User Tag List

Sayfa 6/20 İlkİlk ... 4567816 ... SonSon
373 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: S2000'im yatak sardı...

  1. #96
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jdm_s2000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şanzıman ne alaka anlıyamadım...
    raufda anlayamadı zaten yazıo sadece HAhuahua
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  2. #97
    bLackModeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    aKSAraY68
    Mesaj
    3.876
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    onla geçmiş olsun insan oglu cig süt emmiş hic bişey ifade etmiyecektir sadece uzuldugumuz yanımıza kar kalacaktır hayatta daha neler olacak neler tekrarda n gecmıs olsun en kısa surede arabana kavusman dılgıyle..
    facebook: hasan serdar şengül
    instagram: hasan_serdar
    ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ

  3. #98
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Şanzımanın yaslama olayının olduğunu zannetmiyorum. Araçta castrol edge 10-60 yağ vardı. Yaklaşık 1000km oldu koyalı. 500 bilemedin 600 ü rodaj sonrasıdır.
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  4. #99
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı jdm_s2000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şanzıman ne alaka anlıyamadım...
    Arkadaş yeni şanzıman motora kasıntı yapmış olabilir mi demek istemiş. Ama öyle birşey kesinlikle mümkün değil. İnsan kullandığı arabada bir anormallik olsa hisseder.
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  5. #100
    CocoRe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    IST
    Mesaj
    787
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sana yazdım doktor aynen
    dynojet w. Z1000SX

  6. #101

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanziman kasintisi ile alakali bir durum olsa kenar yataklarin bitik cikmasi lazim, bu motorun sadece resmi koyulsa sebep ne dense benim yorumum ayni olur objektif olarak. Yagsiz calisan sicak bir motorun bu hale gelmesi bir dakika surmez. kesin yag veya yaglama ile alakali sirf pompa degil yag sisteminden olabilir, ana yatak keplerinden biri gevsersede olabilir misal ama sonuc yagsiz kalma, sebebi bulmak lazim.
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

  7. #102
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Bu arada belirtmek isterim egzantriklerin üstündekiler yanık vs değildir. Egzantrik üstünde ekstra bir katman oluşmuş. Bana su izi gibi geldi. Yağ ile ilgili birşey değil yani. İlk izlenimim yağ ile su karışmış bir motordan çıkan bir egzantrik görüntüsüydü.
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  8. #103
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana kalırsa pistonun üstünde birazda köpürme mevcut ama anlaşılmıyor güzel sekilde
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  9. #104
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanziman kasintisi ile alakali bir durum olsa kenar yataklarin bitik cikmasi lazim, bu motorun sadece resmi koyulsa sebep ne dense benim yorumum ayni olur objektif olarak. Yagsiz calisan sicak bir motorun bu hale gelmesi bir dakika surmez. kesin yag veya yaglama ile alakali sirf pompa degil yag sisteminden olabilir, ana yatak keplerinden biri gevsersede olabilir misal ama sonuc yagsiz kalma, sebebi bulmak lazim.
    Yağ pompasını açtık baktık kitleme vs bulamadık. Yağ soğutucuda tıkanıklık yok. Ben çözemedim açıkcası. Motor ısımda bu zamana kadar herhangi bir gariplik görmedim. 100 dereceyi geçmez hiç. Başka bir yerden olabilirmi bilemiyorum açıkcası. Ben çözemedim. Bi de şu geliyor aklıma yağlama bi şekilde kesilse zaten yağ ışığı yanar yani o 1 dakika boyunca yağ ışığımın yanması lazım ama öyle birşey olmadı.
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  10. #105
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kol yatakları sağlam ana lar gitmiş görüntüye göre.bence yağ pompası deil clearance larda bi problem var gibi
    RACE WERKS

  11. #106
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı raufz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok ayardan deildir.. zaten ayarı bitmemiş diye biliyorum..
    benim bilgim yok arac sahibine sorucaksın cnm
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  12. #107
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tmm hepsi okeyde pekiii zaten pistonun en üst kısmı en az sürtünnen yer değilmi pekiii en üste kadar nasıl oluyor ?

    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  13. #108
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kol yatakları sağlam ana lar gitmiş görüntüye göre.bence yağ pompası deil clearance larda bi problem var gibi
    Kollarda sorun yok ewt. analar manasız şekilde gitmiş. Yağsız kalan kısım önce gitmiş gibi birşeyde yok her taraf dağılmış
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  14. #109
    BoraÇİFTÇİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    398
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanziman kasintisi ile alakali bir durum olsa kenar yataklarin bitik cikmasi lazim, bu motorun sadece resmi koyulsa sebep ne dense benim yorumum ayni olur objektif olarak. Yagsiz calisan sicak bir motorun bu hale gelmesi bir dakika surmez. kesin yag veya yaglama ile alakali sirf pompa degil yag sisteminden olabilir, ana yatak keplerinden biri gevsersede olabilir misal ama sonuc yagsiz kalma, sebebi bulmak lazim.
    Bende ilk gördüğümde aynı kanıya vardım... F20 makinası toleransı çok olan bır makina..Kolay kolay bu duruma gelmez.Aynı şeyi yakın zamanda bir arkdaşımda daha yaşadı ne egzantırılerı bu durumdaydı ne ana yatakları nede kol yatakları yatak sardığı sesten ve ölçümden sonra anlaşıldı sadece bır set ana ve kol yatak setiyle durumu tolerans etti; şu anda halen arabasınada biniyor sorunsuz olarak.
    Bu durum bencede ani yağ sıcaklıgı ve yağdaki eksiklik çünkü yağın hiç bir zaman 1500-2000km de bu durumda olduğunu görmedim. Sinan bence senın kontrolun dışında gelişen birşeyler olmuş arabada..
    Bilgi Ve Akıl Konuşur;Cehâlet İse Bağırır.

  15. #110
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    arp main studs varsa eğer ana keplerde ovalleşme olmuş olabilir. yatak ölçüleri değişmiş olabilir. yağlama problemi varsa eğer egzantrik yataklarında aşınma var mı?
    Failure is not an option.

  16. #111
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arp main stutds yoktu biliyorm
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  17. #112
    yusufbatırel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.129
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tandogan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hangi modifiye garajı garanti veriyor söyle bakalım? yusuf bey
    ılk defa yapılmıyor bu garajda s2k 2000km de gıderse sebebını ararım

  18. #113
    shele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    MUĞLA/ADANA
    Mesaj
    77
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hamza yalçınkaya diyor ki: g kuvvetinin artması karterdeki yağ haznesinin dalgakıran olmadığından yağ pompasının difizörüne gelecek yağı merkez kaç kuvvetinin etkisiyle ana yatakların ve diğer ekipmanların yağlanamamasını bu sebebe bağlıyorum . gömlek ve pistondaki çizilmeler aşırı basınç gördüğünden yanma odası içindeki aşırı hararetin bu duruma yol açmış olabiliceğini düşünüyorum. tecrübeyle sabittir ........geçmiş olsun. kazasız belasız. üyeliğim aktif olunca tekrar destek olmak isterim...

  19. #114

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üsten kopan eden parça minikde olsa parça varmı kapak kısmından yani
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •