iyi geceler 207 rc orjinal alarm nasıl kapanıyordu ............
Printable View
iyi geceler 207 rc orjinal alarm nasıl kapanıyordu ............
Alarmın 2 fonksıyonu var sessız alarm, seslı alarm anahtardan kapatabılırsın sessız konumdayken alarmın kırmızı ısıgından aktıf olup olmadıgını anlayabılrısın .
merhaba,
-komple egsoz olarak bahsetmiştim, dp+düz orta+son susturucu değişimi
-dv olarak hiçbişey önermem bana sorarsanız, stok yeterince güzel tutmakta stage3'e kadar, ama illa alınacaksa forge ve hks arasında seçimim forge olur.
-evet intercooler yetersiz, stage1 aracımda 3-4 gaza oturmamda 4 ortalarında 66C iat gördüm :) cooler cok kapalı yerde kalıyor. bana sorarsanız forge un sitesindeki hp değişimlerine okadarda inanmayın. cooler upgrade şart ama sadece cooler ile +25 hp alınabileceğini sanmıyorum, yarış yakıtı vb kullanılarak yapılan değerler gibi geliyor. 208'de intercooler biraz sıkıntılı ön tampon olarak baktığınızda hava alacağı yer çok fazla yok. ama forge sitili herhangi bir cooler iş görecektir diye düşünüyorum. seat sport biraz kesme biçme istiyor, halbuki custom sağlam materyalden güzel bir cooler yaptırabilirseniz tampon içinde yaklasık 9LT'lik bos alan var coolar için. seat sport 7LT olduğunu göz önünde bulundurursanız yeterince alanımız var ;)
-turbo değişiminde motor içine girilmeden Allure serisinde 280-300 hp aralığına ulasabilirsiniz (207 GT-RC-DS3 ile aynı altyapıyı kullanıyor motorda), GTI konusunda (yada THP 200'de) herhangi bir uygulama şuan için bilmiyorum.
THP motorlarda Benzin regülatörü ve yağ radyatörü tarzında bişeyler deneyen oldumu hiç veya nasıl sonuçlar verebilir ?
arkadaslar yeri degil belki ama aracim satiliktir ilgilenen olursa ozelden yazabilir hatasiz gt forged motorlu siyah renk detaylari telefonda gorusebiliriz foto ekleyemedigim icin konu acamiyorum
merhaba. 2008 mini s aracımda basınç sorunu yaşıyorum. aracımdaki ekstralar; alta intercooler-kn intake-hybrid gtx turbo-jcw bujiler-forge dv- custom dp- aem meth v2 var. basınç bazen direk kayboluyor atmosferik gibi oluyor arıza yakıyor. diğeri ise 2 de oturduğumda gaza ivme çok iyi 3 te öyle ancak 4 e attığımda arkadan biri tutmuş gibi güç aniden gidiyor ve arıza yakıyor. arıza kodu okunmuyor silince tekrar yürümeye devam ama 4. vites te hiç yürüyemedim henüz. aracın yazılımını özgün abi yaptı. motor içi sıfınlandı- sente yerinde- boost control valve değişti bir sürü parça sıfırlandı ancak hala çözemedim. bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Sinan yakıt basınç pompasına baktınız mı ? minilerde ve ds3lerde en sinsi arzıalardan biri..
eskiden biz ve benzer yaştaki arkadaşlarımız 106-206 GTİ kullanırdı(özellikle 1998-2004 döneminden bahsediyorum). O yıllarda araçlar çok pahalı olmadığı için üniversite sınavını kazanan babasına gidip karşılığını isterdi. Arabayı alınca da hemen K&N filtre + cat iptal + catback yapardı. Sonra hemen piyasaya :-) ancak özellikle son dönemde araç fiyatlarının artması ve ekonomik şartların zorlaşması ile son dönemdeki GTI kullanıcılarının birçoğunun daha sakin kullanımı tercih eden, aile babaları yada +35 yaş kullanıcıları olduğunu görüyorum :-)
sahibinden deki 208 GTI ların neredeyse hepsi ile konuştum çoğu std kullanıyor ve araçları çok zorlamadığını düşünüyorum. Dolayısıyla THP 200 ler için hard uygulamalar yapılmaması sebebini buna bağlıyorum.
aslında sadece i.c ile +25hp gerçekten iddialı bir veri ancak ben Forge nin sayfasında şunları okuduktan sonra +25 diye yazdım ki (200std+25) eğer gerçekten böyle ise olma ihtimali olabilir diye düşünüyorum. test aracı için 190+34 olmuş :-)
Product Description
The stock intercooler on the 208 GTi is the same compromised side mount intercooler used on the 207 GTi so we know its not up to the job even on a stock car. On a remapped engine with the stock intercooler we were seeing inlet temperatures of 105 deg C (215 deg F) – the highest we have recorded on any car ever! This has a huge detrimental effect on power and torque
Intake temperature dropped form 105 deg C to 45 deg C - a drop of 60 deg
Power went from 190bhp to 224 bhp – an increase of 34bhp
Torque went from 222 lbft to 244 lbft – an increase of 22 lbft
http://www.forgemotorsport.co.uk/Fro...uct--1030.html
şu plastik spiral şeklinde ki boru :soru:
http://www.lyonssystemsserver.com/br...0-11-PTIMG.jpg
yag buhar hortumundanmıymıs yanı aracın kasılması gitmemesi... ?
+21919 aynısını sorucaktım tam
Yağ buhar hortumundan olması imkansız gibi.çünkü yağ buhar hortumunun emmeye bağlandığı kısımda sadece vakum mevcut..o delik sadece tek yönlü..gaza basıldığında basıncın dışarı cıkmasını engelleyen bir sistem var..şahsen ben yağ buhar hortumunu komple iptal ettim..krank hortumu ile birleştirip arabanın altından saldım :D..hortum kaynaklı olsa idi aynı sorunları bizde yaşardı..ha şu olabilir emmedeki o delikte dışarı kaçak vardır olabilir..o hortumda eğer basınç olsaydı direk üst kapağa giderdi ve sıkıntı yapardı..
GFB DV+ isteyen varsa ben de var
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...5814156/detay/
Motor soğukken aracı tutan birşey var ve soğukken biraz gaza yüklenince motor böğürmeye başlıyor (tam olarak atmosferik arabaki açık hava filtre sesi gibi) 2.5-3 K devirden sonra yürüyor ama o devirlere kadar gaz yememe ve bağırma var fakat sadece soğukken oluyor bunlar araba ısınınca tekrar normale dönüyor.Ayrıca rölantide hafif titreme mevut. Sebebi ne olabilir ?
73K Kmde 207 GT zır stock.
- Katalizör tıkalıysa yapar mı bunu ?
- Lambda sensörüyle alakalı olabilir mi ?
+Sente yaptırıldı
+ Baskı balata yeni
Lambda bu motorun hayatı