Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Abi ben bu map i bıraktım. Aynen dediğin gibi 220 in bir gıdım üstüne çıkamıyor düzde.. Hep aynı parkurda deniyorum dolayısıyla aracın nerde kaç yapabildiğini biliyorum. Şu an stoktayım. Tamam bu yazılım gibi canavar gitmiyor ama kesinlikle 5500 sonrası bu yazılımdan daha iyi devirleniyor. Ve de çeviriyor tabi. Pm'e bakayım hemen..
Filtre turboya 20-30 cm civarında sanırım. Eğer uzaktaysa ve bu ses varsa Dump Valve'i kontrol ettirin derim acilinden.
DeCat, orta/son iptal varsa da patırdıyabiliyor, özellikle bir süre topukladıktan sonra, bu normalAma altdevirlerde çekiş düşüklüğü varsa bizim tespit edebildiğimiz 2 sorun noktası var: 1. aynen sente.. 2. VVT
Sende cut-out ta vardı sanırım değil mi? Zaten buna geçince orta ve son direk iptal oluyor sanırım.. Cut-out devredeyken bu kesikliği yapmıyor idiyse orta susturucu müdahelesinden değildir kesin diye düşünüyorum.
Bana çok kuvvetle muhtemel buji sıkıntısı gibi geliyor. Ama değişik sesler de duydum demiştin sanırım. bence bir diag a okuttur.. P1385 gibi hatalar loglanmış olabilir.Süper vuruntu hatası.. Lamba yakmıyor ama log tutuyor.. Peugeot bunun için şu 1-2 sayfa önce yazdığım TUNAP marka üründen 2 tüp uygula arabaya diyor.. Bir tür valf temizliği yapıyor bu ama motoru da bir 1 saat iptal ediyor. Oldukça ciddi bir kimyasal gibi geldi.. Bir araca uyguladık sahibi hissedilir fark oldu dedi ki onda da orta iptal ve bizim şu 4000 de vtec açan yazılımdan var bi gıdım düşürülmüş..
Bence mutlaka bi ppd okuması yaptır abi.. Şu 25$ lıklar da okuyor aynı arızaları.. Kod yeter..
Buji konusunda Iridiumların merkezindeki porseleni de kırdım toprak ucunu da kırdım.. Şu BRISK'lerden getirtmeyi başarırsak bunlardan denemek farz oldu.. Alta'nın önerdiği.. Termal iletkenliği bakırdan bile yüksek: Gümüş..
Bu vites attığında gaz almaması üst devirlerde güçten düşmesi ile ilgili stelios'un dediği valf yayları ve PCV hariç tüm teknik dosyalarını uyguladım sonuç sıfır.. Zira kendi teknik danışmanımın biraz da ben dalayım şu motora deyip te 50 kuruşluk 4 conta ile arabayı neredeyse sorunsuz hale getirmesiyle Stelios'un zihni sinir fikirlerine soğudum açıkçası![]()
Abi jackal_Jazz'de attı sente.. 2009 çıkışlı trafiğe.. Halen atabiliyor.. Bende hiç atmadı..
Arıza lambası genelde 3 gün kadar yanık kalıyor abi, eğer arıza tekrar nüksetmezse lamba sönüyor lakin loglarda silinene kadar durmaya devam ediyor..
Egsoz açık kısmını anlamadım.. Açık derken cut out devrede mi yani?
Hiç hakim olmadığım Back Pressure diye bir olay var.. Bazı motorlar belli bir egsoz direncine daha iyi tepki verebiliyor diye duymuştum. Konuyla ilgili Muzaffer Abimin de kulağına su kaçırdım.. Söylediğimde hmm dedi.. Bu onun lugatında olabilir demekHonda Vtec'lerde de sanırım Back pressure olayı önemli oldukça.. Belki de VVT'den dolayıdır. Oturup okumak lazım..
Bu arada demin yazmayı unuttum Stelios bujinin toprak ucunu 0.2 mm yaklaştır demiş.. Muzaffer Abi buna olumlu yaklaştı.. Avansı keser dedi.. Bu da sorunun çözümü olabilir dedi.. Zaten şu BRISK'in de ebatlarında aslında şu 0.2mm fark var..
Bu videoda ben bi kere gergi sesi duyuyorum en başta.. Çok net anlaşılmıyor gerçi.. Zincir gergisi değişti mi? Bu değişmemişse sente atma ihtimali de çok yükseliyor aracın.
eBay'deki ürünün birebir aynısı var bende.. ECU'nun okuduğu değerleri ve ECU'da biriken arıza kodlarını okuyabiliyor. Ve PC'deki yazılıma göre bu kodların bir kısmını silebiliyor. Ama o kadar..
Senin açık filtre nerede? Orjinal kutunun yerinde mi duruyor?
Adam bir geldi pir geldi ya
Evet açık derken devrede..Benim ep6dts ler back-pressure seviyor gibi bir varsayımım bile olabilir çünkü TR dışında (oda polisler yüzünden) QTP yada cut-out taktıran yabancı RC ci GT ci görmedim..
Servise gittiğimde logları bir okutayım..Ama önce yazılım uptade şart..
E tabi.. ama işçilik konusu tamamen servisin elinde.. Konuş biraz.. Kitabın söylediğinden daha az saysınlar vb.
bence su brısk marka bujıler bızım cozumumuz olabılır gercı benım arabadakı kesıklık gozle gorulur bıcımde yok oldu gıbı yaz aylarında yunanıs tatıllerı planlıyorum belkı denk getırıp bavula atabılırım
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
Bu videoda ben bi kere gergi sesi duyuyorum en başta.. Çok net anlaşılmıyor gerçi.. Zincir gergisi değişti mi? Bu değişmemişse sente atma ihtimali de çok yükseliyor aracın.
eBay'deki ürünün birebir aynısı var bende.. ECU'nun okuduğu değerleri ve ECU'da biriken arıza kodlarını okuyabiliyor. Ve PC'deki yazılıma göre bu kodların bir kısmını silebiliyor. Ama o kadar..
Naman hocam cevaplar için teşekkürler ilk videoda ki DV orjinal idi...Daha sonra gergi ve sente sorunu çıktı zaten ve gergi değişti sente düzeltildi...DV ise ustamın içine bakmasıyla içideki plastik bir parçada yırtık vardı ayrı bir parça olarak bulamadık ve COOPER S DV alıp taktı...Ve aracın normal kapalı filtresini taktı ozaman bişi farketmedim ama açık hava filtresini takınca ve videolara bakınca kimsede böyle bir ses yok...
Bu o alet ile sadece aracın turbosunun kaç bar bastığı vb. değerleri araç yürürken görmek istiyoruz ama uyumlu olduğu araç listesinde 207 göremedim o yüzden soruyorum...
Birde içime kurt düştü şimdi turboya ne gibi zararı olmuştur bu durumun nasıl anlarız turbonun durumunu..
arkadaşlar aracımı satıyorm ilgilenen olursa sahibndende 2008 alev kırmızı başlıklı ilandan bakabilir s2000e geçiyorm galiba![]()
MINI'deki dyno'su
http://www.allcartuning.com/fileadmi...%20+%20LLK.pdf
şu olan yazılıma geçtim.. Şu an için sarfiyat artışı dışında bir sorun yaratmadı.. Ama belki psikolojiktir çok hafif misfire yakalıyorum sanki..
Bu map i stabilleştirebilirsek tartışmasız en iyi map.. 160+ süratlerde filan çok başarılı.
Biri lütfen BRISK bulabilsin![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)