User Tag List

Sayfa 103/117 İlkİlk ... 35393101102103104105113 ... SonSon
2220 sonuçtan 1.939 ile 1.957 arası

Konu: Dizel Motor Modifiyesi

  1. #1939

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AFN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar, konuyu uzun uzun okudum, aracım 99 passat TDI 110 luk öncelikle emme manifoldunu söküp temizliğini yapmayı düşünüyorum.

    daha sonra kat iptali ve egr iptali kat ı iptal ederken kalın düz boru indirteceğim aşağıya ve sona kadar 60 lık boru çekip sona düz çıkışlı bir susturucu taktırmayı planlıyorum.

    soracaklarım kafama takılanlar daha doğrusu

    1.katı iptal edince muayenede sorun oluyormu? ( tüv de ve egzos muayenesinde)
    2. egr yi söküp bağlantı yerleri körlense arıza ışığı yakarmı?
    3. 60 lık düz boru ile çıkacak olan ses ne derece olacaktır çok rahatsız edici bir ses olmasını istemiyorum.
    4. ve en önemlisi yazılım yapmadan bu söyledikleri yaptığımda güçte herhangi bir fark olacakmıdır (sürüş esnasında hissedilecek kadar)

    http://www.techturkey.com/forum/otom...at-b5-tdi.html

    bu benim aracın konusu aynı motor aynı araç belki fikir verir
    RACE WERKS

  2. #1940
    AFN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul - Avcılar
    Mesaj
    95
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Muayene için KAT ı taktırırsın 5dk da..

    EGR arıza ışığı yakmaz..

    birsürü video var dinlersin 60 lık düz boru sesini..

    aman aman bi fark hissetmeyeceksin.. Dizelde bütün modifiyeler mazot açmakla başlar..
    ustam bu dediğiniz işlem yazılımla oluyor galiba soft bir yazılımda yakıt durumumuz normalden fazlamı olacaktır o zaman
    Mercedes Benz

  3. #1941
    AFN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul - Avcılar
    Mesaj
    95
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://www.techturkey.com/forum/otom...at-b5-tdi.html

    bu benim aracın konusu aynı motor aynı araç belki fikir verir
    günlerdir okuyorum
    Mercedes Benz

  4. #1942
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    99 passatlarda 2001 ve üzri olanlardan farklı bir kontrol unitesi var.. işler biraz farklı yürüyor..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  5. #1943
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AFN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ustam bu dediğiniz işlem yazılımla oluyor galiba soft bir yazılımda yakıt durumumuz normalden fazlamı olacaktır o zaman
    Yazılım iyi ekonomi yaptırır..

    160hp olup da 120kmh sabitte 4.4lt yakan müşterim var..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  6. #1944
    AFN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul - Avcılar
    Mesaj
    95
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yazılım iyi ekonomi yaptırır..

    160hp olup da 120kmh sabitte 4.4lt yakan müşterim var..
    gayet başarılı o zaman fiyat ne kadar oluyor pm atabilirmisiniz
    Mercedes Benz

  7. #1945
    By CrAzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.710
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stock albea 1.3 mjet var 75 hp neler yapabiliriz fazla sıkıntıya sokmadan ..

  8. #1946
    Tansu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul/türkiye
    Mesaj
    128
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2005 Corsa C 1.3 CDTI
    Kat iptali Egr iptali(beyinden) Son susturmayıcı
    Chip tuning
    Tekerlekte 95bg 205Nm Tork yada 110bg 235nm tork krankta

  9. #1947
    TANIL TIMORCI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    171
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.3 multijet 2006 punto aracım ıcın motor modıfıyesı ıstıyorum ve sızın fıkırlerınıze danısmak.aracta suan 51 duz boru kat ıptalı ve aem costum fılıtre mevcud yazılım olarak ecu fastte yaptırmayı dusunuyorum cok abartıya kacmadan turbo buyutme ıntercooller buyutme nerde yada ne projede yaparız ve turbo buyuturken pıstonlara zarar vermeden dızel ıcın forget var mıdır ? yardımcı olursanız sevınırım 75 hp stock motor

  10. #1948
    35AR5226 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    35AR5226
    1.5 dci 65 hp kangoo
    yazılım + chip box + intercooler + alüminyum borular + spor hava filtresi ve borusu + megane turbo pervanesi + boost controller + egr komple iptal + blow off + eksoz monifoldu genişletildi + kat iptali + vanalı eksoz
    1.5 bar basıyo şuan en son 102 hp cıktı ama ondan sonra baya değişiklik yapıldı şuan 110+ hp tahminen yakında bittiğinde dyno verisini verebilirim

  11. #1949
    cem_subasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İst. / Kozyatağı-K.M.Paşa
    Mesaj
    498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stock bi 1.7 corsa ilk aşamada kat iptali düz boru egr iptali ve gazihan yazılım ile hangi güçleri elde ederiz? Kat iptali ve düz borunun sonuna bişey koymak lazım mı ?
    CUP Edition

    Finansinvest

  12. #1950
    doncarlo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    marduk
    Mesaj
    647
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    audi a4 2.5 v6 180 hp yazılım vs ile ne gibi sonuçlar alabiliriz ?

  13. #1951
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem_subasi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stock bi 1.7 corsa ilk aşamada kat iptali düz boru egr iptali ve gazihan yazılım ile hangi güçleri elde ederiz? Kat iptali ve düz borunun sonuna bişey koymak lazım mı ?
    Yazılımı yapana göre degısır , kendimden ornek vereyim.

    Full stock kat üzerinde aracda tekerlekte 100 beygir alıyoruz.
    DynoDynamics in Ecutuned

  14. #1952
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem_subasi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stock bi 1.7 corsa ilk aşamada kat iptali düz boru egr iptali ve gazihan yazılım ile hangi güçleri elde ederiz? Kat iptali ve düz borunun sonuna bişey koymak lazım mı ?
    düz boru yakıtı arttırır spool devrini uzatır. sonu inceden sıkıştırmak iyidir.

    manifoldun ve kapağın tertemiz olduğunu varsayarsak 120hp alırım.
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  15. #1953
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dizelci abiler arkadaslar..
    dizel yuklemeye kalktik biraz sancili olmaya basladi bu is..
    1.7dti var corsa c..
    booster yazilim, egr ve wastegate iptali ile kendi halimizde gazliyorduk, ta ki turbo nanay olana kadar..
    dedikki madem kendi turbosunun mili koptu parcalandi vs, buyuk takalim..
    once forumdan epey bi kisiye pm attim, bu motora ne takilir, neyle ne kadar guc aliriz, hangisi hangi devirde gelir nefesi nerde kesilir vs vs..
    birisi dedi ben soylemem, birisi dedi ben artik yardimci olmuyorum musterim degilsen, birisi dedi biz yapariz soylemeyiz, birisi hic cvp bile atmadi vs vs..
    acik soyleyim sinirlendim bende, nette arastirmaya basladim, cogu kisi 1749 takmis, inatla 1749 takmamak icin talan ettim interneti, en sonunda kendimce tf035 de karar kildim.
    neyse aldik bi tf035, flanslar kesildi, komple duz 60mm krom eksoz falan filan..
    araca taktik, dyno da (booster) 4. vites 124 5.vites 127hp guc aldik.
    3bin rpm de basinc geliyor ve 4700 lere kadar stabil.
    wastegate iptal etmeme ragmen 1.3 bar sabit.
    yazilim olarakta orj turbosuyla olan yazilim duruyor.
    lag da ciddi duman var, basinc gelincede yine bayaa dumanli..
    yakit az degil yani..
    ama 1.3 barin ustune cikamiyorum..
    birseyler eksik yada yanlis sanirim ama anlayamiyorum hata nerde..
    160-170 hp leri gorebiliriz diye dusunurken 130 bile goremedik..
    tavsiyleriniz ne olur bana?
    eksoz manifoldu mu yetmiyor?
    emme manifoldumu yetmiyor?
    cooler mi kucuk?
    yakit mi az?
    turbo mu yanlis secim?


    not:
    normalde orj turbosuyla 120 hp civari guc cikarilan yazilimla biz 99.7 aldik.
    enjektorlerden killanmaya basladim, sokup pompacida olcturmeyi dusunuyorum.
    If you have no LAG, you have no turbo..

  16. #1954

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.027
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Basınç yok ki ? Enjektörde sıkıntı yok turboda bir acaiplik var bence, tubo basar 2 bar arabada duman göremezsiniz yürürmez ben o zaman derim enjektör diye, neden 1749 veya 1549 değil ? insignia turbosu olabilirdi ? 2500/3000 arası doldurup 5 bin çevirmenin nesini söylemediler bende anlamadım
    ...

  17. #1955
    35AR5226 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbonun az basınç basması hiç normal gelmedi. benimki orjinal turbo sadece emme bıçağı büyültüldü 1.9 basabiliyo turbo ben 1.5 bar basıyorum cok hafif duman var görünmüyo bile ama araç fena yürüyo
    1.5 dci AR Kangoo ..DSG Burak..


    Facebook; Burak İrem canoğlu

  18. #1956
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cooler ı enjektoru motorun ıcı dısı sagı solu 200hpye kadar problem yok kullanabiliyorsunuz.Aynı sekılde döküm manıfoldu ve emmeyide.Sorun baska yerde.Turbo büyüklukten degil 3000rpmde tam spool diyorsunuz.
    DynoDynamics in Ecutuned

  19. #1957

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 35AR5226 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbonun az basınç basması hiç normal gelmedi. benimki orjinal turbo sadece emme bıçağı büyültüldü 1.9 basabiliyo turbo ben 1.5 bar basıyorum cok hafif duman var görünmüyo bile ama araç fena yürüyo
    fena derken ne kadar güç aldın o basınçla?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •