anladım teşekkür ederim bilgi için abicim
anladım teşekkür ederim bilgi için abicim
Bu gece yukarda Yalın ın methanol switch i yine arızalı olduğu için benimkini takıp deneme yaptık.Methanolü devreye alınca alet kendine geldi yazılımda 95 e göre bi tuk daha yukarda olunca gayet keyif aldık ,aradaki fark yüzümüzü güldürdü.
98 lik yazılım için ya daha yüksek oktan yada water/metahanol kit gerekli demişti Stelios.
Benim de bi log işim vardı .Onu hallederken kırmızı bir scirocco gördük.Işıklara yakın yolun solunda duracak hale geldi bizi önüne almak için.Işık yandı arkamda bir araba daha var.Baktım amcam en sağdan kapattı geliyor (galiba arakdan gelir geçerim diye düşündü) 1-2-3-4 nokta oldu tabii .Düşünmüştür bu Rc nasıl böyle yürüyor diyeGüzel bir anı idi bizim için.
Arkadaşlar çok iyi yürüsün istiyorsanız mutlaka methanol kit yapıp yazılımı güncelletin derim.Çok fark oluyor.
Bu da sadece methanol kitin performansa etkisini gösteren dyno (yazılım uptade ile birlikte)
A 207 RC with:
-Full 2.5" decat exhaust
-Cold air intake kit
-Upgraded boost pipes
-Upgraded Intercooler (Seat Ibiza Cupra)
-Water Injection kit, using only water
- Using 100octane fuel
The RC's ECU was running an aggressive stage 3 file, before remapping it for the WAI kit.
With mild software modifications, a further 10-15hp was gained at higher RPM.
No knocking whatsoever, even at 35C (hot summer weather).
In total, the WAI kit improved performance by 5-10hp on its own, at the flywheel, using only water.
The same RC without the water injection produced no more than 230-235hp.
The presence of water reduces the temperature in the combustion chamber and allows more aggressive
ECU settings. This is why it is possible to gain more power at higher rpm.
Power gains are higher using water/methanol solutions but require further ECU tweaking,
which can be very dangerous for the engine if the WAI system malfunctions.
![]()
bro adama güzel bi antalya hatırası oldu..
araç zaten 34 plaka ve istanbul yoluna çıkmıştı, egerki istanbula kadar giddicekse afyonda arabayı yakmış otobüsle yola devam etmiştir diye düşünüyorum![]()
ahahaha ulan nasıl geçti beni, ne var bunda, vay arkadas ne yaptırmış bu adam, 207ler bu kadar iyi yürüyomuyki yaaa, yok yok olamaz, rezil olduk gibi içten içten kendi kendine konuşmalarla
![]()
![]()
ahahahahahaha...
ama methanolün etkisi arkadaslar cidden çok fena.. %20-25 civarında methanol/su karışımı aracı kudurtuyo. methanolün devreye girdiğini dashboarddaki ledimiz bildiriyo, ışık yanar yanmaz güç geliyo, kasılma vuruntu kesiklik yok... meth olmadan 98ron yazılımla -10lara kadar avans vuruyordu, methle denememiz sonucunda sıfır knocking, siz düşünün..
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Dün itibariyle bende artık 207 rc oldum, özgür bey senin 207 rc sahibi olmamda çok faydan var bilesin o yüzden yardım ve desteklerini her zaman beklerim![]()
DRİLL
Dr.Ecu
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Patırdama dediğinizde araç kesiliyor mu ?
Misfire- Valve floating denen olaya benziyor . Aynı basınçta devam etmek için ;
Ya subap yayları oem en serti ile değişecek yada büyük turbo![]()
Valla Özgürüm ben Stelios la bu sorunu konuşurken bahsettiğim iki çözümü sunmuştu ben 2.sini seçtim![]()
Ama zaten bu adamlar soruna çözüm olmayan hiç bir uygulamayı paylaşmıyorlar ( deneyip doğruluğunu ispatlamadıkları)
O yüzden basınç kısmak istemiyorsanız valf yaylarını daha sert olan son çıkan seri ile değiştirebilirsiniz.Tahminin yarım günlük iş.Ayrıca parçalar pahalı değil.
Saplamalar,conta,yaylar ,yağ ,yap filtresi..
http://www.etuners.gr/en/index.php?s=12&t=305
güzel resim cekip konu acıcam resimler için herkese teşekkürler ama kısaca şunu söylıyim arabayı çok sevdim![]()
DRİLL
Dr.Ecu
Arkadaşlar aklım şöyle bir proje var ;
Konunun ilk postuna veya ayrı bir konuya
GT/RC lerde karşılaşılan mekanik,elektrik,yürüyen vb konularda karşılaşılmış sorunlar-arızalar ,bunların belirtileri ve denenmiş başarılı olmuş çözüm yollarını yazalım diyorum.
Foruma ve Türkiye ye çok faydalı bir bilgi kaynağı olur.
Herkes bahsettiğim formatta sorun-belirti-çözüm yollarını yazarsa ben editler başa-yada yeni konuya koyarım.
Ne dersiniz?
Şu an 42 kullanıcı var. (0 üye ve 42 konuk)