User Tag List

Sayfa 92/117 İlkİlk ... 42829091929394102 ... SonSon
2220 sonuçtan 1.730 ile 1.748 arası

Konu: Dizel Motor Modifiyesi

  1. #1730

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.3 dizel 75 hp corsa d ye haftaya ecufastte yazılım yükleticem 100 hp olucak dendi farkı nasıl hissettiricek bakalım

  2. #1731
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Multijetler güzel araclar.Farkı cok rahat hissedersiniz özellikle alt devirlerde.Eglenceli bir arac olur.
    DynoDynamics in Ecutuned

  3. #1732

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Multijetler güzel araclar.Farkı cok rahat hissedersiniz özellikle alt devirlerde.Eglenceli bir arac olur.
    inş. arabada 4 kişi oldukmu bide klima açık oldumu hızlanma 80 den sonra yok gibi

  4. #1733
    embiya26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    eskişehir
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FeT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.0 Mjet Doblo yükledik.
    Specleri; Chip, Filtre, Downpipe, Komple Düz Boru, Rapid Box
    Verdiği güç oldukça tatminkardı. Dyno verisi 190 hp civarındaydı.

    Size bu konuda en net cevabı Mehmet GAZIHAN verecektir.


    doblalardan o kadar guc alındıgını duydum eger fıat motorundan o kadar guc cıckıosa ve asısırı yuklenmedın partner 2,00 hdı daha ıyı verım alınır dıe dusunuorum

    eet mehmet ustamla konustum sordum bunu ww grubuna bak dedı ama butce meselesı bıde partnere karsı bı ılgım sempatım var oncekı aracımda partnerdı ama 1,6 olunca sınırlı yukleme yaptık hacımın kucuk olması korkutuodu benı mehmet ustamın bu konuya sıkı bı acıkmala ne gıbı ıslemler yapılıp ne kadar guc alıabılır bu koonuda bılgısını belıorum

  5. #1734
    _Burak_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ilk önce güzel bir yazilimla başlamalisiniz zaten tatminkar olacaktir
    benim bora kadar tatmin eder mi beni peki
    ortalama neler çıkıyor
    Burak ÇAPKAN
    Volkswagen Ticari Araç Satış

  6. #1735
    _Burak_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı embiya26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    doblalardan o kadar guc alındıgını duydum eger fıat motorundan o kadar guc cıckıosa ve asısırı yuklenmedın partner 2,00 hdı daha ıyı verım alınır dıe dusunuorum

    eet mehmet ustamla konustum sordum bunu ww grubuna bak dedı ama butce meselesı bıde partnere karsı bı ılgım sempatım var oncekı aracımda partnerdı ama 1,6 olunca sınırlı yukleme yaptık hacımın kucuk olması korkutuodu benı mehmet ustamın bu konuya sıkı bı acıkmala ne gıbı ıslemler yapılıp ne kadar guc alıabılır bu koonuda bılgısını belıorum
    partnerden neden daha iyi verim alınacağını düşündünüz?
    Burak ÇAPKAN
    Volkswagen Ticari Araç Satış

  7. #1736
    BlackEmperor
    Misafir
    beyler suan yazılımla en tehlikeli hale gelecek 1.6 dizel hangisi ?

  8. #1737
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yüklenmiş 1.3 70 75 90lik var etmez 1.3 motorlarda yüklenmiş ve yürüyen örnekler varmi büyük turbo dowpipe+++ Bende yaptirmak istiyorum hafta içi belki büyük turboyu takacağim bilgi alişverişi yapip ne kadar gideri olacak onu görmek istiyorum

  9. #1738
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1300cc'ye bosa para dokmeyin derim ben

  10. #1739
    _Burak_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyler suan yazılımla en tehlikeli hale gelecek 1.6 dizel hangisi ?
    128ps lik kia cee'd güzel olur gibime geliyor
    120 lik bravolar var
    var mı başka?
    Burak ÇAPKAN
    Volkswagen Ticari Araç Satış

  11. #1740
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1300cc'ye bosa para dokmeyin derim ben
    Chiptuning bi 1.3 ün olmazsa olmazı gibi nerdeyse.. Tabi doğru düzgün bi programla.. Max. güce odaklı low throttle da hiçbi işe yaramayan yazılımlarla ne kdr fayda saglanabilir...
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  12. #1741
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _Burak_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    128ps lik kia cee'd güzel olur gibime geliyor
    120 lik bravolar var
    var mı başka?
    Kore grubu motoru en yüksek toknolojiyi barındırıyor..

