wiseko taktık arkadasım
Printable View
wiseko taktık arkadasım
ayrıca tr ilk forjitli ve şanzuman kısalan gt oldu bence yanılıyomuyum
sıkıştırmayı ne yaptınız?
2008 arkadasım evet 0 30 guzel
bir de bu forjit in forged den bir farkı var mıdır,yoksa yazım hatası mıdır?
sıkıstırma ıyı waytbant baktımızda 12 30 12 50 goruyo bence ıyı
yazım hatası
sıkışırmadan kastım,pistonlarla alakalı olanlardı,afr chipi yapan adamın işi sonuçta,benim merak ettiğim konu piston kısmı:D
yazım hatası forged olmalı
piston kullanmanızın sebebi nedir acaba? Çünkü turbo değiştirmeden ,çok ciddi yğksek güçlere çıkmadan piston gereksiz ...
Ayrıca 1 bar çok değil GT için o kadar diyeyim...Şu anda 270 HP lik GT olduğunu düşünürsek..
nos basmak için ayrıca benım arkadasım yazılımla aracını kırdı aynı yazılımvardı ıkımızdede . bırde ıstanbula gelcem arkadaslar rodajı bıtımek amaclı gorusmek ısteyen arkadaslarla tanısalım
alt zemını yaptık ınsallah turboyuda buyultecegız sabır
tarık arkadasım ıst gelcem goruselım bır deneme yapalım olmazmı deneyelım araclarımızı
ilginç valla ne diyelim,yazılımla bu motoru kırmak bile başarı istiyen bir iş bence,şanssız bir durum olmuş sizin için
bu pistonların linki var mıdır sizde,diğer sayfadakilerle karşılaştırmak istiyorum da sıkıştırmayı
egzantrik olayı trafikte dertolur ya,durmadan debriyaj,gereksiz bence,şuanda günlük kullanım için en ideal setup özgür'deki gözüküyor...
bence fakir gibi karışım gibi...
evet aynen, kırılan makine gtmi rc mi? kim yaptı yazılımı?
6miyar bence az tutmuş
bizim araçlar için egz. tr ye gelmedimi daha?
Sente atlaması sadece 2007 GT lerde var..Sonraki yıllarda hallleti peugeot..
Şu anki masrafı da 150 tl gibi bir şey...
O da tüm 2007 lerde oluyor diye bir kaide yok...