User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
49 sonuçtan 39 ile 49 arası

Konu: DENON cnc de gaz kelebeği büyütme işlemi

  1. #39
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hava artışı sağlanmayabilir bu işlemle, fakat konik işleme olduğu ve yüzey prüzsüzleştiği için havanın hızı azda olsa artabilir.

    dediğiniz gibi asıl büyütme için yaprak kısmınında büyümesi ve yaprağın yeni çapa göre değişmesi lazım.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  2. #40
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kelebeğin olduğu yere dokunmadan (genişletmeden) hava geçişi nasıl artabilir?

    kelebeğin olduğu yer ilk çapında duruyor, girişin ağzını bu şekilde işlemek, ne kadar faydalı?

    Yorumları bekliyorum
    velocity stuk haline gelip kelebekten giren havanin hizlanmasi amaciyla yapilan bir islem
    bogaz capi 63mm den 67mm ye buyuyor ayni zamanda port polish yapilmis gibi bir yuzey elde edilise sence faydasi olmazmi?

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  3. #41

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    velocity stuk haline gelip kelebekten giren havanin hizlanmasi amaciyla yapilan bir islem
    bogaz capi 63mm den 67mm ye buyuyor ayni zamanda port polish yapilmis gibi bir yuzey elde edilise sence faydasi olmazmi?
    boğaz çapı büyüyor ama tam kelebeğin orası değişmiyor, basınç (açık hava - atmosfer basıncı) ve çap değişmediği için de geçecek havanın artması fizik kurallarına aykırı

    kapağa yapılan veya emme manifolduna yapılan port işleminde havanın geçtiği tüm kanalları baştan sona genişletiyorsun

    yani "porting" işin %95 ise polish %5 i anca olur

    Gaz kelebeğinde tam anlamıyla porting yapılamayacağı için port&polish etkisi beklemek çok iyimse olur gibi geliyor..

  4. #42
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haklisiniz atla deve bisey katmaz ama bu hic katmaz manasina gelmiyor. Bu kadar gaz kelebegine port polish yaptiran ve bu isi yapan adam var dunyada da yapiliyor
    Birde ters dusunelim kelebekten havanin ilk girdigi capi ufaltsak kelebekten emmeye giden hava azalmazmi?
    En guzeli yapraginda buyuyerek kelebekten giren havayi cogaltmak tabiii onuda yapariz hic sorun degil

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  5. #43
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet doğrudur tr'de emme gaz kelebeği kapak işinin bu kadar revaşta olması hak ettiği seviyeye gelmesindebüyük rolumuz var bizden önce cok önemli bir işlem gözüyle bakılmıyordu hatta yavaşlattığını sölüyorlardı bence haklılardı flow verilerini göz önünde bulundurmadan yapılmış iş geriletebilir veya ileride götürebilir orası biraz şans neyseki bu sert kanı'ları kırdık ve sert bakışı yumuşattık buna seviniyorum

    @xsi
    Merhaba öncelikle silinen konumuzda son mesajını okuyamamıştım.Arkadaşların yapmış olduğu işlem radius inlet işlemidir bu işlem yararı tapered'deki havayı hızlandırmak'tır örn.kelebek mm 65 radius inlet 70 mm den cekilen hava 65 mm gelindiğinde expansion'daki tepki artacak ve hızlanıcaktır sıkışmadan dolayı ama şölede bir hesap var ortada sizin cektiğiniz havada fazla sıkışacak olursa bu sefer turbulans hava akımını ters yonde etkileyip geri itmeye başlayıp air suction'nı bozabilir bunları istemediğimiz içinde flow bench'e baş vurarak rahatlıkla ne yapmışız ilerimi gerimi gelmişiz görebiliriz

    edit:imla hataları
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  6. #44
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet doğrudur tr'de emme gaz kelebeği kapak işinin bu kadar revaşta olması hak ettiği seviyeye gelmesindebüyük rolumuz var bizden önce cok önemli bir işlem gözüyle bakılmıyordu hatta yavaşlattığını sölüyorlardı bence haklılardı flow verilerini göz önünde bulundurmadan yapılmış iş geriletebilir veya ileride götürebilir orası biraz şans neyseki bu sert kanı'ları kırdık ve sert bakışı yumuşattık buna seviniyorum

    @xsi
    Merhaba öncelikle silinen konumuzda son mesajını okuyamamıştım.Arkadaşların yapmış olduğu işlem radius inlet işlemidir bu işlem yararı tapered'deki havayı hızlandırmak'tır örn.kelebek mm 65 radius inlet 70 mm den cekilen hava 65 mm gelindiğinde expansion'daki tepki artacak ve hızlanıcaktır sıkışmadan dolayı ama şölede bir hesap var ortada sizin cektiğiniz havada fazla sıkışacak olursa bu sefer turbulans hava akımını ters yonde etkileyip geri itmeye başlayıp air suction'nı bozabilir bunları istemediğimiz içinde flow bench'e baş vurarak rahatlıkla ne yapmışız ilerimi gerimi gelmişiz görebiliriz

    edit:imla hataları
    kaan türkçe yazsana yavv anlayalım bilginden istifade edelim

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  7. #45
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kaan türkçe yazsana yavv anlayalım bilginden istifade edelim
    türkçe yazarsam saçmalıyorum anlatıcam diye rusca ve ingilizce gördüğüm için terimleri bir kaç arkadaş uyardı türkçe yazınca biraz saçmalıyosun diye ondan kardeşim

    ama aslında demek istediğim yaptığınız işlem dünyada cok yaygınca yapılan bir işlem demek istedim
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  8. #46
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    türkçe yazarsam saçmalıyorum anlatıcam diye rusca ve ingilizce gördüğüm için terimleri bir kaç arkadaş uyardı türkçe yazınca biraz saçmalıyosun diye ondan kardeşim

    ama aslında demek istediğim yaptığınız işlem dünyada cok yaygınca yapılan bir işlem demek istedim
    iyimi yapmışız boşuna mı uğraşmışız onu sööle sen

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  9. #47
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyimi yapmışız boşuna mı uğraşmışız onu sööle sen
    elinize sağlık boşuna değil tabiki ama isterseniz bir teste sokabiliriz ne ilerleme kaydedilmişmi diye
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  10. #48
    Ahmet.S - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.080
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yusuf benim arabayada kelebek yapsana kanka

  11. #49
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hangı arabaya ahmetım ?? fn2 yemı ?

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •