Oradaki çizik yüzey yapılırken çok sert elmas kaplanıyor..o elmas yuzey ,zaten yıllarca kullanıldı asindi..birde taslamaci taslayacak..bütün kaplama gidecek veya çok azalacak..şimdi olmasa bile 5000,10000 km sonra bitince yaptığın bütün masrafa tekrar silbastan yapacaksın..acele etme,yavaş yavaş yap sağlam yap..derim
AFR si fakir e ceken adam.....
Bir tarafta en yüksek devri ben dönüyorum 8800 diyip baska bir tarafta 120 tl lik krank alip taslayip takmayi düsünmek nekadar saglikli anlamis degilim.
illa stroker icin firmalarin yapmisoldugu özel kitlere ihtiyacin yok heleki toyota gibi zibillen motor üreten bi firmada senin aracinin bloguna uyan oem bi krank mutlaka vardir die düsünüyorum
malesef cok arastırdım ama krank yok ya oem krank takılacak yada 1zz yanı 1.8 140 hp lık toyotanın krangı ve kollarıda oluyor ozaman hacım 1.93 falan oluyormus ama en guzelı 2.0 olan resmını koydugum krank, taslama konusunda bır cok fırmanın kabul degerı 0.25 ve 0.50 mm arası oldugu ıcın bana mantıklı geldı
powered by:
Can's
VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO
Can bu adrese bak ıstersen aradıgın bır cok malzemeyı bulabılırsın Monkeywrench Racing
arkadaşım bizde çok ufak bı yatak sarmasından dolayı aracımızı 1 aydır yatırıyoruz abilerimiz sag olsun bize bu konuda cok yardımcı oldu ... sen taşlanmıs kranktan vazgec kullanılmıs olması pek onem tesımıyo .kolların ve yatakların uzerınde kendılerıne has ayrı ayrı polısaj manzemelerı var . bunlar aşınmadıgı sürece bi sıkıntı yok ... uzun lafın kısası oem ölçün neyse ona yonel ... kolay gelsın
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)