ankarada diesel cupra var acayipde gidiyor turbo büyültme işlemi diesellerde de gayet işe yarıyor
ankarada diesel cupra var acayipde gidiyor turbo büyültme işlemi diesellerde de gayet işe yarıyor
Stock
sadece turboyu büyütürsen bir yere kadar gidersin pompayıda büyütmek lazımki dengeli olsun ama bu seferde pistonlar ne kadara kadar dayanır muamma... tabi bu dediklerim highend durumlar için geçerli. NŞA da 109 luk focustan turbo+pompa değişimi ile 200 bg güç rahat alırsın ama pistonlar ve gömlek dayanırmı bilemiyorum. şuda var pistondan önce debriyajın bi kaç rollingde biter![]()
okadar dısardqan bellı olmasın en azından peder anlamasın araba ortakchıp dusunuyorum kafaya koydum ama kararsızım araç 111 bınde 110 bınde ust motor yapıldı kayıs kesıp trıgerı yedıgınden adam motor temız dedı turbo falan onarım gordu o arada...korkuorum masraf cıkrr dıe masraflı oluyor sorun cıkınca
![]()
Kaliteli bir powerboxla beraber chiptuning yaptırırsan gizli bir düğme ile artı 30-35 hp devreye sokarsın..
böylelikle baba oğul ilişkisi korunmuş olur ((:
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
amaç o zaten..yoksa neden powerbox diyim..
yazılımla bütün basınç değerleri setlenir ama bu basınçları kullanabilmek için püskürtme zamanlarının uzatılması gerekir..bu işide enjektorlerden bağlanan bir powerboxa yaptırırsan uzaktan kumanda ile devreye sokarak performans karakterini değiştirebilirsin..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
Mehmet bey enjektörlerin püskürtme zamanı arttırdığı için box turbo basıncı oto.yükseliyor.box'lar böylemi işliyor? Ama ECU'ya remap yapıldığı zaman daha fazla basınc kullanılması sağlanıyor.Box'ta enjektörlerin püskürtme zamanı arttırdığı zamanda daha fazla basınç geliyor böylemi oluyor acaba? Doğru anlamışmıyım?![]()
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
fabrıkanın verdıgı degerlerın ustune cıkılması arabayı ne sekılde etkılıyor? mesela bızımkı ıcın konusalım 1900cc motor var.teknolojı olarak eskı olabılır yanı 100 bg olduguna goreama bunun elbette max sınır cıkılabılecegı deger belırlemıstır dımı fabrıka?zaten adamlar bunu en uzun omurlu ve en az yakıt yakacak sekılde tasarlamıstır herhalde
![]()
şuna şuanki bilgimle cevaplamak isterim.Fabrika'nın ECU ayarları motorun risk seviyesindeki basıncından daha da fazla aşığıda burda yapılan motorn gerçekte yapılabileceklerinni ortaya çıkarmak.Motorun ömründe ise bildiğim kadarıyla bir azalma yok.Zaten genelde attrılan basınç tolerans sınırlarnınn içinde kalıyor.
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)