User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
25 sonuçtan 20 ile 25 arası

Konu: Bu krank kurtarılır mı? (yardım)

  1. #20
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İyide stroker olunca egzantrik ve beyin olacak diye birşey yokki. Orjinal kapak ve beyin ile gayet güzel stroker olur. Bence hiiiç kasma çıkma taşlanıcak krank ile. Bak 2600 dolar bildiğin bedava 4 kol 4 piston ve krank için. Macera arama. Önce aşağıyı yap. Yani unut egzantrik yay şapka bir süre. OEM kapak ve stroker kullan. Sonra yaparsın üstün. Üst her zaman yapılır alt yapılmaz. He bide egzantrik takıcaksan güç gelsin diye devir dönmen lazım. Taşlanmış krank ile saatli bomba gibi her an patlamaya hazır motorun olur keyifli gazlayamazsın.
    stroker olunca krank bu sekılde oluyor aslında oemle arasında cok fark var blokta kollar donmuyor onun ıcın bir kac yerini kazıyorsun blogun custom olarak 2.0 birtek bu firma yapıyor aslında bundan da korkulur buda bomba gıbı gelıyor bana ama nese
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  2. #21

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    turkıye /eskışehir
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oradaki çizik yüzey yapılırken çok sert elmas kaplanıyor..o elmas yuzey ,zaten yıllarca kullanıldı asindi..birde taslamaci taslayacak..bütün kaplama gidecek veya çok azalacak..şimdi olmasa bile 5000,10000 km sonra bitince yaptığın bütün masrafa tekrar silbastan yapacaksın..acele etme,yavaş yavaş yap sağlam yap..derim
    AFR si fakir e ceken adam.....

  3. #22
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir tarafta en yüksek devri ben dönüyorum 8800 diyip baska bir tarafta 120 tl lik krank alip taslayip takmayi düsünmek nekadar saglikli anlamis degilim.

    illa stroker icin firmalarin yapmisoldugu özel kitlere ihtiyacin yok heleki toyota gibi zibillen motor üreten bi firmada senin aracinin bloguna uyan oem bi krank mutlaka vardir die düsünüyorum

  4. #23
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir tarafta en yüksek devri ben dönüyorum 8800 diyip baska bir tarafta 120 tl lik krank alip taslayip takmayi düsünmek nekadar saglikli anlamis degilim.

    illa stroker icin firmalarin yapmisoldugu özel kitlere ihtiyacin yok heleki toyota gibi zibillen motor üreten bi firmada senin aracinin bloguna uyan oem bi krank mutlaka vardir die düsünüyorum
    malesef cok arastırdım ama krank yok ya oem krank takılacak yada 1zz yanı 1.8 140 hp lık toyotanın krangı ve kollarıda oluyor ozaman hacım 1.93 falan oluyormus ama en guzelı 2.0 olan resmını koydugum krank, taslama konusunda bır cok fırmanın kabul degerı 0.25 ve 0.50 mm arası oldugu ıcın bana mantıklı geldı
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  5. #24
    tonic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    201
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Can bu adrese bak ıstersen aradıgın bır cok malzemeyı bulabılırsın Monkeywrench Racing

  6. #25
    knkc90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşım bizde çok ufak bı yatak sarmasından dolayı aracımızı 1 aydır yatırıyoruz abilerimiz sag olsun bize bu konuda cok yardımcı oldu ... sen taşlanmıs kranktan vazgec kullanılmıs olması pek onem tesımıyo .kolların ve yatakların uzerınde kendılerıne has ayrı ayrı polısaj manzemelerı var . bunlar aşınmadıgı sürece bi sıkıntı yok ... uzun lafın kısası oem ölçün neyse ona yonel ... kolay gelsın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •