Krom dirsek yapılırsa yerine oturmaz, tampon demirini takınca radyatör borusu sıkıştırıyor üsttedki dirseği az.Krom olursa ezemeyeceğinden olmaz o iş :icon_tup:
Printable View
http://i.hizliresim.com/eomNn7.jpg
abi bu şekilde olmazmı ???
olur tabii ki de dirsek ile boru farklı şeyler dirsek den benim anladığım giriş ve çıkışlara takılacak krom dirseği anladım, araya silikon kullanılarak devamında 90 derecelik krom boru yaparsanız üstteki dirsek uyumsuz olur diyorum.
Kasmaya gerek yok iki adet 60 lık silikon dirsek yukarıdaki orjinal silikon bağlantılara kadar 60 lık kromdan bağlantı boruları işinizi görür bence..
örnek;
https://lh5.googleusercontent.com/qv...s=w700-h525-no
https://lh3.googleusercontent.com/-l...0140302-WA0020
https://lh3.googleusercontent.com/-i...0140302-WA0034
https://lh6.googleusercontent.com/-k...0140302-WA0041
Senin fotoğraftaki altta olan bağlantı şekli yada Erkay ın alt bağlantı şekli daha mantıklı yalnız.Benim eklediklerimde gereksiz dirsek kullanılmış biraz ...
erkay ın araç ,
http://i.imgur.com/24elcjO.jpg
Benide ekleyin mallar geldiği zaman İstanbulda ortak yerde montaj yaptırılırsa onada varım
Türkay HARMANLI
Göktan
Özgür Çağlar
Okhan Gedik
Hakan Naroğlu
arkadaşlar.benim araçta turbo da kaçırma varmış..tam bar basmıyormuş.sabah dp taktık.araçın sesi değişti.forge blov off uda söktüm.
tecrübelerinize dayanarak en cok nerde kaçırma olabilir tahmin verebilirmisiniz ?
servise götür bir makinaya bağlat istersen,
yarın sabahtan topkapı teknik sanayiye gidicem..ustalarımız orda.bi baksınlar bakalım.servisindde makinayla bulabileceğini pek sanmıyorum ama denemekte fayda var.
Ben de daha 2 hafta önce o sorunla uğraştım. Turbodan hava filtresine giden emme hortumunda çatlak vardı kaçırıyordu. O borunun tam kıvrıldığı yerden kaçırıyordu. Zaten o hortum sonraki yıllarda güncellenmiş, eski versyonlarda görülen genel bi durummuş. Öncelikle ona bakmanı tavsiye ederim.
sende gene basınç fazla demiş bizde düşük diyor :)
Bende de var aynı arıza.. P0299 kodlu arızamız.. :)
Dün tam stok Polo Gti denk getirdim. Arıza... :) Adam geçti bizi..
Fazla eksik demesi aynı şey basıncı ayarlayamıyor
1- Şuan kaç bar basıyor?
2-Turbo hortumlarında yağ terletmesi varmı bu bir kaçak belirtisidir.torkunda sıkılmayan çok sıkılan kelepçe diplarinden yırtılma olabilir.
3-wastegate mili aracı çalıştırdığında çekiyormu yada boğazı söküp baktığında chek valfi tam oturuyormu hasar varmı_
4-dump valfe uyumlumu kaçırma yırtık yada basınç sırasında açık kalma durumu nedir?
5-Turbo elektro vanası,hortumları ne durumda çıkma yada küçük yırtıklar varmı ekzantirik kapağının önünde turbo elektrovanasının hava alma borusu var ucunda sünger var tıkalımı ?
6intercolde kaçak delik v.s mevcutmu?
7-Turbo palleri ne durumda iç kaçakmı yapyor?
bu şekilde bakılabilir.:icon_tup::icon_tup:
Arkadaslar intercol icin listemizi bi an once kesinlestirelim uretim baslasin, vakit kaybetmeyelim.bu arada 60 lik 90derece tamda iintercol cikislari icin samco silikon borular buldum tanesi 40 tl.isteyen bana ulassin yonlendiriyim.
intercol işinin ödemesi vs önceden belli olsunda son güne sıkışmayalım ne yapılacaksa belli olursa ayarlayalım
bnmde geçen gün verdi düşünç basınç arızası ...sigortası atmıs onuda kontrol etmenizde fayda var .
ekrem usta bnide yaz listeye para peşin kırmızı meşin.
Söylemeden geçemiyeceğim, Helal olsun siz RC kullanıcılarına, özenilecek bir yardımlaşmanız ve bunu paylaştığınız rakipsiz bir topic iniz var. Kendi adıma tebrik ederim..
Eko ekooo.. antalyadan bi ds3 kullanan dostumuzada bitane eklersen sevinirim, daha onceden yazmistim hos onur dilaver icin ;)
boost borularında ki orjinalleri kullanmak daha mantıklı maliyet açısından sanki
Goruntu acisindan istiyorum bende.tabiki orjinaller kullanilabilir.
Bu nasıl bir işçiliktir böyle her detay süper hayran kaldım internette dolaşırken gördüm.
http://i60.tinypic.com/246jayh.jpg
İşçilik dediğin herşeyi forge'dan almış takmış, nolcak :)
Evet görüntü çok güzel, özellikle mavi hortumlar