User Tag List

Sayfa 25/117 İlkİlk ... 1523242526273575 ... SonSon
2220 sonuçtan 457 ile 475 arası

Konu: Dizel Motor Modifiyesi

  1. #457
    batucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.185
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dizele turbo timer takan var mi aramiz da?
    evet bağlanıyor fakat bazı araçlarda kapıyı anahtarla kilitlemeniz gerekiyor... kumandadan olmuyor...

  2. #458
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı efe_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    150 ps biraz iyimser geldi bana açıkcası , çünkü üzerindeki turbolar baaya ufak bravo'ların ....
    http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=53108


    Şu çıktıları incelersen eğer egzozsuz ve direk yazılım sonrası 140hp alındı
    BEnde 150 demedim aslında 150ye yakın olmuştur eminim ama. Dizellerin turbosu o kadar küçük değil bu arada. Tjet te kullandım onlar dediğin gibi ancak bizim turbolar focuslarda kullanılan 109hp 240nm lik turbodan daha büyük ikisinide bizzat yakından gördüm Ki onlarda 150-160 görülüyor bu tarz hardcore yazılımla.
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  3. #459

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MuratGürakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=53108


    Şu çıktıları incelersen eğer egzozsuz ve direk yazılım sonrası 140hp alındı
    BEnde 150 demedim aslında 150ye yakın olmuştur eminim ama. Dizellerin turbosu o kadar küçük değil bu arada. Tjet te kullandım onlar dediğin gibi ancak bizim turbolar focuslarda kullanılan 109hp 240nm lik turbodan daha büyük ikisinide bizzat yakından gördüm Ki onlarda 150-160 görülüyor bu tarz hardcore yazılımla.
    hayır dediğimi negatif alma muhakkak dediğin gibidir ....
    marka model nedir şuan aracındaki turbo acaba ?
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  4. #460
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı efe_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayır dediğimi negatif alma muhakkak dediğin gibidir ....
    marka model nedir şuan aracındaki turbo acaba ?
    Yok canım negatif anlamadım merak etme sorun yok
    Du 9 kat inip bakıcam bekle garrett ama dur gerisinede bakıp yazıyorum
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  5. #461

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MuratGürakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok canım negatif anlamadım merak etme sorun yok
    Du 9 kat inip bakıcam bekle garrett ama dur gerisinede bakıp yazıyorum
    yok yok buradayım hatta p.m'i okursan sewinirim ....
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  6. #462
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dizele turbo timer takan var mi aramiz da?
    ben taktım

  7. #463
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı depresif Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dizelcilere bir sorum var.

    corsa 1.3 cdti 90hp stock.

    chip, kutuiçi kn, kat egr iptal. ortalama nasıl bir güç elde edilir.
    sadece safe bir yazılımla 115 üstü çoook rahat Serdar.

    Alıntı FaBeRgE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo yenilemesi için ne önerirsiniz arkadaşlar ?

    Sizce büyütelim mi ? Stok turboda kalıp revizyon mu edelim ?
    Büyüt kanka durduğun kabahat, sen bnm kafamın etini yazılım yap diye yerken iyiydi

  8. #464
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MuratGürakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok canım negatif anlamadım merak etme sorun yok
    Du 9 kat inip bakıcam bekle garrett ama dur gerisinede bakıp yazıyorum
    Murat'cım kokular için görüşelim

    Ayrıca bende turbonun modelini merak ettim, ***** benimki şınanay olmak üzere

  9. #465
    oğuzk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya bu kara dumanın yok mu çaresi arkamdakileri düşündüğümden değil
    Bagaj kapağını yıkıyorum ertesi gün kararmış islenmiş.
    Tamamen çıkmıyorda pasta istiyor.
    Buzdolabı rengi işin kötüsü

  10. #466
    TechTurkey Tholl-ga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    İstanbul/Bahçeşehir
    Mesaj
    55.692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı depresif Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dizelcilere bir sorum var.

    corsa 1.3 cdti 90hp stock.

    chip, kutuiçi kn, kat egr iptal. ortalama nasıl bir güç elde edilir.
    aem dry flow filtre ve yazılım ile 119 HP 98 whp aldım
    "Wagen"thusiast

  11. #467
    Suti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Batı Sınırı
    Mesaj
    199
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tholl-ga Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aem dry flow filtre ve yazılım ile 119 HP 98 whp aldım
    dyno bozuktur

  12. #468
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FaBeRgE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Murat'cım kokular için görüşelim

    Ayrıca bende turbonun modelini merak ettim, ***** benimki şınanay olmak üzere
    Vaayyy geldimi hele şükür Ben artık ümidi kesmiştim

    Evet söylüyorum garip şeyler yazıyor üstünde fiat için üretilmiş anladığım kadarı ile. Anlayan birisi söylesin bakalım neymiş ne değilmiş Ben anlamadım bişey yazanlardan
    Garrett
    Fiat 55209152
    766891-1 ___ LA2039801

    Alıntı oğuzk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya bu kara dumanın yok mu çaresi arkamdakileri düşündüğümden değil
    Bagaj kapağını yıkıyorum ertesi gün kararmış islenmiş.
    Tamamen çıkmıyorda pasta istiyor.
    Buzdolabı rengi işin kötüsü
    Egozun ucunu tamamen aşağı eğdir direk asfalta çarpsın o zaman sorun ortadan kalkar
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  13. #469
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Palio Multijet aldım... Alt devirler çok ama çok isteksiz üst devirlerde benzinli tayyar gibi 4500e kadar çok delirerek gidio (abartmıyayım önceki dizelerime göre yani ).

    Şimdi bunu ne ile kaç hp yaparız. Maksat gti-vts kısakndırmak değil tabiki, sadece tatminkar ama yakıt ekonomisinde güzel giden bir şehir içi otomobili yapmak.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  14. #470

    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    67
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    multijet 105 - garrett gt1446 fixed
    multijet 120 - garrett gt1446 vnt
    psa1.6dizel(focus,c4,s40,308) - garrett gt1544 vnt

    gt14x serisi gt15x serisinin bir sonraki neslidir.3cü nesil vnt palleri kullanır

  15. #471
    GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Orası burası şurası
    Mesaj
    675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MuratGürakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    listeye bende geçeyim dedim. Bugün itibari ile ekonomi spec yazılımım 60 lık komple düz boru sonrasında hardcore tarzına çevirdik alt üst deli oldu 5000devire kadar köpek gibi gidiyor anlamadım nasıl oldu

    Murat Gürakan..... Bravo M-JET 105 hp
    60mm komple düz boru.
    No egzoz-no susturucu
    Katalizör iptali
    Booster custom performans remap
    Beklediğimiz güç yürüdüğü arabalarla ve istanbulda daha düşük specteki benzer yazılımdaki bravonun dyno çıktısına göre kıyaslayınca 150hp ye yakın.
    kutu içi filtre
    (egr iptali yapılacak)
    az yakarım çok kaçarım diyosun artık hayırlı olsun
    Stock

  16. #472
    oğuzk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Palio Multijet aldım... Alt devirler çok ama çok isteksiz üst devirlerde benzinli tayyar gibi 4500e kadar çok delirerek gidio (abartmıyayım önceki dizelerime göre yani ).

    Şimdi bunu ne ile kaç hp yaparız. Maksat gti-vts kısakndırmak değil tabiki, sadece tatminkar ama yakıt ekonomisinde güzel giden bir şehir içi otomobili yapmak.
    90 alırsın rahat aynı motorlu combo var 90 aldım.orjinal palio 2 boy geride kalıyor.

  17. #473
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cagonk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    multijet 105 - garrett gt1446 fixed
    multijet 120 - garrett gt1446 vnt
    psa1.6dizel(focus,c4,s40,308) - garrett gt1544 vnt

    gt14x serisi gt15x serisinin bir sonraki neslidir.3cü nesil vnt palleri kullanır
    anladığım kadarı ile boyutlarının aynı olduğunu söylüyorsunuz O zaman aracıma GT14x takabilirim sanırım

  18. #474
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FaBeRgE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anladığım kadarı ile boyutlarının aynı olduğunu söylüyorsunuz O zaman aracıma GT14x takabilirim sanırım
    Görüntü olarak bizimkiler yani 14x serisi daha büyük ama tabil pallerini bilmem
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  19. #475

    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    67
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gt1446v demek gt14 türbin(egsoz)modeline sahip,46mm compressor pali olan variable nozzle turbine (vnt) turbo demektir.
    tüm model kodlarını bu şekilde acabilirsiniz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •