User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
25 sonuçtan 20 ile 25 arası

Konu: dynoda 50 hp kayip gorunuyor

  1. #20
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Önden çekişte %12-15 derler genelde

    150 hp olsa 23 hp kayıp eder %15 kayıpta

    En azından 120 whp çıkmalıydı, bence bir yanlışlık var.

  2. #21
    UmutRıza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul/B.Çekmece
    Mesaj
    1.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yarın aks körüklerini bi açmak lazım, yeni bir takım lastik, ve baskı balata kontrol ettirmek lazım sanırım benim araç sanayiiden çıkamayacak :S

  3. #22
    Karahan
    Misafir
    Baskı balatanın durumu, jant ve lastik çapı birinci derecede etkilidir bu farkta. Orijinal lastik ve jant ebatları ile yapılan testten daha doğru sonuçlar elde edilebilir. Kış lastiğinin dyno'da fazla bir rolü bulunacağını sanmıyorum. Kış lastiğinin dezavantajını yazın sıcak asfaltta görürsünüz ancak.

  4. #23

    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.354
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fwd bır arac ıcın 50 hp kayıp cok buyuk bır rakam bence bır hata var bu ıste ....
    NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE
    http://www.youtube.com/watch?v=iV7Fs...eature=related
    SEYTAN SIKILINCA COCUGUNU OPERMİŞ BUNLARDA SIKILDIKCA HALKI OPUYOR !!!

  5. #24
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dyno aracı olcerken dyno üzerinde max cıktığı hıza kac sn de ulastığı ve tekrar kac sn de baslangıc hızına dustugunu goz onunde bulundurarak hesap yapar.. hızlanma zamanı tekerlek gücünü yavaslama zamanı kayıp gucu belirtir, toplayınca tahmini krank gücü oluşur..

    manuel ve fwd bir otomobilde %20 den fazla kayıp güç çok normal değildir.. mutlaka aktarmada aracı tutan birşeyler olmalıdır, aks bilyası sanz. rulmanları bişey sıkıyordur yada dyno rulmanlarıda buna etken olabilir..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  6. #25

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    belki araçtada sıkıntı vardır ama, en başta dikkat edilmesi gereken şu..

    dyno teker gücünü ölçer, motor gücünü parametrelere göre hesaplar.

    101 hp teker gücü ölçüldüyse, olması gereken motor gücü 112 - 118 hp arası (aktarma kaybı %10-%15 hesaplarsak)

    eğer araç 110-120 hp gibi gitmiyorsa (ki gitse en başta aracı kullanan arkadaş hemen anlar bu durumu), bu durumda dyno ölçümünde ciddi bir yanlış var.

    Bu dynoya bu haliyle gidip para vermek, parayı çöpe atmaktan başka birşey değil malesef.


    100 ölçerken hesaplanan gücü 154 çıkarmak demek parametrelerle epey bi oynama demek (kayıp oranı, hava sıcaklığı vs.)

    hiç güvenilir değil.

    Madem maslak a gidiyorunus, paşaoğlunu deneyin.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •