User Tag List

Sayfa 8/14 İlkİlk ... 678910 ... SonSon
248 sonuçtan 134 ile 152 arası

Konu: vw 1.9 tdi ları hakkında?

  1. #134
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı gokhan882 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pardon bilmediğinizi düşündüğümden demedim TR de var demem yanlış anlaşılmasın.
    gt2252 2.5TDİ turbosu ve pompası düşündük fakat günlük kullancagım göz önünde bulundurulursa genel manada 2.0 benzinli araç gibi gezmek istemiyorum şuan için
    yok estf. öyle düşünerek yazdığınız aklımın ucundan bile geçmedi zaten,

    1.9 pd swap güzeldir ya Can

  2. #135
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2260 turbo 2.4 bar gibi falan uzun ömürlü olmayacak gibi.. Yeni setup 2.0 bar + 60 shot tdiclub veya kermada yaptıgım araştırmalar motor 3 bara dayansa da vnt kanatlı takılacak en büyük turboların bile 2 bar basabilecegi yönünde.. 2.0 ve 2.4 bar arasında max. 10 hp fark edermiş.. Guzel yazılımla aynı tork alınabiliyor..

  3. #136
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bekir senide ayrıca tebrik ederim.. Tdiclub 1/4 mile süre tablosuna gore dunyanın en iyi 2. Derecesini yaptın

  4. #137

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    45
    Şehir
    turkiye
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sagolasin elimizden geleni yapmaya calisiyoruz, eksikler ve aksilikler bitmesede fena sayilmazdi, bunada sukur, bi dahakine baska dizeller gormek istiyorum acikcasi rekabet olmazsa hirsta olmaz gibi geliyorda hayirlisi bakalim,,,

  5. #138
    gokhan882 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    143
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı woondem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sagolasin elimizden geleni yapmaya calisiyoruz, eksikler ve aksilikler bitmesede fena sayilmazdi, bunada sukur, bi dahakine baska dizeller gormek istiyorum acikcasi rekabet olmazsa hirsta olmaz gibi geliyorda hayirlisi bakalim,,,
    göreceksin hayırlısıyla diesel spec ler zamanla daha da artacak...
    kendim içim demedim ben kendimi saymıyorum
    1 beden büyük bize sizin yaptığınız işler

  6. #139
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı woondem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sagolasin elimizden geleni yapmaya calisiyoruz, eksikler ve aksilikler bitmesede fena sayilmazdi, bunada sukur, bi dahakine baska dizeller gormek istiyorum acikcasi rekabet olmazsa hirsta olmaz gibi geliyorda hayirlisi bakalim,,,
    Ufak bir kaç yardımın 26 Haziran Ankara draglarinda bizi rakip yapar telefon numaranı pmlermisin bana ?

  7. #140

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    45
    Şehir
    turkiye
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dou_corolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ufak bir kaç yardımın 26 Haziran Ankara draglarinda bizi rakip yapar telefon numaranı pmlermisin bana ?
    rakip mi! hımm ufak yardımlara kaldıysan ıs bıtmıstır zaten, sen sor takıldıgın noktaları elımden geldıgınce yardımcı olurum burdan,,,

  8. #141
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dünyada 2260 kullandığını söyleyen yüzlerce adam aldıkları güçleri nasıl almışlar cok merak ediyorum 2.5 bar basamıyor bu turbo ? vnt kanat takabilecegim başka turbo yok sanırım daha büyük olarak ? O sıkıntıyı basıncı 2.0 barda bırakıp halledecem üzerine 60 shot basarak.. Rakip olma isi latife sadece..

    Merak ettigim bir konu da 2.0 barda enjektorler tam kapasite çalışırken 60 shot desteğiyle kesme yapmadan yürür mü ? Enjektorler stok.. Enjektor bulamadım..

    Bide asıl merak ettigim konu senin arac nasıl kesiciye giriyor ? o ses icin ne yapmam lazım

  9. #142
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eyvah eyvah hacı. ((:
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  10. #143
    yasindamar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin & Adana
    Mesaj
    878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence de en sağlıklısı 2.0 bar üzeri nos ama 2260 2.5 barı rahat görüyor bi sıkıntı yok.

  11. #144
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    manıfold yapısının etkısı olabılır mı acep ?

  12. #145
    yasindamar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin & Adana
    Mesaj
    878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    manıfold yapısının etkısı olabılır mı acep ?
    manifoldlarımız orjinal döküm...

  13. #146
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yasindamar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    manifoldlarımız orjinal döküm...
    o turbo ıle orjınal manıfold kullanmak yerıne custom b manıfold kullanılsa daha da gıderı olur mantıken.bu k03 manıfoldu uzerıne k04-001 kullanmak gıbı bsy cunku

  14. #147
    yasindamar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin & Adana
    Mesaj
    878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o turbo ıle orjınal manıfold kullanmak yerıne custom b manıfold kullanılsa daha da gıderı olur mantıken.bu k03 manıfoldu uzerıne k04-001 kullanmak gıbı bsy cunku
    aracımın ilk setup ında handmade bi manifold kullandık.custom garage da yapıldı.çıkışlar orjinale göre biraz daha büyüktü.krom malzemede kullanıldı. fakat verim alamadık.manifold aşırı ısınıp conta yakıyordu ve eğilme yapıyordu.ayrıca turbo da baya geç doluyordu. daha sonra golf IV yada Passat 2.0 tdi hangisi olduğunu tam bilmiyorum, onun manifoldunu kullandık. ciddi fark oldu.hem turbo erken dolmaya başladı hem daha iyi bir performans elde ettik hem de conta yakma olayından kurtulduk basıncı max. görememe olayı bundan değildir sanmıyorum.

  15. #148
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yasiiiiiiiiiinn...
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  16. #149
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şuan fiyatsal anlamda en mantıklı pd130 makinalı araç hangisidir peki?
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  17. #150
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla hafıf olsun denırse ibiza ama ben olsam golf alırım daha adam model olur hem gunluk kullanıma hemde konfora hıtap eder.Fıyatları zaten bırbırıne cok yakın ıkı arabanında zaten daha baska secenek de kalmı pek pd130 ıcın passatlar flan harıcınde bulunursa Fabia Vrs ler var ama onların da fıyatları dengesız

  18. #151
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    octavialarda varmı bu motor?
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  19. #152
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Açıkcası pd130 motor çok ilgimi çekiyor. Turbo-manifolt-enjektör-dp-eksoz yazılım vs. dayanacağı sağlıklı nokta neresidir?

    Birde bu değişim ortalama kaç TL ye denk geliyor?
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •