User Tag List

Sayfa 46/1195 İlkİlk ... 36444546474856961465461046 ... SonSon
22691 sonuçtan 856 ile 874 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #856
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha once de yazdim, kadran videosu veya denemesi videosu varsa paylasabilir misniz? emeklerinizin karsiligini gormus oluruz...

  2. #857

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    321
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı izo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    daha once de yazdim, kadran videosu veya denemesi videosu varsa paylasabilir misniz? emeklerinizin karsiligini gormus oluruz...
    dotum benim aracım rodajda, bitince çekeceğim. yardımcı olmak isterdim. videoyu niye merak ediyorsun?

  3. #858
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burak10 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dotum benim aracım rodajda, bitince çekeceğim. yardımcı olmak isterdim. videoyu niye merak ediyorsun?
    ileride rc alma var kafamda ama yururunu gormek istiyorum...

  4. #859
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı izo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ileride rc alma var kafamda ama yururunu gormek istiyorum...
    İleriyi bekleme , yürürü gerçekten güzel...
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  5. #860
    karsiyakaliozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    ksk
    Mesaj
    1.820
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İleriyi bekleme , yürürü gerçekten güzel...
    bencede bekleme al yürü

  6. #861
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İleriyi bekleme , yürürü gerçekten güzel...
    Alıntı karsiyakaliozi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bencede bekleme al yürü
    saolun daha bizim canavarla yapacaklarim bitmedi, onumde bir kac alternatif var ciddi takip ediyorum bu konuyu herkesin emegine saglik...zaten ne demisler, yurumeyen araba yoktur az para vardir

    saka bi yana egzozlu filtreli chipli bi rc nin 230 hp ve 300 nm uzeri cikartip type r gecmesini izlemek istiyorum ben...

  7. #862
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 207RcLemans Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1500 euro altı yuzde 10 vergi ile alırız ptt ye gelen kargo ile.
    Bir kereye mahsus o.
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  8. #863
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı izo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saolun daha bizim canavarla yapacaklarim bitmedi, onumde bir kac alternatif var ciddi takip ediyorum bu konuyu herkesin emegine saglik...zaten ne demisler, yurumeyen araba yoktur az para vardir

    saka bi yana egzozlu filtreli chipli bi rc nin 230 hp ve 300 nm uzeri cikartip type r gecmesini izlemek istiyorum ben...
    Bu yazdığın işlemlere gerek yok.Zaten Stock RC, Stock FN2'yi geçiyor.Forumda aratırsan videoları bulabilirsin.

  9. #864
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende hep merak etmişimdir uğraşıosunuz o kadar biriniz kadran çekse,çünkü ben daha çok ii giden 207 gt-rc görmedim

  10. #865
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ankaradaki 207 ci arkadaslar bi bulusalım gorelim arabaları kadranda cekelim roll videosuda cekelim

  11. #866
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emretorlak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu yazdığın işlemlere gerek yok.Zaten Stock RC, Stock FN2'yi geçiyor.Forumda aratırsan videoları bulabilirsin.
    fn 2 den cok egzozlu filtreli ep 3 le yurutmek lasim yuklu rc yi...yurur bence tork avantajiyla...

  12. #867
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Thumbs up

    Arkadaşlar PSA üst üste kendi kategorisinde 3. kez Yılın En İyi Motoru ödülünü aldı.

    Buyrun link.

    http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=32687
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  13. #868
    sportinger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    06
    Mesaj
    943
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazılarınızı baştan sona okudum, sormak istedigim bir ki konu var. öncelik le 207 RC veya GT almayı düşünüyorum. bu modellerin aralarındaki donanım ve motor farkları nelerdir. motor derken egzantirik, piston, şanzuman, turbo, blok, sıkıştırma, kapak işçiligi(yüksek flow) gibi yani bir motorda aklınaza gelecek bütün farklar. bu araçlardan hangisini almak mantıklı. eger arada sadece yazılım ve ekzoz farkı varsa GT almak daha mantıklı geliyo. yok eger pistondan egzantirige cok farklar varsa cam tavan olmasın diyebilirim. gerçi cam tavan opsiyonu RC de var heralde. bunun gibi ayrıntılı cevaplarınızı bekliyorum. aracı modlamıcam sadece yay takarım heralde, gündelik binmek için alıyorum.

