temizliği planlar dahilinde :)
Ciddi sakin kullanımlarda min.13-14lt.civarı güce,ağırlığa,hacime göre ekonomik sayılır gene:D Sürekli performanslı kullanımlarda biraz fazla yaktığı bir gerçek ama değer bence.
http://www.dieselpowermag.com/index.html
Bu siteyi takip edebilirsiniz,kaliteli araçlar,makaleler v.s mevcut..:icon_tup:
Doblo 1.9 JTD ELX :) sadece kutu içi flıtre var
Ekledim Alican. Kat iptali sonrası Tüketim nasıl oldu beyler.NŞA'da düşmesi lazım ama daha kolay devirlendiğinden gaz ayarı kaçabilime ihtimalide var tabi.
valla bi zamanlar powerbox, chip tuning ve kat iptali yapılmış bi dizel fusion sahibiydim 135 hp olmuştu artık atmosferik benzinli ile devam ediyoruz :)
Araç 2004 model ve yaklaşık 38.000km de turbonun milinde balans var araca chip düşünüyorum fakat balansdan dolayı bir sıkıntı çıkıp çıkmayacağından emin değilim.
çıkması kuvvetle muhtemel daha doğrusu çıkacak sıkıntıyı erken yaşayabilirsin. Bu arada bu mildeki balansı nasıl tespit ettin ?
Seat Ibiza Cupra 1.9 TDI standart 160 hp. (Egr iptali+Kat iptali+PS Chip Tuning) Şu anki gücü 210 hp 440 Torque Dyno çıktısı mevcut.
Hoşgeldin uğur ekliyorum listeye. Aşama aşama yapılan modifikasyonlar sonrası gidişteki farklılıkları yazarsanız hangi devir aralıklarında neler değişti gibisinden daha güzel olur. ;)
heheh neler değiştiğini tahmin edebiliyorum :) Egr sonrası şu şu oldu katı da iptal edince şöyle oldu gibi adım adım işlem yapan varsa hangi işlem ne kadar fark ettiriyor onu tespit etmeye çalışıyorum. Senin durum biraz hardcore olmuş:p Misal kat iptal edince egsoz üfleme yapmaya başladı mı ?
Egr iptali sonrası diyemicem çünkü re map yapılırken beyinden iptal edildi yani + - hp verdimi vermedimi bilemiyorum. Ancak araba daha geç ısınıyor bu kesin. Kat iptali sonrası ise, 3.000 devir den sonrası daha güçlü oldu, yani yüksek devirde motorun verimi biraz daha arttı. Ses e de etkisi oldu tabi.
EGR iptali sonrası motorun geç ısınması gibi bi durumda var. Hatırlattığın iyi oldu. Motor yağınında dolayısıyla geç ısınması şehir içi özelliklede kışın turbonun yağlanmasını sıkıntıya sokabilir mi acaba motor ısınana kadar. Gerçi burda motor ısınmadan kimse yardırmıyordur