sinan (blackemperor) kat yokken geçti de muratemin olmak lazım
![]()
VAlla ankarada çok kesin ve net. Orda kata benzeyen bişey olmadığı taktirde geçemiyorsun. İçi boşta olsa orda görüntü olcak![]()
Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS
içi boş falan olmayacak.. bildigin katalitik olacak.. bu yuzden bi muayene yaktım ben.. katalitik olmadan hiçbir sekilde gecirmiyorlar. fotograf cekip gonderiyorlar merkze cevabı bekliyorlar.. kolayd eğil artık.. cok zor değil gecici bi katalitik takarsınız![]()
banada aynı şekilde kat yüzünden geçirmiyorlardı. içinin dolu olup olmadığını demir bir çubukla vurarak anlıyorlar. boşsa geçemiyorsun. tabi bu normal prosedür.
Ben bizzat şahit oldum içi boş katalizör ile geçeneHemide yeni sistemde. Ondan sen sus erhan. Sen büyütme işlemlerini düşün katalizör falan fani işler. KAtalizör kırdırıyosun dpf çıkıyor peh
![]()
Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS
bugün aracı servise bıraktım benim derdime çare bulucaz artık
opelde ise yeni yazılımlar gelmiş fakat komple resetliyorlar herşeyi chipye gidecek bunla beraber bakalım başıma daha neler gelicek
GOT DİESEL&TORK
dayanamaması değil aslında, dizellerin turboları ***** fındık kadar belli bir devire kadar üfleyebiliyor sonrasında nefesi kesiliyor, yazılımla üst devirler biraz daha canlandırılabilir ama basınçla oynayarak ama tabiki turbo ömrün azalır![]()
turbondaki 2-3 cm lik eksoz pervane capını büyütmeden üst devirlerde verim alamazsın..
benim orj eksoz pervanemi bu hale getirdim de anca 5000-5200 rpm e kdr yürütebildim..
![]()
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
ilk yazılımda üst devirler iyiydi fakat sondaki yazılım akt devirler daha iyi fakat üst ölü
GOT DİESEL&TORK
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)