    VAG 1.6 TDI ezicek gecicek ama remaping i bekliyoruz..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  13. #1742
    embiya26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    eskişehir
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _Burak_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    partnerden neden daha iyi verim alınacağını düşündünüz?

    arkadasımda 2,00 hdı berlıngo var ve standart dumansız bı yazılım yaptırdı aracını kullandım ve muthıc yururu var aracın sadce bı standat bı yazılımla o kadar yuruyosa cıddı bı yuklme yapıldıgında saglam bı gıderı olucagını dusunuorum

  14. #1743
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Chiptuning bi 1.3 ün olmazsa olmazı gibi nerdeyse.. Tabi doğru düzgün bi programla.. Max. güce odaklı low throttle da hiçbi işe yaramayan yazılımlarla ne kdr fayda saglanabilir...
    Tabi ki yazilim her dizelin hakkidir bence de ama arkadas 'vurucam kirbaci' modunda yaklasiyorsa az daha hacimli bir motora yatirim yapmak daha mantikli degil mi

  15. #1744
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tabi ki yazilim her dizelin hakkidir bence de ama arkadas 'vurucam kirbaci' modunda yaklasiyorsa az daha hacimli bir motora yatirim yapmak daha mantikli degil mi
    tarık bana araba chipleten insanların %70 i 35-40 yas ustu..

    bu insanların derdi yerinden kalkmayan ilerlemek hızlanmak istemeyen araçlarını bi nebze canlandırmak.. ALT DEVİRLERDE.. bu insanlar 3000 devri cok nadir geciyorlar..

    duruma bakıs acını degistir accik anlıcaksın..

    tabiki amac fazla güç ise ne kadar hacim okadar verim..

    bunun maliyeti, vergisi var, tüketimi var v.s. herkes tercih edemiyor haliyle..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  16. #1745
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tarık bana araba chipleten insanların %70 i 35-40 yas ustu..

    bu insanların derdi yerinden kalkmayan ilerlemek hızlanmak istemeyen araçlarını bi nebze canlandırmak.. ALT DEVİRLERDE.. bu insanlar 3000 devri cok nadir geciyorlar..

    duruma bakıs acını degistir accik anlıcaksın..

    tabiki amac fazla güç ise ne kadar hacim okadar verim..

    bunun maliyeti, vergisi var, tüketimi var v.s. herkes tercih edemiyor haliyle..
    Yav onu anladim tabi ki 1.6 hacimli arabalar zaten genelde cok da ucuz degil, ben burada sadece hemen altina cevap yazdigim mesaja yonelik fikrimi belirttim 'para dokmeyin' diye, yazilim yaptirma olayini destekliyorum zaten ve 1.3 Corsa'mda yaptirmistim da, simdi 1.6 Polo'ya yazilim ciksin imkanim olursa o gun yaptiririm yine

  17. #1746
    BerkayKamaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Istanbul - Bakırköy
    Mesaj
    965
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benım aracımda 1.3cdti ama aşırı memnunum. ılk defa yazılımlı bır dızel arac kullanıyorum ve bundan sonrada yazılımsız bınecegımı zannetmıyorum bence herkesın yaptırması gereken bır modıfıye

  18. #1747
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kendimin yasadığı en son örneği paylaşıyım,

    aldığım 86hplik 1.9 TDI Transporter 36-38 krş yakıyordu, ekonomiye yönelik max gücü arttırmadan yüklediğim yazılımla şuan 28 krş lara kadar düştü.. 2. vites 2500 devirde tırmandığım sokağı 3. vites 2000-2100 lerle çok rahat çıkabiliyorum artık.. üstelik gaza daha az basıyorum..

    bayram arefesi yazılım uyguladığmız bi müşterinn bayramda paylastığı post,

    rio ya yazılım yaptırdım değerler söyle;


    --------------------------------------------------------------------------------

    Herkese selamlar

    Daha önce EGR valfi iptaliyle ilgili soruma kimse cevap yazmadı bende bunu arastırırken egr ventilinin yazılımla kapatılabildiğini sitesinden yazıyı alıntı yaptığım arkadaştan öğrendim ve kendisiyle sohbetimin neticesi eğer istersem extra tork ve yakıt tüketiminde iyileştirme için için yazılım yapılabildiğini öğrenmiş oldum (ismini yazmam doğru olup olmayacağını kestiremediğim için burada yazmıyorum)

    İşleme onay verdikten sonra 45 dakika içerisinde işlem yapıldı ve test sürüşünde ciddi güç artışını hissetmemek mümkün değildi.

    Depomu doldurdum çok sakin sürüşle Istanbuldan Körfez üzerinden Balıkesir Manisa(Akhisar) ordan İzmire ve ordan Çanakkale istikametine doğru giderken yakıt lambam yandı.1152km!!! depomu tekrar doldurdum 42.7 litre yakıt aldı

    sürüşle ilgili notlar;

    yazılımdan önce devir saati 1850 devire ulaşmadan aracım cansız yürümek istemezken
    yazılımdan sonra 1450 devirden itibaren güç üretimini hissediyorsunuz doğal olarak vites değiştirme devirleri aşağıya düştüğü için gaz pedalına daha az abanıyorsunuz ve doğal olarak yakıt tüketimi iyilesiyor
    yazılımdan önce 80 den 100 km ye çıkmak için vitesi 4 e atıp devir yüksletmem gerekirken sadece gaza hafif bir dokunmamla neredeyse vites küçültmüş gibi bir ivmeyle 100e çok kolay tırmanıyor
    daha önceleri 80km 5. viteste detenasyonlu sürüş yaparken simdi aynı hissi 65km 5. viteste hissetmeye başladım
    yol bilg sıfırladığımda düzyolda 70-75km hızda 5.viteste 2.7-2.9l
    75-90km arası 3.7l
    110-125 arası düz yolda 4.5-4.7l gibi değerler okuyorum


    Ben bu tür yazılımları SAFECHIP die isimlendiriyorum.. genelde gaz pedalının ilk %50 si ile aracını süren kullanıcılar tercih ediyorlar ve max güç çok fazla artmıyor.. haliyle motoru terleten bi durum da gelişmiyor..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  19. #1748

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kendimin yasadığı en son örneği paylaşıyım,

    aldığım 86hplik 1.9 TDI Transporter 36-38 krş yakıyordu, ekonomiye yönelik max gücü arttırmadan yüklediğim yazılımla şuan 28 krş lara kadar düştü.. 2. vites 2500 devirde tırmandığım sokağı 3. vites 2000-2100 lerle çok rahat çıkabiliyorum artık.. üstelik gaza daha az basıyorum..

    bayram arefesi yazılım uyguladığmız bi müşterinn bayramda paylastığı post,

    rio ya yazılım yaptırdım değerler söyle;


    --------------------------------------------------------------------------------

    Herkese selamlar

    Daha önce EGR valfi iptaliyle ilgili soruma kimse cevap yazmadı bende bunu arastırırken egr ventilinin yazılımla kapatılabildiğini sitesinden yazıyı alıntı yaptığım arkadaştan öğrendim ve kendisiyle sohbetimin neticesi eğer istersem extra tork ve yakıt tüketiminde iyileştirme için için yazılım yapılabildiğini öğrenmiş oldum (ismini yazmam doğru olup olmayacağını kestiremediğim için burada yazmıyorum)

    İşleme onay verdikten sonra 45 dakika içerisinde işlem yapıldı ve test sürüşünde ciddi güç artışını hissetmemek mümkün değildi.

    Depomu doldurdum çok sakin sürüşle Istanbuldan Körfez üzerinden Balıkesir Manisa(Akhisar) ordan İzmire ve ordan Çanakkale istikametine doğru giderken yakıt lambam yandı.1152km!!! depomu tekrar doldurdum 42.7 litre yakıt aldı

    sürüşle ilgili notlar;

    yazılımdan önce devir saati 1850 devire ulaşmadan aracım cansız yürümek istemezken
    yazılımdan sonra 1450 devirden itibaren güç üretimini hissediyorsunuz doğal olarak vites değiştirme devirleri aşağıya düştüğü için gaz pedalına daha az abanıyorsunuz ve doğal olarak yakıt tüketimi iyilesiyor
    yazılımdan önce 80 den 100 km ye çıkmak için vitesi 4 e atıp devir yüksletmem gerekirken sadece gaza hafif bir dokunmamla neredeyse vites küçültmüş gibi bir ivmeyle 100e çok kolay tırmanıyor
    daha önceleri 80km 5. viteste detenasyonlu sürüş yaparken simdi aynı hissi 65km 5. viteste hissetmeye başladım
    yol bilg sıfırladığımda düzyolda 70-75km hızda 5.viteste 2.7-2.9l
    75-90km arası 3.7l
    110-125 arası düz yolda 4.5-4.7l gibi değerler okuyorum


    Ben bu tür yazılımları SAFECHIP die isimlendiriyorum.. genelde gaz pedalının ilk %50 si ile aracını süren kullanıcılar tercih ediyorlar ve max güç çok fazla artmıyor.. haliyle motoru terleten bi durum da gelişmiyor..
    ben chiplerle pek ilgili değilim ama EDC megane coupe ye yapılıyorsa yapabilirim diye düşünüyorum ilerde... max güç çok çok önemli değil zaten hızlanması falan iyi olsa yeter top speed takılınca turboyu alıyomuşuz elimizede

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •