Ayni sikinti benim de kafamda var. Asagidaki linkteki sistemi kullanan oldu mu hic. Kullanici yorumlari cok olumlu ve ucuz da bir parca
AEM Pre-Filters - Air Filter Wraps
Printable View
Ayni sikinti benim de kafamda var. Asagidaki linkteki sistemi kullanan oldu mu hic. Kullanici yorumlari cok olumlu ve ucuz da bir parca
AEM Pre-Filters - Air Filter Wraps
iki tarafıda aynı biz biraz kasarak soktuk zar zor girdi dediğim gibi değiştiricem orayıda :)
japon balığı beslememek için araya şu filtreden monte ediosun bro ;)
http://www.maperformance.com/images/...nstalled_2.jpg
AEM BYPASS VALVE diye geçiyor, normal filtre suya falan filana girerse yada tıkanırsa burdan emmeye devam ediyor...
GT lerde turbo ağzı 45 lik RC lerde 51 lik arkadaşlar.
Göktan ın turboyu RC turbosu yaparken üstünden çıkan silikon olmamıştı..
Gercekten bu turbo boost borularına nekadar takıldınız. Bence intercooler yapmadan bu borulara girismeyin. intercoolerinizi baglayın sonra boost borularına ne yapıyorsanız yapın.
Benim fikrim turbo girişine gelen boruyu soguk tutmanız yeterli. Diğer üst boruya ne yaparsanız yapın ısınacaktır...
Emmeye giden boruya mudahaleye gerek yok herzaman soguk oluyor. özellıkle yaz geceleri bile soguk oluyor bu havalarda nasıl oldugunu söylemeyim ;)
Slikon borulara gelince orjınal ebat dışında öyle 51 miş 56 mış bulamazsınız kolay kolay.renklı yapacagınız slikonlar 45- 50- 55-60mm şekılde gidiyor.
anlayacagız boost borularla slikon borulara fazla kafa yormayın. :)
şimdilik aracın karoserine yabancı olduğum için bişe sormak istiyorum..eski araçımdan kalan müzik tesisatını bağlıycam..indash cihazım araça uymadığı için (yer bakımından) double din kullanıcam mecburen.montajınıda her arabamda olduğu gibi kendim yapıcam..
şuan aklımdaki tek sorun akü den güç kablosunu nerden gecireyim.gözünüze çarpan rahat bi geçiş varmıdır acaba parmak kalınlığında kablo için ? yada daha önce sök tak yapmış bi arkadaş varsa karşılaştığı engelleri söylerse boşuna zaman kaybı yaşamamış olurum.
bu arada filtreyide düz mantık hks mantar takıcam.tampon içi vs bana göre değil.yada kazan içi kalsın hiç ellemeyim diyorum..
aynen doğrudur.uzunlamasına filtre secmek gerekicek..mantar çap olarak geniş uzunluk olarak kısa.tam emin olmadan şimdilik elimi sürmüyorum..
peki akü önüne konan filtre hem motordan azda olsa uzak oluyor ve direk hava akışına maruz kalıyor orjinal hava girişine denk geldiği için..böyle yapmamız boruyu tampon içine kadar uzatıp suyla tozla birleştirmemizden daha mantıklı değilmi ?
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...04e6c4a1826ffa
http://image5.sahibinden.com/photos/...3054852rbx.jpg
mantar filtre takıldığında akü kapağının birini çarpıyor diye cıkarmışlar sanırım.
hacım mutlaka forge kiti bende istyorum. beni de al listeye , filtre kitini aşşagıya dogru biraz daha uzat sana zahmet tam alt davlumbaza kadar degsin. günlük güneşlik havalarda biniyorum sadece araca. yagmurda karda kesinlikle cıkarmam aracı o yuzden sıkıntı yok kardeşim.
speclerim şöyle olcak.
ıntercool , 70 dp , 70 lik kople boru , 76 varex , sesli tip forge dv , methalol , yazılım.
hacım bunlara en uygun filtre kiti boost mm çapı ne olmalı ???
Allah kolaylık versin dostum işin cok zor bn kndi aracımda boost gostergesinîn kablosunu dısarı vermer için sagı solu delmeden. Ana tesisatın ordan cıkarmk için komple sigorta tablosuna kadar söktürdüm. Daha kolay yer istersn vitesin ordan cıkar ama sıcaklık olurmu olmaz mı bilmem.
valla gözüm korktu :confused:
bide debriyaj pedalının üstünde kalan bi delik var..ama önce dediğin yere bi bakayım.
bilemiyorum belki marka ve görüntü..ama akü önüne sığmayacağı kesin.en azından akü kapağını sökmeden..her türlü fikre açığım..ama tampon içi uzun iş bence..filtre temizliği vs.ki i/c değiştirmek ve boost borularıyla uğraşmak gibi bir niyetim yok en azından şimdilik.
yani bugün hks mantar alayım desen orjinal yerine çakmasını alabilirsin bilmeden
benimki gibi bir montajı aem dryflow ile rahatça yaparsın