sen benden habersiz gidersen böyle cortlar bujilerin bro:D
Printable View
Peugeot Service Box kayıt olup burdan bakabilirsin
giriş yaptıktan sonra sol üstte aracın şasesini yazarsan parçalar filtrelenmiş oluyor
yani spesifik parçalar çıkacak karşına mesela sağdan direksiyonlu ingiltere de satılan 207 nin parçaları çıkmayacak ve parça arayıp bulmak daha kolay oluyor
Bu gerizekalı Peugeot neden 206 RC de değiştirilebilir benzin filtresi koymamışta güya kendi kendini temizleyen filtre koymuş anlamıyorum.
Bugün briskleri taktık el alışkanlığı gap leri 0.65 yapalım dedim taktık çıktım gazladım veee :((
Aksırık tıksırık :) çok kötü kesiyor bu da çok ilginç yarım gazdan sonra hemen kesiyor..Bunların orj leri kaçtı acaba?
orjinal rc ninkilermi yoksa brisklerınkimi. orjinal rc buji 0,75. benimkiler suan 0.65 deler. fakat yenı farkettım cok cig benzin kokusu gelmeye basladı :S cumartesi senteyi kontrol edecegiz. bujileride geri 0.70 yapacagım. ki 065 de hiç bi kesiklik farketmedim. :beuj:
Bro şimdi baktım nete brisklerin orj i 0.90 mış..Nortamericanmotoring de bir konuda 207 rc ci bir eleman ısrarla 0.45 önermiş kafam karıştı..
ALTA nın sitesindeki bendeki set için de ;
BRSK-MR12YS Is for Cooper S and Clubman S with minor mods or stock. (Exhaust, Intake, etc.)
Spark Plugs need to be gapped to roughly .018-.020" diyor ?? 0.018 ich= 0.45 mm 0.020 inch = 0.50
O zaman 0.45mm yapıp deniyeceğiz..
Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
Antalyalogy, GOKTAN
göktan mesaide tech yasak demedi mi olm şefin sana ahahahahahah
haydaaaa abi briskler gelicek daha iyi olucak derken neden böyle oldu...bu arada bugün 2 aydır bagajda gezdirdigim hks turbo timer ımı taktiriyim dedim,elektirkçim bu 207 lerde timer sayarken uzaktan kumanda kitlemiyor dedi,timer sayıp aracı stop ettikten sonra uzaktan kumanda kitleme fonksiyonu çalışıyormuş,kafam karıştı bende taktırmadım varmıdır bunun aslı arkadaşlar?aramızda timer kullanan arkadaşlar vardır markalarına yazarlarsa sevinirim timerlerinın....
rcz bujisinin fiyatı nedir?Ondada gapleri 0.45 mi yapmak lazım.
k&n filtrelı su ıle temızlemek pek onerılmez kendı yagıyla temızlemek en mantıklısı aslında 100.000 km temızlenmeden kullanılabırız bence cıkarıp bı tozunu silkin takın yerıne
K&N Air Filter Cleaning & Oiling Accessories
bu temizleme kitlerinden alıyosun.özel solüsyonu var ilk önce onu sıkıp,sonra yıkıyosun.tamamen kuruyuncada yağını sıkıyosun devam..
Arkadaşlar debriyaj değiştirdim.
Şikayetim sarsıntılı kavrama ve kavradıktan sonra motor kulağı kırıkmış gibi tek kez silkeleme yapmasıydı..
45000 km kullandım yaklaşık..
SOnuç:
Çıkan balata neredeyse hiç aşınmamış gayet etli
Ancak balatanın merkezi kırılmış. ortası yaklaşık çeyrek tur döndükten sonra balatayı da döndürüyor.
Balata üstündeki yaylardan birinin ses izolatörü kırılmış ve yayın arasına girip sıkışmış.
Baskı sağlam gayet iyi durumda..
2052.P7 takıldı.. Sorun kalmadı.
Düşüncem: Normalde şanzıman 450 Nm ye kadar resmi tork desteği sunuyor. Ancak en zayıf halka teoremine göre balatadan ötürü bu rakam 320-340 Nm'lere(aracımın tahmini max. torku) inmiş durumda.. Tabi 2052.K3 için bu dediğim geçerli sadece.. Diğerlerini ve şu an takılanı bilemiyoruz tabi.
Şu TUNAP'la ilgili info flash ta flaş gelişme..
Şu aralar Peugeot'da Teknik Gelişmeler toplantıları yapılıyor.
Bu TUNAP'lı Info Flash'ın üzerinde çok durulmuş. ANcak bir detay var:
Üretimde araca konan motoryağı yakıtla etkileşip sübapları kavurabiliyormuş. Bu yüzden bu TUNAP'ı 2 kutu olarak kullandırtıyorlarmış ve MUTLAKA yağ ve filtresi de değiştiriliyormuş.
Sente atlamasıyla ilgili:
Sente ayarı için yeni özel takımlar geliştirilmiş. Siparişini çektik. Eski usül sente kontrolünde yüksek hata payı tespiti yapılmış.
Bu yeni yöntem ile hem sente kontrol ediliyor ve son derece precise bir ayar yapılıyor ayrıca zincirin de uzayıp uzamadığı tespit edilebiliyormuş. Yeni yöntemde herşey özel takımlı yapıldığından insan faktörü en aza indiriliyor.
kısmet olursa nişanlıma mini cooper s r56 alıcaz, motorların aynı olduğunu biliyorum. 366sayfayı baştan okumama gerek var mı yoksa mod parçaları farklı mı :)
Hemen hepsi farklı :)
Güzel günlerde güle güle kullanın :)
elm 327 ile arıza silen arkadaşlar varsa kullandıkları programı gönderebilirlermi ?
görmemişim :( pm attım elm 327 programını. eğer işine yarıcak olan varsa
https://rapidshare.com/files/6586455...icensa_key.rar
İlk defa başka marka ve tipte bir buji takıyoruz sonuçta.. Önce stock takıp tepkilerine göre gap leri ayarlamayı tercih ederdim.
Alta bu bujinin minide .45-.5 yap diyor. Ama bizim arabalar miniyle aynı üniteye sahip olsalar bile çalışma düzenleri ECU'lardan dolayı farklı. Ateşlemeler beslemeler mini de daha farklı, kaldı ki 6 ileri manuel veya otomatik şanzımanlı.. Bunlar da zaten devir güç+tork dağılımlarını değiştiren unsurlar.