User Tag List

Sayfa 21/117 İlkİlk ... 1119202122233171 ... SonSon
2220 sonuçtan 381 ile 399 arası

Konu: Dizel Motor Modifiyesi

  1. #381
    GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Orası burası şurası
    Mesaj
    675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ankarada diesel cupra var acayipde gidiyor turbo büyültme işlemi diesellerde de gayet işe yarıyor
    Stock

  2. #382
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    her arabaya yarar hakkıyla yapıldıktan sonra turbo büyütme işlemi

  3. #383
    Cıhat YAVAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    940
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 hdi 110 fap ın turbosunu büyütmek mantıklımı peki

  4. #384
    omercanilica - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Göztepe
    Mesaj
    777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hıc yuklu focus var mı memelekette dızel 109luktan ?

  5. #385
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı omercanilica Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hıc yuklu focus var mı memelekette dızel 109luktan ?
    öyle turbo falan büyüten yoksa 150-160 hp arası güç ve 330-340 nm torklarda yürüyenler var

  6. #386
    BlackEmperor
    Misafir
    Alıntı Cıhat YAVAS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 hdi 110 fap ın turbosunu büyütmek mantıklımı peki
    sadece turboyu büyütürsen bir yere kadar gidersin pompayıda büyütmek lazımki dengeli olsun ama bu seferde pistonlar ne kadara kadar dayanır muamma... tabi bu dediklerim highend durumlar için geçerli. NŞA da 109 luk focustan turbo+pompa değişimi ile 200 bg güç rahat alırsın ama pistonlar ve gömlek dayanırmı bilemiyorum. şuda var pistondan önce debriyajın bi kaç rollingde biter

  7. #387
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sadece turboyu büyütürsen bir yere kadar gidersin pompayıda büyütmek lazımki dengeli olsun ama bu seferde pistonlar ne kadara kadar dayanır muamma... tabi bu dediklerim highend durumlar için geçerli. NŞA da 109 luk focustan turbo+pompa değişimi ile 200 bg güç rahat alırsın ama pistonlar ve gömlek dayanırmı bilemiyorum. şuda var pistondan önce debriyajın bi kaç rollingde biter
    o yüzden 155 hp civarında kalıp bronz baskıyla yola devam etmek mantıklı olanı

  8. #388
    BlackEmperor
    Misafir
    Alıntı dou_corolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o yüzden 155 hp civarında kalıp bronz baskıyla yola devam etmek mantıklı olanı
    kesinlikle stocktan bi %30+ güçlere ulaştıktan sonra stage 1 debriyaj şart

  9. #389
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.793
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende 1.9dti megane I 100bg 200nm var buna ne gibi modifiyeler yapılabilir sizce

  10. #390
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kadyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende 1.9dti megane I 100bg 200nm var buna ne gibi modifiyeler yapılabilir sizce
    ilk etapta chip,egsoz,kat,egr ıptalı yapabılırsın

  11. #391
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.793
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    okadar dısardqan bellı olmasın en azından peder anlamasın araba ortak chıp dusunuyorum kafaya koydum ama kararsızım araç 111 bınde 110 bınde ust motor yapıldı kayıs kesıp trıgerı yedıgınden adam motor temız dedı turbo falan onarım gordu o arada...korkuorum masraf cıkrr dıe masraflı oluyor sorun cıkınca

  12. #392
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.793
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi sayısal tuttursam once su arabayı 150 bg ustune cıkarıp zevkını cıkarıcam sonra evo alcam ya

  13. #393
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kaliteli bir powerboxla beraber chiptuning yaptırırsan gizli bir düğme ile artı 30-35 hp devreye sokarsın..

    böylelikle baba oğul ilişkisi korunmuş olur ((:
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  14. #394
    BlackEmperor
    Misafir
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kaliteli bir powerboxla beraber chiptuning yaptırırsan gizli bir düğme ile artı 30-35 hp devreye sokarsın..

    böylelikle baba oğul ilişkisi korunmuş olur ((:
    powerbox a gerek yokki yazılımla zaten tüm basınç değerlerini ve yakıt miktarını daha optimum şekilde ayarlayabilirsin. gerektıgınde kullan dıger zamanlarda kullanma tarzı bişey düşünüyorsa o ayrı

  15. #395
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kadyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    okadar dısardqan bellı olmasın en azından peder anlamasın araba ortak chıp dusunuyorum kafaya koydum ama kararsızım araç 111 bınde 110 bınde ust motor yapıldı kayıs kesıp trıgerı yedıgınden adam motor temız dedı turbo falan onarım gordu o arada...korkuorum masraf cıkrr dıe masraflı oluyor sorun cıkınca
    135000de chip yaptırdım corollaya 215000de sattım.. 80000 kmnin 40000 kmsi gazlayarak yapıldı belki.. hiçbir sıkıntı yaşamadım durma bile bence chip için

  16. #396
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    powerbox a gerek yokki yazılımla zaten tüm basınç değerlerini ve yakıt miktarını daha optimum şekilde ayarlayabilirsin. gerektıgınde kullan dıger zamanlarda kullanma tarzı bişey düşünüyorsa o ayrı


    amaç o zaten..yoksa neden powerbox diyim..

    yazılımla bütün basınç değerleri setlenir ama bu basınçları kullanabilmek için püskürtme zamanlarının uzatılması gerekir..bu işide enjektorlerden bağlanan bir powerboxa yaptırırsan uzaktan kumanda ile devreye sokarak performans karakterini değiştirebilirsin..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  17. #397
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    amaç o zaten..yoksa neden powerbox diyim..

    yazılımla bütün basınç değerleri setlenir ama bu basınçları kullanabilmek için püskürtme zamanlarının uzatılması gerekir..bu işide enjektorlerden bağlanan bir powerboxa yaptırırsan uzaktan kumanda ile devreye sokarak performans karakterini değiştirebilirsin..
    Mehmet bey enjektörlerin püskürtme zamanı arttırdığı için box turbo basıncı oto.yükseliyor.box'lar böylemi işliyor? Ama ECU'ya remap yapıldığı zaman daha fazla basınc kullanılması sağlanıyor.Box'ta enjektörlerin püskürtme zamanı arttırdığı zamanda daha fazla basınç geliyor böylemi oluyor acaba? Doğru anlamışmıyım?
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  18. #398
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.793
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fabrıkanın verdıgı degerlerın ustune cıkılması arabayı ne sekılde etkılıyor? mesela bızımkı ıcın konusalım 1900cc motor var.teknolojı olarak eskı olabılır yanı 100 bg olduguna gore ama bunun elbette max sınır cıkılabılecegı deger belırlemıstır dımı fabrıka?zaten adamlar bunu en uzun omurlu ve en az yakıt yakacak sekılde tasarlamıstır herhalde

  19. #399
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şuna şuanki bilgimle cevaplamak isterim.Fabrika'nın ECU ayarları motorun risk seviyesindeki basıncından daha da fazla aşığıda burda yapılan motorn gerçekte yapılabileceklerinni ortaya çıkarmak.Motorun ömründe ise bildiğim kadarıyla bir azalma yok.Zaten genelde attrılan basınç tolerans sınırlarnınn içinde kalıyor.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •