Bencede çok uygun fiyatı Cupra'nın. Tek sorunu vergisi.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Fiyatın karşılığında verdiği açısından elbetteki, katılıyorum.
Ama rakamsal açıdan ne bileyim. Ve de 2.el i çok geberik..
Bence izmirdeki arkadaşlarla bir ara deneyelim: Başka türlü olmayacak sadece mesaj atıyoruz. Tabi herkes isterse..
deniz dostum arabanın tepkimeleri aynen dediğin gibi. aynı yazılımı kullanıyoruz galiba... gayet stabil. kesicide 7000-7100gibi bir rakam
AmcaGolf 7,5 1,6 tdi
bu arada boş depo ile kantara çıktım 1240kg geldi. torpidoda ıvır vızır bagajda stepnem 1-2 eşya ve yangın tüpüde vardı. 1200e indirmek hayal değil... foto eklerim
AmcaGolf 7,5 1,6 tdi
33.5 Bin TL ye verdik beyaz cam tavanlı jbl li RC yi ama tabi kimse uzun süre yüzüne bakmadı
zar zor gitti açıkçası..
RC'deki koltukları yok.RC ile GT nerdeyse temelde aynı araçlar. Kötü yan ikisindede geçerli olabilir ama genel olarak bakınca bir kötü yanı yok.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
ne işte bu sorunlar. 100 kişi kötü dediyse 2 kişi iyi dedi. arabamıda sattım gt sevdasına şimdi beynim allak bullak. rc alamam o şimdilik hayal. ama ne bu kadar kötü çocuk yapıyo bu gt yi
Sente atlama sorunu var. Triger zincir gergisi felan bir takım parçaların değişmesi gerekiyor. Bunları garantisi devam eden araçlarda servis değiştirmişti. Eğer daha önce değişmemişse mutlaka değişmesi lazım. Onun dışında aklıma birden gelen bir sorun yok.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
slm gt kullandım 2 tane de rc. açıkcası çok problemli değil sadece sente sorunu var oda 200 tl gibi br paraya hallediliyo.genel anlamda iyi birde 2001 temiz 106 gtı 15 16 bin tl bugün 106 alsan masraf etmicekmisin? tabiki ilk106 aldın diyelim tiriger yagı, suyu,baskı balata derken lastik gitti 1300tl 207gt alsanda ufak tefek masraf olucak ama öyle 3000 5000tl değil bence al kafanı daha fazla yorma![]()
Hmm ben daha kesici denemedim, kaçta kestiğini bilmiyorum.
Stabilite konusunda bnm hala şüphelerim varAma genel olarak şu ana kadar gayet güzel. Ancak ısı (özellikle yağ, 110a sabitledi) sıkıntısı hissediyorum ben. Isındırınca üst devirler kararlılığını kaybedebiliyor. Isıdan kastım, normalde 80C civarı olması gereken durumlarda sürekli 90C olması, su sıcaklığında..
Dostum, kötü yanlarına göre araba alacaksan bence işin içinden çıkamazsın. Bana marka model söyle nesi varsa en yetkili ağzından listeleteyim.. Honda hariç yalnız, Hondacı arkadaşlar çok kalabalık geliyorlar sonra![]()
Sorunlarına göre bakacaksak bunun sonu yok. Bu konu bir tür Ar-Ge ve gelişim konusu olduğundan burada bir takım denemeler ve başarılı/başarısız sonuçları paylaşılıyor.
Yoksa hiç kurcalamayı düşünmüyorsan, hiç sıkıntı yaşamadan kullanırsın bakımlarını takip ettiğin sürece. Öyle sente atma olayı da kronik bir arıza değil.
Senteden ziyade zincir gergisi şu an için stock araçta can sıkabilecek tek risk. Bu da sadece bazı koşullarda soğuk marşta ilk 1 dk boyunca tizden güçlü bir zırıltı yapması. Bir zararı yok motora.
Bence GT'nin iyi yönlerine bak... Donanım olarak sınıfında gırtlak bir araç düşünüyorsun. Üstelik hiç fena da gitmiyor, ülke ortalamasının üstünde trafiğin yarısına selektör atarsın. Öte yandan RC kadar salt spor da olmadığından ailede de sıkıntı riski daha az oluyor, anane babane dede tarafı da hoşnut kalabiliyor, eğer ailede böyle bir talep varsa.. Model yılına göre kilitli torpidolu ve parfümlendirme tesisatlısını da bulabilirsin. Ayrıca RC'ye opsiyon olan donanımlardan cam tavan standart, diğerleri de yine opsiyonel, piyasada daha dolusunu da bulabilirsin bu yüzden.. Jantları bence RC'den daha güzel. Pahalı olmasa hiç düşünmem.. Amortisörleri kesinlikle ülkenin yol koşullarına çok daha uygun. Daha da iyisi hiç risk almadan 175 bg e çıkartabilir, Superchips'le bile 190'lı bg'lere ulaşabilirsin(yanlış hatırlamıyor isem).. Bunun yanısıra hiç oynamazsan sınıfında verdiği performans karşısında en ekonomik araç olduğunu farketmen de çok vakit almaz..
Dediğim gibi bu konu daha çok deneme-yanılma yöntemlerinin paylaşıldığı bilgi arşivi konusu. Burada yazılan bilgiler, sıkıntılar her markada oluyor. Bunları markalar ve yetkili servisleri paylaşmaz.
Biz burada kafalarımızdaki fantezilerimizi gerçeğe döndürmeye çalışıyoruz. Tech Turkey'in de amacı bu zaten. O yüzden kendine araba bakıyorsan Tech Turkey bu konuda pek doğru adres olmayabilir![]()
Sizin arabalar 1240 ise ben rahat 1280'im.. Eşya da gırla var tavan var JBL var(bagajdaki 8 kg).. Beni de eklersek zaten 1400![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)