  14. #869

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    321
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sportinger Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılarınızı baştan sona okudum, sormak istedigim bir ki konu var. öncelik le 207 RC veya GT almayı düşünüyorum. bu modellerin aralarındaki donanım ve motor farkları nelerdir. motor derken egzantirik, piston, şanzuman, turbo, blok, sıkıştırma, kapak işçiligi(yüksek flow) gibi yani bir motorda aklınaza gelecek bütün farklar. bu araçlardan hangisini almak mantıklı. eger arada sadece yazılım ve ekzoz farkı varsa GT almak daha mantıklı geliyo. yok eger pistondan egzantirige cok farklar varsa cam tavan olmasın diyebilirim. gerçi cam tavan opsiyonu RC de var heralde. bunun gibi ayrıntılı cevaplarınızı bekliyorum. aracı modlamıcam sadece yay takarım heralde, gündelik binmek için alıyorum.
    dostum bende gündelik binmek için aldım. yay bile almadım daha. şöyle söyleyim, forumdan okuduğum kadarıyla:
    gt rc motorları tamamen farklıymış. gt motoru peugeot, rc bmw motorlu (mcs r56 da da aynı motor var)
    gt de esp belli bir hıza kadar kapanıyor. üst hızlarda sürekli açık. rc de sürekli kapalı ki ben bunu test ettim.
    gt-rc arasında kesinlikle tek yazılım farkı yok. bu kesin. opc ile gsi arasında yazılım farkı var. cam tavanı önermiyorum, 2nedeni var. 1.si sıcak yerlerde cidden aracın içi çok ısınıyor. (tanıdığımda mercedes e200 komp var cam tavan. yazın binemiyor adana çok sıcak) 2.si ağırlık olarak görüyorum. ama görünüş olarak dersen 10numara.
    işin gerçeği gt-rc ilk bakışta anlamayan biri zor ayırt eder. jantları farklı. rc gtden biraz daha yere yakın ve sert süspansiyonlu.

    herşeyi geçtim, rc ye ilk binen koltuklarına hasta oluyor. ben her arabada rahat edemem ama rc koltukları sanki bana göre yapılmış gibi.sertliğide süper ayarlanmış. olurda gt alırsan ileride kesin rc koltuğu al

    sıfır alacaksan çok bir fark yok aralarında. ben bekledim biraz rc aldım. şahsi fikrim rc yönünde. onun dışında donanımda göze batacak aşırı bir farklılık olduğunu sanmıyorum. gt de varmı bilmiyorum ama lastik basınç uyarı sistemi beni çok şaşırtmıştı. müzik sistemide beni tatmin ediyor. gt yakıt tüketimini bilmiyorum ama normal bir trafikte şehir içi ortalamam 7.5 - 8lt civarlarında geziyor. hız sabitleyiciyi 80e ayarladığımda 4.9lt/100km değerini görüyorum. trafik yoğun olunca 9lt oluyor çok aşırı yoğun olduğunda ve full klima açık 10.2 lt geçmedi hiç.

    rc de arka camlar koyu renkli.spoyler var. gt ibreler beyaz, rc de siyah damalı.

    onun dışında çok ufak tefek işçilik hataları var. ama göze batacak kesinlikle birşey yok. boyasına çok çok dikkatli baktım. kusur bulamadım ki rc almadan önce listemde golf tsi vardı. onda boya hatasına rastlamıştım köşe noktalarda.

    yol tutuşu cidden çok iyi. abs ve esp hemen devreye girmiyor.frenleri muhteşem. araçta çekiş kontrolü esp sağlıyor.ivmelenmede rodajım daha bitmediği için deneyemedim ama 3500devire kadar yeterince iyi, ki bunun devamı daha iyidir.

    bence gt-rc 6vites olmalıymış. gerçi mcs ler 2.viteste 100 yapmıyormuş ama olsun.
    bende ayrıca 205gti var. hacim olarak 207den çok küçük. 205in arka koltuk diz mesafesi çok geniş. 3kişi arkaya normal şekilde sığıyor. ama 207de arka diz mesafesi daha dar ve 3kişi biraz sıkışarak oturabiliyor. birde ön koltuklar sadece sırt kısmı yatıyor ve öne gidiyor.yokuş yukarı durduğun zaman arkadan biri ineceği zaman koltuk geriye kayıyor.205teki gibi koltuğun komple öne kalkmasını isterdim. zaten arkaya çok kişi oturmadığı için bu yazdıklarım benim için sorun değil.

    kullanımı çok rahat, direksiyonu park halinde çok yumuşak. verdiği tepkiler bence dahada muhteşem.

    1000km de deneyimlerim bunlar, pazartesi yağ değişeceğim.yardımcı olacağım birşey varsa sorabilirsin. yanlışım varsa diğer arkadaşlar düzeltirler.

  15. #870
    can_ank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    598
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sportinger Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılarınızı baştan sona okudum, sormak istedigim bir ki konu var. öncelik le 207 RC veya GT almayı düşünüyorum. bu modellerin aralarındaki donanım ve motor farkları nelerdir. motor derken egzantirik, piston, şanzuman, turbo, blok, sıkıştırma, kapak işçiligi(yüksek flow) gibi yani bir motorda aklınaza gelecek bütün farklar. bu araçlardan hangisini almak mantıklı. eger arada sadece yazılım ve ekzoz farkı varsa GT almak daha mantıklı geliyo. yok eger pistondan egzantirige cok farklar varsa cam tavan olmasın diyebilirim. gerçi cam tavan opsiyonu RC de var heralde. bunun gibi ayrıntılı cevaplarınızı bekliyorum. aracı modlamıcam sadece yay takarım heralde, gündelik binmek için alıyorum.
    Piston, turbo, yazılım, egzos, direksyon kutusu, süspansyonları, frenleri .. Şimdilik aklıma gelenler bunlar

  16. #871
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.285
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sportinger Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılarınızı baştan sona okudum, sormak istedigim bir ki konu var. öncelik le 207 RC veya GT almayı düşünüyorum. bu modellerin aralarındaki donanım ve motor farkları nelerdir. motor derken egzantirik, piston, şanzuman, turbo, blok, sıkıştırma, kapak işçiligi(yüksek flow) gibi yani bir motorda aklınaza gelecek bütün farklar. bu araçlardan hangisini almak mantıklı. eger arada sadece yazılım ve ekzoz farkı varsa GT almak daha mantıklı geliyo. yok eger pistondan egzantirige cok farklar varsa cam tavan olmasın diyebilirim. gerçi cam tavan opsiyonu RC de var heralde. bunun gibi ayrıntılı cevaplarınızı bekliyorum. aracı modlamıcam sadece yay takarım heralde, gündelik binmek için alıyorum.
    teknik olarak söyliyim;
    RC de SSP (farklı direksiyon sistemi) mevcut GT yoktur
    GT de tam olarak esp kapatılamıyor 50 km/h hızdan sonra otm. olarak kapatsanız dahi tekrardan devreye giriyor RC de tamamen kapatılabiliyor
    Farklı turbo basıncı
    Farklı pistonlar
    Farklı yazılım
    Farklı egzoz sistem
    Farklı yürüyen aksam
    RC de 302 mm fren diski ve 57 mm fren pistonları GT de daha ufak
    en önemli özelliği spor tip koltuklar
    karartılmış arka camlar
    arka tavan spoileri
    farklı jant
    çift çıkış egzoz
    krom saten dikiz aynaları
    spor direksiyon

    bütçeniz müsait ise hiç düşünmeyin direkt RC alın aradaki farka göre fiyat farkı hiçte fazla değil sadece koltuklar bile iyi fiyat farkına yol açar..
    hele hele std binerim diyor iseniz hiç dokunamnıza gerek kalmaz..

  17. #872
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burak10 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gt motoru peugeot, rc bmw motorlu.
    Ufak bir düzeltme ne GT motoru Peugeot'un, ne de RC motoru BMW'nindir

    THP motoru kullanan tüm modeller BMW & Psa ortak yapımıdır.

    Gt ve Rc farkını yukarda arkadaşlar çok net bir şekilde açıklamış.Benim de bildiklerim bunlar.

    Özetle Rc'nin Gt'den daha performanslı olduğu şüphesizdir.Hangisini alacağınıza karar vermeden önce arabayı ne amaçla aldığınızı belirlemeniz gerekli bence.Performans ve daha agresif bir kullanım özelliği arıyorsanız Rc derim.

    Yok günlük kullanıma biraz daha yatkın olsun, sıkıştırdığım zamanda gitsin ama nispeten daha az yakıt tüketsin gibi bir açıdan bakıyorsanız Gt daha mantıklı olacaktır.

    Başka bir açıdan bakarsak hangisine karar verirseniz verin bence seçiminiz mantıklı olacaktır.Diğer marka ve modellerle kıyaslandığı zaman bile fiyatı, aracın yaşı, performansı, opsiyonları..vb. seçenekler bir araya getirildiğinde yine THP serisi ön plana çıkacaktır.

  18. #873
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en sağlıklı gt ve rc arasında 2 boy fark var,rc koltuğunda ben rahatsız oldum ve cam tavan takıntım oldugundan gt aldım
    Bu arada bu hurafe gibi olmuş bir kaç yerde daha okudum,motor farkı falan yok ikiside aynı motora sahip araçlar,basınç,yazılım,eksoz çapları gibi farklarda aradaki 25hp'lik farkı oluşturuyor,buda yeni bir yazılıma eksoza,ufak tefek şeylere bakar,ama tavanı kesipte cam tavan koyamassınız
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet Olasıca Sokak Yarışçıları...

  19. #874
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.285
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DoDo_hamann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en sağlıklı gt ve rc arasında 2 boy fark var,rc koltuğunda ben rahatsız oldum ve cam tavan takıntım oldugundan gt aldım
    Bu arada bu hurafe gibi olmuş bir kaç yerde daha okudum,motor farkı falan yok ikiside aynı motora sahip araçlar,basınç,yazılım,eksoz çapları gibi farklarda aradaki 25hp'lik farkı oluşturuyor,buda yeni bir yazılıma eksoza,ufak tefek şeylere bakar,ama tavanı kesipte cam tavan koyamassınız
    kesmeye gerek yok
    RC de zaten opsiyonel olarak cam tavan seçeneği mevcut..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •