Konunun ilk mesajindaki ismi de degistirmek gerek :p
Senin de yardiminla beraber bakacagiz insallah.. ;)
Garaja sokamazsam o is yas 2 haftada 1 falan anca yapabilirim sanirim :D
Allah razi olsun, cumlemize..
Printable View
Konunun ilk mesajindaki ismi de degistirmek gerek :p
Senin de yardiminla beraber bakacagiz insallah.. ;)
Garaja sokamazsam o is yas 2 haftada 1 falan anca yapabilirim sanirim :D
Allah razi olsun, cumlemize..
iki tarafada hayırlı olsun :)
hayırlı olsun tarık güle güle kazasız belasız kullan
Ulan dodo bizi gaza getirdin aldırdın sen sattın =)
Hayırlı olsun Tarık
2 tarafa da hayırlı olsun.
Kıvanç,
telefonda ustayla konusurken yanlıs anlamısım, servisten geliyorum simdi, durum şu ; Amortisorun üst tablasını saseye baglayan civatanın sagında ve solunda 2 delik var biliyorsun. Civata sıkılırken bu deliklerden birine anahtar sokulup amortisor dogru sekilde sabitlenip sıkılması gerekiyor.(207de böyle, arkadasın gtc turbosuna da h&r taktık opellerde sadece tırnak var civatayı sökünce amortisor komple düşüyor) Bu adamlar bunu yapmadan direkt sıkmıslar ve fazla sıkmanın sonucunda civata kesme yapmıs ve tabla kopmus!! sol amortisorde de durum aynı, bugün açıp düzeltmişler.. Şükürler olsun ki yüksek süratte ya da viraj alırken böyle bir durum başıma gelmedi..
Hayırlı olsun Tarık :D, Pug'cı seni... :D
heralde abi o delikleri boşuna koymamışlar oraya. tablayı o şekilde karşılıyor.
benim yayları takan ustaya söylemiştim o delikleri, bana biz bilmiyomuyuz sanki demişti artiz.
neyse allah korumuş daha kötüsü olabilirmiş
Hala gelemedi Tarık istanbula. ne yavaş arabaymış arkadaş bu 207 :D:p
Sagolun :)
Eyvallah Onuralp :D
Olm az yaksin diye ugrastim ama pek yaramadi adapazarindan sonra asabim bozuldu bastim geldim artik :) Ortalama 7.8 yine de :)
oyle yapacaktim aslinda da arabada tek degildim egzoz sesinden suratlar asilmaya baslayinca yol kisa sursun diye basmak zorunda kaldim biraz..
---------------------------------
Arabada acik filtre var direk turbonun agzinda, stock RC'si olan bir arkadasla bulustuk az once biraz kurcaladik arabalari, filtrenin hava alabilecegi hic bir yer yok tamamen kaputun altinda sicakta kalmis durumda.. Yurtdisi forumlari biraz arastiracagim cozum onerileri icin ama bizden buna bir cozum bulan var mi?
Arkadasi da davet ettim, uye olmustu katilir yavas yavas buraya..
http://i25.tinypic.com/rmvbxs.jpg
Tarık merhaba,
Aynı sistemi kendi aracımda da kullanıyorum. Tek farkı simota lightweight carbon kutulu filtre kullanmam. Aracın orjinal scoopundan gelen soguk hava direkt açık filtrenin konumlandığı yere geliyor. Motor sıcakken elini sol ön farın arkasındaki boşluga koyarsan ne demek istedigimi anlarsın ;) Ve benim gibi karbon silindirli filtre kullanırsan motordan gelen sıcak havayı ciddi ölçüde engellemiş olursun. Emin olabilirsin ki orjinal scoop ile alınacabilecek en iyi verim bu şekilde.. Tabi sen tamponu delerim vs.. tarzında bi uygulama yapacaksan o başka :D
Tekrardan kazasız belasız, hayırlı olsun arkadasım.
Allah Allah :soru: Karanlikta telefon isiklariyla olabildigi kadar kurcaladik oralari ama filtreye hava giren bir delik goremedik :D Yarin dedigin yere bir bakayim fark var mi, gerci arabanin kaputu bile zor aciliyor sicakken ama, bir tarafimizi yakmazsak.. :p
Karbon kutulu filtre arastirayim o zaman.. Ses durumu nasil? Kendiliginden cufluyor mu seninki de?
Tarık'ın gözler 2 numara bozuk,elimi scoopa bile soktum filtreyi yapım aşamasını anlatırkende pek oralı olmamış :D
o zaman biraz daha bakmak gerekiyor Tarık.O karanlıkta ancak bu kadar:)