Yok abi hatalı yağ. PDF'te KAYNAK bölümünde yazıyor zaten
133'ü sadece sübap temizliği için öneriyor TUNAP firması.. Komple motor piston vs için 136 veya 137 idi sanırım başka bir kimyasalları var 133 le beraber onu da kullanmak gerekiyor. Bir de TUNAP'ın dediğine göre normalde bir tüp 133 yetermiş. Bu olağandışı bir durum olduğundan 2 tüpmüş.
Abi bu infoflash hep vardı lakin hiç P1385 oluşmadığı için bende kaale almamıştım. Zaten InfoFlash'ta da DAM No. su 12473'ten önce olan tüm araçlar için geçerli diyo. Bence P1385'i beklemeyin. DAM'ı 12473 ve önce olup garantide olan varsa ve P1385 hatası almışsa onlarda bu işlem ücretsiz garanti kapsamında değerlendirilir.
Normalde P1385 veren araçlara uygulayın der Peugeot. Yoksa zaten masrafını kendi karşılamıyor. Ama tabi eTuners taki gibi manifoldun ordan ışık filan tutarak ta bakmak mümkün. Durum eTuners'taki foto gibi veya daha kötüyse uygulamak sonra da 200-300 km sonra tekrar kontrol etmek gerekir 'bence'. Yalnız bakarken içeri birşey sallayıp üzerindeki tortuyu parçalamamak gerekir.. Gömlekleri çizme riski var.
Evet o yağ hatalı. 1000 km de o yağdan kurtulduysanız zannetmiyorum ki birşey olsun.