User Tag List

Sayfa 102/117 İlkİlk ... 25292100101102103104112 ... SonSon
2220 sonuçtan 1.920 ile 1.938 arası

Konu: Dizel Motor Modifiyesi

  1. #1920
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracim 51bin k oldu servis bakimli ama artik bakimlarini kendim yapmak istiyorum 1.3 mjet yağ olarak selenia ya devam mi edeyim yoksa farkli bi yağ mi kullanayim

  2. #1921
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lique molly de cok guzel
    Mobil esp de bende binlardan birini kullan derim

  3. #1922
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lique molly de cok guzel
    Mobil esp de bende binlardan birini kullan derim
    yağ değişikliği pek iyi değil diye biliyorum ama bakalim fiyatlari ne arada bu yağlarin

  4. #1923
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4lt toptec 125tl

  5. #1924
    onn_dear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    TR-MERSIN
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yakuza Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önder seni buralarda görürmüydük
    gördünüz bile hondadan sonra alışmaya çalışıyoruz focusa bakalım hayırlısı
    History;
    1.6 GLI corolla / 1.6 IES civic / 1.4 IS civic/ 1.6 TDCI focus2 / 1.6 TDCI focus3 / 1.2 TSI Golf7 / 1.4 TSI Leon FRed / 1.6TDI DSG B8 Passat / Audi A3 Sedan 1.6TDI DSG-Golf7 1.6TDI

  6. #1925
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    merhaba arkadaslar bende dizel giulietta varda bilgidiniz üzere 16. 105 bg liklerden ...
    yaızlım ,aem acık filtre , kat ve partekül iptali , son susuturucu cıkarıldı ortaya tüp atıldı , simdi turboya girmek istiorum birazcık ... manifold la ugrasmak istemedigim icin vede kendi turbo mu elletmeden bi tane hybrid tubo toplayım diorum ne dersiniz , ne önerirsiniz , turbo modelleri hakkında cok bilgim olmadıgı icin sizede bi soruyum dedim ???

  7. #1926

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olabilitesi var güzel bi hibridlenip iyi basınçlarla doyurur seni
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

  8. #1927
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yakuza Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olabilitesi var güzel bi hibridlenip iyi basınçlarla doyurur seni
    bende öle düsünüorum ztn daha fazla basınc acmayıda pek düsünmüoruz turbo cok kısa süreligine 1.7 bar basıo daha sonra 1.6 3.700 den sonrada 1.3-1.4 lere düsüo bnm isstedigim büyük turboyla 1.7 bar acıp , 4000 devir e kdr stabilite saglayabilmek ...

  9. #1928

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stabilite sağlıyamazsın
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

  10. #1929
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yakuza Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stabilite sağlıyamazsın
    nedenininde alabilirmiyim tesekkkürler ...

  11. #1930

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    basıncı stabil tutamazsın kalite bi boost cont. ile bile olsa yükselip sonra düşüşe geçecektir ext. wastgate kullanırsan bi nebze daha iyi olur
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

  12. #1931
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu aem dryflow hakkında ne düşünüyorsunuz ? Benim aracımda dryflow var ama acaba hks mantar daha mı iyi olur ?

  13. #1932

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hks mantar daha iyidir turbolu araçta
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

  14. #1933
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hks mantar siddetle tavsiye edilir

  15. #1934
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FaBeRgE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu aem dryflow hakkında ne düşünüyorsunuz ? Benim aracımda dryflow var ama acaba hks mantar daha mı iyi olur ?
    hks daha iyi bi filtre ama aem e göre de daha pahalı ... 1.6 hdi sanırım motorunuz , simdi sunu düsünmek lazım ... sizin aracınıza aem in cektigi hava yetersiz mi kalıcaktır ??? bence gerekli havayı rahatlıkla cekebilicektir bu yuzdende bosu bosuna hks ye para vermeye gerek yok ... diye düsünüorum

  16. #1935

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    321
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Clio 1.5 dci 65 hp
    Kat iptali
    QTP
    Megachip
    Race chip box
    K&N filtre
    ------ 98 hp 260 nm torq

  17. #1936
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burak10 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Clio 1.5 dci 65 hp
    Kat iptali
    QTP
    Megachip
    Race chip box
    K&N filtre
    ------ 98 hp 260 nm torq
    Turbonu az biraz kurcalasak çok daha iyi güçler çıkar..

    Güle güle kullan..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  18. #1937
    AFN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul - Avcılar
    Mesaj
    95
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selam arkadaşlar, konuyu uzun uzun okudum, aracım 99 passat TDI 110 luk öncelikle emme manifoldunu söküp temizliğini yapmayı düşünüyorum.

    daha sonra kat iptali ve egr iptali kat ı iptal ederken kalın düz boru indirteceğim aşağıya ve sona kadar 60 lık boru çekip sona düz çıkışlı bir susturucu taktırmayı planlıyorum.

    soracaklarım kafama takılanlar daha doğrusu

    1.katı iptal edince muayenede sorun oluyormu? ( tüv de ve egzos muayenesinde)
    2. egr yi söküp bağlantı yerleri körlense arıza ışığı yakarmı?
    3. 60 lık düz boru ile çıkacak olan ses ne derece olacaktır çok rahatsız edici bir ses olmasını istemiyorum.
    4. ve en önemlisi yazılım yapmadan bu söyledikleri yaptığımda güçte herhangi bir fark olacakmıdır (sürüş esnasında hissedilecek kadar)
    Mercedes Benz

  19. #1938
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AFN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar, konuyu uzun uzun okudum, aracım 99 passat TDI 110 luk öncelikle emme manifoldunu söküp temizliğini yapmayı düşünüyorum.

    daha sonra kat iptali ve egr iptali kat ı iptal ederken kalın düz boru indirteceğim aşağıya ve sona kadar 60 lık boru çekip sona düz çıkışlı bir susturucu taktırmayı planlıyorum.

    soracaklarım kafama takılanlar daha doğrusu

    1.katı iptal edince muayenede sorun oluyormu? ( tüv de ve egzos muayenesinde)
    2. egr yi söküp bağlantı yerleri körlense arıza ışığı yakarmı?
    3. 60 lık düz boru ile çıkacak olan ses ne derece olacaktır çok rahatsız edici bir ses olmasını istemiyorum.
    4. ve en önemlisi yazılım yapmadan bu söyledikleri yaptığımda güçte herhangi bir fark olacakmıdır (sürüş esnasında hissedilecek kadar)
    Muayene için KAT ı taktırırsın 5dk da..

    EGR arıza ışığı yakmaz..

    birsürü video var dinlersin 60 lık düz boru sesini..

    aman aman bi fark hissetmeyeceksin.. Dizelde bütün modifiyeler mazot açmakla başlar..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •