evet bağlanıyor fakat bazı araçlarda kapıyı anahtarla kilitlemeniz gerekiyor... kumandadan olmuyor...
Printable View
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=53108
Şu çıktıları incelersen eğer egzozsuz ve direk yazılım sonrası 140hp alındı :)
BEnde 150 demedim aslında 150ye yakın olmuştur eminim ama. Dizellerin turbosu o kadar küçük değil bu arada. Tjet te kullandım onlar dediğin gibi ancak bizim turbolar focuslarda kullanılan 109hp 240nm lik turbodan daha büyük ikisinide bizzat yakından gördüm ;) Ki onlarda 150-160 görülüyor bu tarz hardcore yazılımla.
Ya bu kara dumanın yok mu çaresi arkamdakileri düşündüğümden değil
Bagaj kapağını yıkıyorum ertesi gün kararmış islenmiş.
Tamamen çıkmıyorda pasta istiyor.
Buzdolabı rengi işin kötüsü :D
Vaayyy geldimi hele şükür :D Ben artık ümidi kesmiştim :p
Evet söylüyorum garip şeyler yazıyor üstünde fiat için üretilmiş anladığım kadarı ile. Anlayan birisi söylesin bakalım neymiş ne değilmiş Ben anlamadım bişey yazanlardan:hahaha:
Garrett
Fiat 55209152
766891-1 ___ LA2039801
Egozun ucunu tamamen aşağı eğdir direk asfalta çarpsın o zaman sorun ortadan kalkar ;)
Palio Multijet aldım... Alt devirler çok ama çok isteksiz üst devirlerde benzinli tayyar gibi 4500e kadar çok delirerek gidio (abartmıyayım önceki dizelerime göre yani :D ).
Şimdi bunu ne ile kaç hp yaparız. Maksat gti-vts kısakndırmak değil tabiki, sadece tatminkar ama yakıt ekonomisinde güzel giden bir şehir içi otomobili yapmak.
multijet 105 - garrett gt1446 fixed
multijet 120 - garrett gt1446 vnt
psa1.6dizel(focus,c4,s40,308) - garrett gt1544 vnt
gt14x serisi gt15x serisinin bir sonraki neslidir.3cü nesil vnt palleri kullanır ;)
gt1446v demek gt14 türbin(egsoz)modeline sahip,46mm compressor pali olan variable nozzle turbine (vnt) turbo demektir.
tüm model kodlarını bu şekilde acabilirsiniz ;)