Tam anlamayamadim dediginizi ama araba 208 gti by peugeotsport modeli yani 323mm brembo 4 piston kaliperler ve peugeotsport amortisor ve yaylar ve torsen kilitli diffransiyel ile geliyor fabrikadan ciktigi hali bu arabanin
Printable View
ben tamamen farklı bakıyorum duruma. arabayı modifiye ettiniz ve bunları yptınız gibi geldi. pejo modifiye parçalarında bu dediklerinizi pek kullanmıyor. saydıklarınızı pejodan almak isteseniz zaten araba parası. basit hesap ile amortisörler vidasına kadar. 3500 den 7bin kilit 1000. frenler 3000 diye gidiyor. gerisini siz hesaplayın
Evet, by PS'lerde bu sayılanlar araç üstünde geliyor.
Şu 323mm diskleri 17" jantta test etme niyetim var benim de uzun süredir. 302mm'ler 207RC'dekilerle aynı ama nedense ve sanırım cam tavandan, 208'de daha zorlanıyorlar gibi.
Birkac gun once 208 gti by peugeotsport aldim
Kilit,fren vs marsa bas piste git ne zamandir aklimdaydi 308 gti ile 208 gti by ps ama kismet 208 imis
Simdi merak ettiklerime geleyim nette cok bilgi bulamadim belkide nerde arayacagimi bilmiorum :)
Bu araba 208 hp fakat turbosu nedir,Mini r56 jcw ile aynimidir ? Miniler cok hizli oluyor cunku
İkinci olarak cooler takmadan yazilim yapilmasi taraftari degil sanirim herkes cunku oem cooler cok rezaletmis,bu araca ne cooleri takabiliriz ? Orjinalde bile iat 110 lara geliyor deniyor cunku
Tecrubeleri olan varsa paylasir ise sevinirim,ben bir cok mini sahibi oldum ve buda ayni setup ve bu kilo ile ucar diye dusundum n18 motor oldugu icin ama sanirim biraz ugras gerekecek
Hayırlı olsun cem
turbo ile ilgili Alinin güzel bir araştırması vardı hatırlıyorum
da 208 gti turbosu std cooper s 207 rc turbonun ayarında öyle jcw falan değil...
Cooler olarak Airtec tavsiye ederim kendim de var etkili bir cooler by ps için de yeni çıktı hazır kit halinde al tak şeklinde
AIRTEC Motorsport - AIRTEC Peugeot Sport 208 GTI STAGE 2 front mount intercooler
Jcw ok turbosu büyük de 184 lük cooper s ne kadar hızlı mesela ? Neredeyse hepsi Çoğu otom vites merak ettim ?
Jcw turbosu tarzında daha büyük ve al tak şeklinde şöyle bir alternatif var
FrankenTurbo | F21 Hybrid Turbocharger for Peugeot 207 and 308
Bu da 208 gti Turbosu
Tufan selam Thp 208 olunxa motor ve n18 olunca bn direk mini jcw ile ayni sandim :)
Jcw soyle hizli oluyor cooler,dp,kutu ici filtre,dv ve yazilim ole 265-270 hp oluyor n18 ler ve 11-11.5 saniye arasi gidiyor
5000 tl harcayarak bu rakamlar bence ultra muthisti
Ben 208 i pist icin aldim zaten ama turboyu ayni zannediyordum yalan degil:) thp 208 i thp 200 den farkli sandim ben
Turbo farkli olabilir,arastir derim.
308gti cooler i olabilir. Hatta onun turbosunu al eger uzerinde ki yetersizse.
Hidrolik degis ve duzgun balata tak.
Viraj demiri ve cok sert olamayan 1-2cm alcaltan yay tak.
One kamber ne kadar verilebiliyor,gor derim sonrasi kolay.
Murat abi ben cok uzun sure kullanamam sikilirim zaten,orjinali bile gayet keyifli dun mudurle test surusu yaptik oda begendi baya hizli ve yol tutuyor gercekten
Simdi modifiye kismina gelince yuruyene birsey yapmam araba keyifli,fren hidroligi Srf var
Performans olarakta isterimki 1 gunde heraey takilsa keske :) ben artik braz bolt on seviyorum ugarsmasiz
Ama simdi turbo ufak ise yurtdisindan cooler getir vs pek ugrasirmiyim bilmiorum cunku mininin hizlisini kullandigim icin benim kafamdaki konsept oydu hizli ve yol tutan pejo :) custom a cok sicak degilim ama dedigim gibi
Cooler 308gtı yahu,zor degıl kı. Servıden bıle sıparıs edebılırsın.
Eger pıste cıkıcaksan vıraj demırı takmak cok basıt. Ayrıca on duzen ayarı olmadan pıste cıkmak zaten olmaz.
Sadece turbo ısıne gırme yeterlı :)
Bence hiç 308 gti coolerıma bulaşma rczr cooler ile aynı ise giriş çıkış yerleri farklı olduğu için boruların yeri değişicek ve borulama uzayacağı için lag problemi ile karşı karşıya kalabilirsin. Bizim 208 gti sahibi arkadaşlar gibi cooler yaptırıp(hazır ölçüleri var ustada) yoluna devam edebilirsin ki kullanan her arkadaş memnun kaldı. Yazılım işi sıkıntılı şuan da ali abi bir proje üstünde eğer istediği verimi alırsa yazılım işi çözülmüş olucak. Ama o thp200 üstünde çalışıyo thp208 beyin ayrımıdır aynımıdır bir bilgim yok. Keyifli bir araç almışsınız kazasız belasız kullanmanız dileği ile.
Forge intercooler ve forge dv sonrasi bir durum boyle
Dp takmiyorum cunku yazilim olmadan gerek yok diye dusunuyorum
https://youtu.be/Xwk8WXTvin0
https://youtu.be/iWSknfeYmwY
100-200km ne kadar fark etti?
Mike 2-3 sec buyuk fark yaw.
Anacim kac hp veriyor ki bu parcalar. Bir yerde yanlisin var...
Erken dolmasi guzel.
Beyler merhabalar
208 gti icin aldigim forge intercooleri satiyorum,1000 km kullanmamisimdir.
Dusunenler bana ulasabilir
Hayırlı şatışlar kardeşim fiyatıda söylersen arkadaşların yararına daha iyi olur
3500 tl son fiyat
Arkadaşlar merhabalar;
2013 model 208 gti ile aranıza katıldım, aracım tamamen stock yaza doğru intercooler,dv,dp,egzos yapıp binmeyi düşünüyorum. Intercoolerı custom yaptıran arkadaşlar nerede , ne kadara ve ölçü bilgileri verebilir mi? Whatsapp grubu varsa katılmak isterim.
İyi akşamlar
Merhaba kardeşim,numaranı ve bilgilerini bana özelden yazarsan yardımcı olurum,böylelikle grubumuza da alabiliriz.
Aracında JBL opsiyonu bulunan var mı
Konu rağbet görmüyor ama sorularım olacak :)
Yay tercihi hangi markadan olmalı?
Egzoz olarak ne tavsiye edersiniz, custom mı yoksa bildindik markalardan mı?
Yeni görselli ekran takılabilir mi?
Yay olarak vogtland 3.5 tavsiye ederim konfor olarak çok bozmuyor arabayı gayet de iyi düşürüyor görsellik olarak da tatmin ediyor. Egsoz olarak polislerle papaz olmamak için varex takmak senin için iyi olacaktır. Android işlemcili ekranlar satılıyor onları tercih edebilirsin.
@buraek4
Teşekkürler tavsiye için. Android ekranda apple car play kullanılmadığından istemiyorum
Selamlar
THP208'lerde mapping vb değiştirmeden hız limitini(230) devre dışı bıraktırabilen var mıdır?
Teşekkürler,
Selamlar,
Bizim araçları halen metak eden varmış. Bugün bir arkadaş Nautilus'ta memnuniyetimizi sordu :)
Hatta eski Le Mans kullanıcısıymış
208 gti icin sifir HR helezon ve spacer takimi var elimde.
Yay 1000 tl
Spacer tk 1000 tl.
Bulunmaz rakamlar bilginize
Bu konu hala yaşıyor mu :-) uzun zaman oldu buraya uğramayalı
STP hayırlı olsun 208 mi aldın
Naman, 208 GTI larda evet limitör var biz defalarca log aldık ve veriler üzerinde bunu net gördük. Daha sonra birkaç firmada denedik kaldıramadık ama neyseki en son kaldırdık. Şuanda 260 lara rahatça ulaşıyoruz
THP208 i çok fazla kullanma imkanım olmamakla birlikte THP200 için çok net söyleyebilirim ki Stage1 bile yapılmayacaksa limitörü kaldırmak için uğraşmaya gerek yok araç zaten OEM gücü ile ancak oralara kadar gelebiliyordu limitörü kaldırsan sana +5kmh ancak kazandırır bu da çok gerekli değil diye düşünüyorum.
Stage1 de 238-240 yapan arkadaşlarımız oldu OEM dediğim gibi limitör olmadan 235kmh e ancak ulaşır. Bu yüzden setup stock kalacak ise hiç kurcalama derim
Selamlar
Ali
2013 model THP 200 lük aracımla 5.5 senede 100.000 km ye yakın yol yaptım ve şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki, bu araç son yıllarda üretilmiş en sorunsuz ve fiyatının hakkını veren en mantıklı b segmenti hothatch... Bu sınıfta araç arayanlar için biçilmiş kaftan diyip viraj canavarı arkadaşlara günümüz koşullarında hâla daha tavsiye edebilirim... Son bakımımı da geçen yaz yetkili serviste yaptırtıktan sonra bir daha ki bakımında gerekli parçaları ben temin edip güvendiğim bir özel serviste bakımını yaptırmaya karar vermiştim (servislerin çoğu cahil) nitekim öyle yaptım ve bugün teslim aldım... Aracımın biten baskı balatasını volanla beraber Sachs marka baskı balata ve volan la beraber değiştirdim biraz beklemeye git gellerde mal olsada genel olarak çok memnunum... Debriyaj sertliği oem parçaya göre biraz daha sert ama sportif kullanımlara uygun bir değişim oldu ( Competition Clutch Peugeot 208 1.6 GTi from SACHS Performance )... Hava filtresinin değişiminide servislerin taktığı uyduruk kağıt filtreler yerine tecihimi K&N kutu içi filtreyle değiştirttim (K&N 33-2936 HAVA FİLTRESİ - Birlasshop ) ... Performans olarak pek bir farkını anlayamasam da kağıt filtrelere göre 5500+ devirlerde daha rahat nefes aldığını hissettim ve emiş sesi bir iki tık arttı diyebilirim bunla beraber... Fiyatı 4 katı pahalı ama o zevke değer... Açık filtre kitleri bizim araçlarda pek randımanlı çalışmıyor ve en randımanlısı kutu içi hala daha... Downpipe bitiminden sonra düz boru ve son susturucuyla beraber kullanıyordum yıllardardır filtreyle beraber araçta daha tatlı bir akustik oldu diyebilirim... 4 senedir H&R 2.5 cm düşüren yaylarla beraber kullanıyorum ondan da memnunum kondisyonu hala iyi durumda... ECU ya ise hiç bir zaman müdehalede bulunmadım, daha büyük intercooler ve katalitik konvertörsüz downpipe takılmadığı sürece ısıdan dolayı riskli görüyorum... Özeti 100.000 devirmiş biri olarak ufak tecrübelerim bunlar... Olur da ilgilenenler için bir katkım olsun diye seneler sonra buraya yazayım dedim... Herkese kazasız belasız bol virajlı sürüşler :)
beyler selam,Hali hazırda 208gti by ps için yazılım işini doğru düzgün yapam bi firma sanırım hala yok?
konuyla alakalı bilgisi olan var mı?
bizden 2kişi yaptırdı sonuç hüsran,nerdeyse hiç güç alamadılar dynoda,arac cıkalı cokda uzun süre oldu nie herhangi bir gelişme yok anlamıyorum,meşhur yunanlılarda bile bi halt yok☹ï¸
Maksat otoban ve roll kovalamaksa güç yetersiz gelir her zaman ama yeri geldiğinde dağ bayır viraj kasayım günlük sorunsuz bineyim dendiğinde güç ve tork olarak ideal bi motor bence.. Daha yüksek güçler arabanın tutunma dengesinide çok bozuyor kilitsiz fwd araçlarda akıcılığı da kayboluyor virajlarda... Düz otoban kovalarım roll gecelerinde yargı dağıtalım diyenler vag grubuna yükleniyor günümüzde...Esp işime karışmasın virajdan viraja atayım kendimi diye dertlenen adamların tercihi bence 208lerini yüklememek.. Ağır tuning işleriyle uğraşmamaları normal geliyor bana... Keza aynı şeyler fiesta st ve corsa opc sahipleri içinde geçerli diyebiliriz dünyada, pejocularla aynı kafada genelde.. Onlarıda yükleyen bir sürü insan var ama modifiye işi vag grubundan yürüyor genelde... Peugeot ve Fordun hothatch kitlesinin öncelikleri daha farklıymış gibi geliyor bana...
@meSs , yok mu yunan tarafında gelişme thp için ?
207 rc zamanı da sıkıntıydı bu motorlara yazılım, hala bir gelişme yok ülkede.
Zamanında boşuna gidip dışarıdan yazılım yaptırmadık, 207rc ler bile çoook sonra çözüldü yurtiçinde.
Ben 208 GTi'a stock bindim, 308 GTi'a da stok biniyorum. Biliyorum ki hakkıyla,aracı deneme tahtasına çevirmeden bu işi sorunsuz yapacak kimse yok malesef.
Thp200 leri rcz ten biliyorum ben de sadece. 208de fursatım olmadı.
Thp208de özellikle yokuş aşağı hızlanırken 230daki limitör yandaki yolcuyu bile şaşırtıyor korktun mu diyen oldu :) limit olmasa 240ın üstüne kesin çıkar diye düşünüyorum.
Aracım stok filtresi kağıttan üstelik cam tavan da var.
Buraya not olsun diye yazıyorum. Fabrika uyarmıştı, dikkate almamıştım ama cam tavan 208lerde müthiş denge bozuyor. Performans açısından tavsiye etmem