kardeşim sağ ön taraftaki polen flitrenin altındaki su tahliye deliği tıkanmıştır. bak oraya tıkalı ise temizle oradan içeriye su girer
Printable View
kardeşim sağ ön taraftaki polen flitrenin altındaki su tahliye deliği tıkanmıştır. bak oraya tıkalı ise temizle oradan içeriye su girer
Arkadaşlar Eskişehir'den hepinize selam,
Siteyi uzun zamandan beri takip ediyorum ancak üyeliğim ancak onaylandı 1020 no lu LeMans'ın sahibiyim sayenizde arabam ile ilgili çok şey öğrendim.
En kısa zamanda görüşmek üzere.
saol brom, renk kodu lazım bana şeker pembesi için, sarı taxi çıkması bi şahin alıp turboluyorum insallah, drift spect :P :P :D :D
çok teşekkürler, Allah kimseye yaşatmasın
çok saol kardesim...
teşekkür ederim kardesim...
cok saolun...
eyvallah brom, Allah hepimizin tekerimize taş değdirmesin...
Aracımın güncel fotoğrafları;
http://www.techturkey.com/forum/otom...ml#post7656863
Bizim araçlara arkaya cok hafif - kamber vermek mümkün müdür ? Tehlikeli bir işlem mi ? bilgisi olan birisi bilgilendirebilirse sevinirim
Arkadaşlar merhaba , hks evc 6 renkli yaklaşık 100 km kullanılmamış , nht brom takıp sökmüştü , yaklaşık 2 senedır bende duruyo, hıc kullanılmamış desek yeridir. ebay de 792/950 dolar aralığında gezıyo renkli versiyonu, almak ısteyen olursa bana özelden dönüş yapsın lütfen...
NOT: ben takmak için aldım para kazanmak ıcın degıl ama setup degısıklıgınden oturu takmama gerek kalmamıştı...
Arkadaşlar nasipse bugün yarın arabamı sökmeye başlıyoruz
Yapılacaklar şu şekilde
1) Kurum temizliği ve güncel yaylar için kapak sökülecek ve bu esnada tüm contalar ve supap lastikleri de değişecek.
2) Egzantrik zinciri ve gergisi ayrıca buna bağlı olan tüm elemanları,dişliler vs.. değişecek.
3) Etuners stage 3 olarak hazırlamak istediğim arabama gerekli tüm alt yapı çalışmaları tamamlanacak(seat sport int.s3 dv,komple egzoz,methanol kit vs..)
4) Son olarak da bronz balata takacağım.
Arabamın geliştirme çalışmalarına önce yürüyen aksamdan başlamıştım; sarı koni amortisör setini h&r 3,5 cm yay seti ile kombine edip taktım zaten çok iyi olan yol tutuşa müthiş katkıda bulundu...
Başlamak bitirmenin yarısıdır derler...Bismillah...
Volkan hayirli olsun, bnce balataya hic girmene gerek yok, sehir ici dur kalkta cok sikinti cikartir. Oem devam et..
bencede oem en güzeli
benim araçta bronz var kesinlikle trafikte çok sıkıntı. sol bacak iptal oluyor istanbul trafiğinde
Aklımda soru işaretiydi zaten Nedim in(207 kitcar) arabada da şanz. kulaklarını kırıyordu.
orjinal seat sportmu kullanacaksınız ? custom mu ?
egzos u kaçlık yapıcaksınız kople ?
guncel elektrovanaları ihmal etmeyın.
methanol kit mutlaka takın motor saglıgı açısından stage 3 için en önemli parça.
güzel sonuçları bizimlede paylasmayı ihmal etmeyın , allah utandırmasın. şimdiden maşallah.
Emir selam,
Evet Orjinal takmayı düşünüyorum elektro vanalar ve bobinler kısa süre önce arıza yapmadan güncel olanları ile değişti.Methanol kit sizlerinde söylediği gibi benimde en önemsediğim parça.
Allah nasip ederse tüm aşamaları fotoğraflyıp sonuçları ile birlikte paylaşacağım.
Tek tek sayfaları okuma şansım olmadı.. Aranızda yeniyim. 207 GT 2008 model ufak sorunlarım var yardımınızı rica ederim.
Araç su eksiltiyor.. devirdaim ve hortumları falan değişti.Alt devirlerde tekleme sorunu var.. (bobinleri kontrol ettirdim herhangi bir sorun yok.)
2 ve 4 silindirler vuruntu hatası veriyor. 96 Derece vuruntulu çalışıyor.Araç şuan 12.4 - 12.8 arası yakıyor sakin kullanımda bana biraz fazla gibi geldi.
Silindir kapak contasından şüpheleniyorum ama öneriniz var mıdır? Sente atlamış olsa bu sorunları yaşarmıyım?
Arabanız hayırlı olsun 1 sene önce bende 2007 vardı ve yakıt dediğiniz gibi aşırı fazlaydı rc kullananlar ile görüştüm 7 -8 litre sakin kullanım dediler kalpten gidicektim :) ankaranın en iyi ustalarına gittim sorun yok dediler ama kmde 75 kuruşa kadar çıkıyodu yakıt dayanamayıp sattım insallah sizin probleminiz çözülür. Tekleme sorunuda yaşıyodum hatta dip gaz yaptığımda araba önce gitmiyo egsozdan siyah duman atıyodu sonra açılıyodu sıkıntılı araba gt simdiden kolay gelsin :)
O halde conta hüvelbaki olmuş gibi...
@ddoruk53;
aracında sente atlama sorunu büyük ihtimal, ayrıca alt devirlerde tekleme büyük ihtimalle vvt solenoidinden olabilir! motur karşına aldığında sol arkasında bi hortum görürsün onun altında kalır VVT solenoidi, yag basıncı ile çalışır ve düzenli yag bakımı yapılmadıysa eğer oluşan tortulardan sensorun iç mekanizmasının hareketi kısıtlanabilir. cok yakma ve tekleme bir arada O2 sondalarındanda kaynaklanabilir.
sente için parçaların sadece değişimi yeterli değil malesef. zamanlama açısından aparat kullanımı şart! yanlış uygulamalar vuruntu gibi sorunlara yol açabilir. vuruntununda çok fazla sebebi vardır. ama 1-3 de yokta 2-4 de varsa zamanlama ile ilgili bir sorun olabilir yada bujilerin yanlış olabilir. THP motorlarda denenmiş yolları izlemeni tavsiye ederim mod açısından, yanlış seçilen parçalar geri dönülemez hasarlara yol açabilir. en ufak örnek olarak herkezin bilinçsizce performans bujisi tak bak gör dediği işi yaparsan vuruntudan motoru kırman bile mümkün, her buji olmuyor araçlara rcz200-270, 208gti gibi kullanabilirsin ama gidipde yuvaya oturan her bujiyi kullanamazsın!
@btu06;
GT'ler öyle sorunlu araçlarda değil dediğin gibi. sağlam bir usta gerekli müdahaleleri yaptığında saat gibi çalışıyor. ufak tefek sorunlar çıkar ama her arabada çıkar, GT bazında genelleme yapmak yersiz bence.. bende GT kullanıcısıydım, büyük turbo ile 8-9LT yakıt tüketimim vardı Stage4'de. ne sensor olarak nede mekanik olarak beni hiç üzmedi aracım.
mess yalına katılıyorum. ilk kontrol etmen gereken vvt elektrovanası büyük ihtimal pistikden dolayı takılı talmış düzgün çalışmıyor olabilir. bunun yanındada muhakkak yağ ve flitreni değiştir. su eksiltme olayıda slindir kapak ve contasından olmaz, thp motorların contaları kolay kolay yanmaz. araç sıcakken değil soğukken bakmalısın su kaçağına hortum oring muhakkak bir yerden kaçırıyodur. bazen sıcakken belli olmuyor kaçaklar. birde bujilerini tekrar kontrol ettir, porselenide kırılmış olabilir.
Ozaman öncelikle yapmam gereken VVT Selenoidi kontrol etmek. Daha sonra sente aparatı ile ayarını kontrol ettirmek. Birde araç çok çabuk fan açıyor. Yani soğuk motorla 1 km gidip geleyim hemen fan devreye giriyor. aklıma gelen sıkıntıları yazıyorum ki birbirleri ile bağlantılı olabilir mi ? teşekkür ederim bilgiler için söylediklerinizi en kısa sürede yapıp bilgi vereceğim. Bujileri mi yeni taktım ama direk olarak Yetkili Servisten aldım.