User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
37 sonuçtan 20 ile 37 arası

Konu: SUBARU 2.5 WRX için soft modifikasyon?

  1. #20
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o manfolt altından geçen borusuydu maf huosingydi vs vs si dururken o araç filtreyle 1hp bile almaz anca turbonun yeri değişecekte dümdüz geniş bi boruyla hemen turbonun azına filtreyi takacan anca... fmic tercihen dedim tmicte kullanılabilirnir tabi ancak netten bulduğum bi testte adamlar standar wrx e sadece fmic takarak 20 30hp kadar almışlar before after dynoları vardı tekrar bulursam linkini paylaşırım... piston olayını duymuştum ama sti larda var o sıkıntı diye biliyordum... demek wrx lerdede varmış :/

  2. #21
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada 2008 den itibaren wrx ve sti makinaların içleri aynımıydı yanılıyormuyum?

  3. #22
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o manfolt altından geçen borusuydu maf huosingydi vs vs si dururken o araç filtreyle 1hp bile almaz anca turbonun yeri değişecekte dümdüz geniş bi boruyla hemen turbonun azına filtreyi takacan anca... fmic tercihen dedim tmicte kullanılabilirnir tabi ancak netten bulduğum bi testte adamlar standar wrx e sadece fmic takarak 20 30hp kadar almışlar before after dynoları vardı tekrar bulursam linkini paylaşırım... piston olayını duymuştum ama sti larda var o sıkıntı diye biliyordum... demek wrx lerdede varmış :/
    Ne demek yanı şimdi bu???
    Manifoldun altından geçen borusuna maf housingin ne alaksı var ?
    Mantıkli birşeyler söğlede ihtimal verelim kutu içi filtre camurluk içinden nerelerden hava çekiyor biliyorsun yanı kısaltıp bir kn takılsa 1 hp almazmı
    Millet mal ozaman filtre takıyolar bir sen akıllısın
    Bu arada turbo arada filtre sesi çıkmaz aklında olsun
    Bana yazdığını düşünerek yazdım boşa msj atmışın ama burda filtre konusuna yorum yapan benim!


    2008 sti ve wrx motor içleri kapakları manifoldları birçok şeyi farklı
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  4. #23
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne demek yanı şimdi bu???
    Manifoldun altından geçen borusuna maf housingin ne alaksı var ?
    Mantıkli birşeyler söğlede ihtimal verelim kutu içi filtre camurluk içinden nerelerden hava çekiyor biliyorsun yanı kısaltıp bir kn takılsa 1 hp almazmı
    Millet mal ozaman filtre takıyolar bir sen akıllısın
    Bu arada turbo arada filtre sesi çıkmaz aklında olsun
    Bana yazdığını düşünerek yazdım boşa msj atmışın ama burda filtre konusuna yorum yapan benim!


    2008 sti ve wrx motor içleri kapakları manifoldları birçok şeyi farklı
    Mesajn içeriği sadece filtre olmadığnda alntı yapmadm knk, camurlk içndeki resonatör denn dalga iptal edilse zaten aynı kapıya çıkılıyor, sırf o iş için delete kitler var...

  5. #24
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    AndyForrestPerformance

    bak knkcm burada bile stage2 ye kadar kutu içi kn filter veya delete kit yazmış adamlar listeye, stage 3 tede stage 2 ye eklenecek şeyler yazılmış, stage 3 te maf sıkıntısından ve beyin enjektör gerekliliğinden bahsediyor.. bide ayrı bi filtre testi vardıda onuda bulursam paylaşırım... bide bir önceki sayfada paylaştığım linki izelemdin herhalde.

  6. #25
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    AndyForrestPerformance

    bak knkcm burada bile stage2 ye kadar kutu içi kn filter veya delete kit yazmış adamlar listeye, stage 3 tede stage 2 ye eklenecek şeyler yazılmış, stage 3 te maf sıkıntısından ve beyin enjektör gerekliliğinden bahsediyor.. bide ayrı bi filtre testi vardıda onuda bulursam paylaşırım...

    Şu fotosunu attığım filtreyle nasıl 1 hp alınmaz sen önu söğle
    Ben kutu içi filtreden bahs etmiyorum.Şu fotosunu yolladğımla nasıl 1hp bile alınmaz
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  7. #26
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    AndyForrestPerformance

    bak knkcm burada bile stage2 ye kadar kutu içi kn filter veya delete kit yazmış adamlar listeye, stage 3 tede stage 2 ye eklenecek şeyler yazılmış, stage 3 te maf sıkıntısından ve beyin enjektör gerekliliğinden bahsediyor.. bide ayrı bi filtre testi vardıda onuda bulursam paylaşırım... bide bir önceki sayfada paylaştığım linki izelemdin herhalde.
    Yavrum bir firmanın belirlediği parçalara göre filtrenin gerekli ya da gereksiz olduğunu düşünmen yanlış, aftermarket filtre takarak öncesi sonrası yaparak zaten ne kadar fark edeceğini ölçebilirsin.

    Benim görüşüm Onurun haklı olduğu yönünde, biraz tecrübeye saygı duymakta yarar var.

  8. #27
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ulan ben hala yazmaya çekinirim, benden bilgili bir sürü insan var, yeni nesil cayır cayır tavsiye veriyo 400hp ler falan oh mis

  9. #28
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  10. #29
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla dou knkcm bir firma değil ben öle filtreyle uçan kaçan hiç görmedim, dyno bile görmedim aha şukadar hp aldım diye biri çıkarıp göstermedi bir önceki sayfadada görmedin herhalde knk onurda görmemiş bi video paylaştım adamlar filtrenin nasıl işe yaramadığını dyno üzerinde çok güzel anlatmışlar...

  11. #30
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hatta aynı videoyu osman abide teknik makaleler bölümünde halihazırda paylaşmış filtre konusu hesabı, bi incele...

  12. #31
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hatta aynı videoyu osman abide teknik makaleler bölümünde halihazırda paylaşmış filtre konusu hesabı, bi incele...
    standart yazılımlı araçta filtre değiştireceksin (sanki fabrikasyon araçta emişle ilgili bir sıkıntı varda rahatlatıp güç alacakmış gibi) sonra güç bekleyeceksin. Hemde motorun ağzına takıp. Geçin bu işleri, şurda atıp tutuyorsunuz işin mantığına aykırı.

    Yaptığın modifikasyonlar sonucu fabrikasyon emiş sistemi yetersiz gelirse, verimli ve daha rahat hava çekebilecek bir sistem yaparsan ki bu da cold air intake olur genelde standart a göre güç almaman imkansız. Bu adamların yaptığı testte sadece filtre ile uçan kaçanlara tokat niteliğinde o ayrı konu.

  13. #32
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    standart yazılımlı araçta filtre değiştireceksin (sanki fabrikasyon araçta emişle ilgili bir sıkıntı varda rahatlatıp güç alacakmış gibi) sonra güç bekleyeceksin. Hemde motorun ağzına takıp. Geçin bu işleri, şurda atıp tutuyorsunuz işin mantığına aykırı.

    Yaptığın modifikasyonlar sonucu fabrikasyon emiş sistemi yetersiz gelirse, verimli ve daha rahat hava çekebilecek bir sistem yaparsan ki bu da cold air intake olur genelde standart a göre güç almaman imkansız. Bu adamların yaptığı testte sadece filtre ile uçan kaçanlara tokat niteliğinde o ayrı konu.
    bnde ondan bahsediyorum zaten 400hp lere kadar subarunun filtre sisteminin yettiğini biok yerde okudum, bitane linkte buldum paylaştım diğerlerinide bulursam paylaşırım aha adam kn panel filtre kullanmış stage 3 e kadar...

  14. #33
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ve ekledim rotated turbo ile beraber geniş bi boru yapılırsa faydası olur diye, yani senin yazdıklarından farklı bişey kastetmedim...

  15. #34
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ve kaldıki konu zaten motor açmadan alınacak güçle alakalı yani sen de max 280 ben diyim 300, daha fazlasıda olurduda segman olayı bu araçtada varmış onu bilmiyordum, yani işin özeti 300hp subaruda filtreye gerek yok, oem sistem yetmeseydi 300hp sti a da aynı filtre tertibatını koymazlardı herhalde...

  16. #35
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bnde ondan bahsediyorum zaten 400hp lere kadar subarunun filtre sisteminin yettiğini biok yerde okudum, bitane linkte buldum paylaştım diğerlerinide bulursam paylaşırım aha adam kn panel filtre kullanmış stage 3 e kadar...
    yetmek ayrı birşey 1hp bile alamazsın ayrı yok stage 2 stage 3 bunlar marketing
    Sen stage kaçsın ben stage kaçım ozaman?

    Bu arada subarunun orjnal filtre sistemini değiştrim paylaştığım fotodaki gibi
    güç alamazsın demek tamamen saçmalık yapmayın allah aşkına
    he ben 30hp alır demiyorm ama alır
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  17. #36
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tmm knkcm kızma o 1 hp yi azcık yuvarlayabiliriz senimi kırıcam

    hadi 5 olsun bizim olsun

  18. #37
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    proje yattı zaten forged dendimi tüyler diken diken oldu

    subaru yine başka bahara kalır.

    bir honda değil adamlar nasıl bir motor yapmış arkadaş takıyon gt30 verin 1 bar alıyon beygir motora girmeden

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •