http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=52037
Printable View
dizelcilere bir sorum var.
corsa 1.3 cdti 90hp stock.
chip, kutuiçi kn, kat egr iptal. ortalama nasıl bir güç elde edilir.
dumansız +20 bg 50 NM dumanlı 30 bg alınır
Turbo yenilemesi için ne önerirsiniz arkadaşlar ?
Sizce büyütelim mi ? Stok turboda kalıp revizyon mu edelim ?
Buyut Buyut :D
dizele turbo timer takan var mi aramiz da?
listeye bende geçeyim dedim. Bugün itibari ile ekonomi spec yazılımım 60 lık komple düz boru sonrasında hardcore tarzına çevirdik alt üst deli oldu 5000devire kadar köpek gibi gidiyor anlamadım nasıl oldu :D
Murat Gürakan..... Bravo M-JET 105 hp
60mm komple düz boru.
No egzoz-no susturucu :)
Katalizör iptali
Booster custom performans remap
Beklediğimiz güç yürüdüğü arabalarla ve istanbulda daha düşük specteki benzer yazılımdaki bravonun dyno çıktısına göre kıyaslayınca 150hp ye yakın.
kutu içi filtre
(egr iptali yapılacak)
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=53108
Şu çıktıları incelersen eğer egzozsuz ve direk yazılım sonrası 140hp alındı :)
BEnde 150 demedim aslında 150ye yakın olmuştur eminim ama. Dizellerin turbosu o kadar küçük değil bu arada. Tjet te kullandım onlar dediğin gibi ancak bizim turbolar focuslarda kullanılan 109hp 240nm lik turbodan daha büyük ikisinide bizzat yakından gördüm ;) Ki onlarda 150-160 görülüyor bu tarz hardcore yazılımla.
Ya bu kara dumanın yok mu çaresi arkamdakileri düşündüğümden değil
Bagaj kapağını yıkıyorum ertesi gün kararmış islenmiş.
Tamamen çıkmıyorda pasta istiyor.
Buzdolabı rengi işin kötüsü :D
Vaayyy geldimi hele şükür :D Ben artık ümidi kesmiştim :p
Evet söylüyorum garip şeyler yazıyor üstünde fiat için üretilmiş anladığım kadarı ile. Anlayan birisi söylesin bakalım neymiş ne değilmiş Ben anlamadım bişey yazanlardan:hahaha:
Garrett
Fiat 55209152
766891-1 ___ LA2039801
Egozun ucunu tamamen aşağı eğdir direk asfalta çarpsın o zaman sorun ortadan kalkar ;)
Palio Multijet aldım... Alt devirler çok ama çok isteksiz üst devirlerde benzinli tayyar gibi 4500e kadar çok delirerek gidio (abartmıyayım önceki dizelerime göre yani :D ).
Şimdi bunu ne ile kaç hp yaparız. Maksat gti-vts kısakndırmak değil tabiki, sadece tatminkar ama yakıt ekonomisinde güzel giden bir şehir içi otomobili yapmak.
multijet 105 - garrett gt1446 fixed
multijet 120 - garrett gt1446 vnt
psa1.6dizel(focus,c4,s40,308) - garrett gt1544 vnt
gt14x serisi gt15x serisinin bir sonraki neslidir.3cü nesil vnt palleri kullanır ;)
gt1446v demek gt14 türbin(egsoz)modeline sahip,46mm compressor pali olan variable nozzle turbine (vnt) turbo demektir.
tüm model kodlarını bu şekilde acabilirsiniz ;)
bizimkilerin paller 2mm daha büyükmüş o zaman :D Ben dıştan bakarak anlamıştım zaten :p
bravoların o turbolarla sert yazılımlarla 160hp hatta üstünü bile almak mümkün.çünkü gt14 turbonun flow u o güçleri destekler.zaten 1600bar pompa ve 300nm tork verebilen başarılı kapaklarıda var.güzel araç ;)
Benimde palioyu; bu stok 105 hp olan 1.3 Multijetler haline getirmem için neler yapmam gerek?? Piston-kol aynı sanırım birtek enjektör vede turbomu farklı??