User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
33 sonuçtan 20 ile 33 arası

Konu: civic rolanti sorunu (mu) ?

  1. #20
    umuttuner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Mesaj
    292
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tekrardan merhabalar
    açtığım konuyu tekrardan güncellemek istiyorum
    yazın gelmesiyle klima kullanmaya başladım ve bu devir sorunu daha da sıkıcı olmaya başladı
    hatta öyle bişey ki rolantide bile devir çok aşağılarda motor titreşimli çalışıyor

    bugun sabah kelebek ve sensorleri temizleticem ve ayrıca şarj dinamosunu da tekrardan elden geçirttircem

    sonuçları ekliycem
    IuIkIgI

  2. #21
    drago - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    3.740
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    54 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araçta vakum kaçağı var mı diye kontol edilirse bence iyi olur. bir yerden hava alıyor gibi bir hali var.

    balata spreyi ile motorun değişik bölgelerine, özellikle emme manifoldunun oralara, hava hortumlarına falan sıkın rölantideyken. rölanti sapıtırsa bilin ki bir yerden hava alıyor. alan yeri bulursanız gerisi kolay.

  3. #22
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lpg eskiyince neredeyse kaçınılmaz bir durum gibi. Aynısı focuslarda da oluyor 3 4 senelik lpg varsa. Benim bildiğim kesin çözümü yok, devir düşmesi azalıyor ama kesilmiyor

  4. #23
    By_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Zeytinburnu
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Y.Emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lpg eskiyince neredeyse kaçınılmaz bir durum gibi. Aynısı focuslarda da oluyor 3 4 senelik lpg varsa. Benim bildiğim kesin çözümü yok, devir düşmesi azalıyor ama kesilmiyor
    Ecotech'i söktürüp Kitmtm Khein enjektörlü sistem taktırdım düşme hondalarda normal
    05 Civic Vtec ||
    Emre Ayg..

    Herşey Türklük için

  5. #24
    umuttuner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Mesaj
    292
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bugün şarjı ölçtürdüm klima teyp farlar açıkken 14.1 de sabit bi sıkıntı gözükmüyor

    ayrıca balata spreyi sıktık bogaz kelebeği civarına rolantide bi değişim olmadı.

    bogaz kelebeği ve sensorler rolanti motoru temizlendi bi nebze düzelme oldu ama tamamen ortadan kalkmadı.

    sorunumuz devam ediyor.....
    IuIkIgI

  6. #25
    drago - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    3.740
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    54 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emme manifoldu tarafına da sıktınız mı? contası falan eskimiştir diye demiştim. ***** bir de lpg için delik açıyorlar ya falan

  7. #26
    umuttuner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Mesaj
    292
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    manifolda tüp yetmedi boğaz kelebeği civarına denedik yarın oraya da sıkıcaz

    bir de 98 civic IACV aşağıdaki resimlerden hangisi?yardımcı olursanız çok sevinirim kafamız karıştı biraz bi konuda





    eğer birinci resimdekiyse ikinci FITV mi oluyor? Nette screenlerin tıkanıklığından dolayı motor yüke bindiğinde rolanti cok düşük olabilir diye yazıyor bir çok forumda.
    IuIkIgI

  8. #27
    By_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Zeytinburnu
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eğer rolantiniz sabit 900 diyelim boşa attığınızda 800'e hafif vurup 900'de sabit duruyorsa normal aniden 300-400 gibi vurup çıkmasında kontrol etmeniz lazım gaz ayarında rolantiye manuel müdahale edebilirsiniz yolda giderek ayar yapmaya çalışın
    05 Civic Vtec ||
    Emre Ayg..

    Herşey Türklük için

  9. #28
    umuttuner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Mesaj
    292
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugün kelebek ve sensörler temizleneli iki gün oldu, hergun de klima açık kullanıyorum gözlemlemek icin.Cok buyuk düzelme oldu avansı da ayarlamıştık sadece benzinde çok az bi vuruntu gibi bişey var " bupbup " diye hissediyorum sesi onun haricinde devir de 850 den en fazla 750 civarına düşüyor bosa attigimda, yarın Bursa'da ısımız var girmişken bi Abi'mizin olduğu honda servise de bi ugrucam bakalım , yalnız FİTV bizim araçta var mı yok mu henüz çözemedik sizlerden de bi cevap alamadık
    IuIkIgI

  10. #29
    muratbalci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye İstanbul
    Mesaj
    114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı umuttuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    manifolda tüp yetmedi boğaz kelebeği civarına denedik yarın oraya da sıkıcaz

    bir de 98 civic IACV aşağıdaki resimlerden hangisi?yardımcı olursanız çok sevinirim kafamız karıştı biraz bi konuda





    eğer birinci resimdekiyse ikinci FITV mi oluyor? Nette screenlerin tıkanıklığından dolayı motor yüke bindiğinde rolanti cok düşük olabilir diye yazıyor bir çok forumda.
    İkinci resimdeki IACV, birinci resimdeki de, sizin aracınızda olması gereken, adından tam emin olmadığım RACV dir. İkisinin de görevi aynıdır, fakat kullanıldığı motor tipleri farklıdır, eğer aracınız standartsa üzerinde racv olması lazım.

  11. #30
    Shinigami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynı sorunu ben ies imde yaşadım hatta benimki biraz daha ilerledi farları falan açtığımda geceleri şehir içinde her boşa attığımda selektör yapıyo gibi kısılıyodu farlar.. klimaya cesaret edemiyordum bile ki zamanla stop da etmeye başlamış ben gemideyken... Babamda düşmüş sanayi yollarına kimse birşey bulamamış Tevzi makarasında çatlak var demişler onu değiştirmiş sadece bi nebze düzelmiş... En azından stop etmesi kesilmiş..

    Ben geldiğimde bujiler bu kabloları distirbütör kapağı tevzi makarası gibi ateşleme sisteminin birçok parçasını yeniledim... Sonunun ateşlemeden kaynaklandığını düşnüyorduk ki faydası da oldu ama hala biraz vardı Hava alıyor dendi götürdük gazcıya tüm tesisatı elden geçirdik... tekrar gaz ayarı yaptırdık... Defalarca bilgisayara bağladık ama sonuç nafile... En azından klimada falan sıkıntı yaratmayacak kadar oldu saydıklarımı yapınca... Benim gibi pimpirikli bi insansanız tabii sizde arabayı satmayı düşünebilirsiniz ben gibi Sırf o yüzden sattım çünkü 2 sene oluyor
    Alıntı taytay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni motor yapmış sonra ustasıyla çıkıp gazlamış *** dynosuna göre 210 hp olduğuna karar vermişler biz hala çabalıyalım yıl olmuş 2014

  12. #31
    umuttuner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Mesaj
    292
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en kısa zamanda TPS voltaj olcumunu yapıcaz bakalım kelebek acık-kapalı voltajları dogru mu okuyor? 0,45-4.5 v acık-kapalı olacak
    IuIkIgI

  13. #32
    umuttuner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Mesaj
    292
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bugun tps olcumunu yaptık ama değişik sonuclar cıktı
    ilk ölçüm: kelebek kapalı:0,61 acık:5,79
    ikinci ölçüm: kapalı:0,63 acık:5,92
    ucuncu olcum: kapalı:0,65 acık:6,10

    tekrar tekrar yapsak bu boyle buyuyup gidecek,ölçümleri tps uzerinden kırmızı kablo + yeşil kablo - olacak şekilde yaptık

    acaba bi sıkıntı mı var sensorde yoksa dikkatli olmamız gereken bi yer mi var?
    IuIkIgI

  14. #33
    umuttuner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Mesaj
    292
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Başka bi multimetre ile ölçüm yaptık bugün sanırım dünkü cihaz arizaliymis bugün çıkan degerler kelebek kapaliyken 0.52(olması gereken 0.48) kelebek acikken 4.62 (olması gereken 4.50) şimdi bu küçük farkların bi önemi var mı yoksa ayar yapılması gerekiyor mu?
    IuIkIgI

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •