Eywallah yalın yakın zamanda Değiştiricem bende
Bu arada intercoolerı taktık bi ara görüşelim
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Beyler geçengün bahsettiğim arğrıza sonucu parça değimi yapıldı e yine aynı aynı olar
motor işletim sistemi arızası diyerek motor ışı yaktı araç yavaş hızlanmalarda basınç dalgalanması mı desem yoksa
gaz kesiyormu desem bilemedim ama bazen ya atmosferik yada gelgit yaşıyo basıncı saçmalıyor tahminim. Elektrovana denilen zımbırtı iptal edilme imkanı varmı![]()
basıncı hiç dengelemese deliricem yine aynı arızadan servise gitmekten.
Fikir ve bilgi sahibi arkadaşlardan yardım bekliyorum![]()
ds3 teki p2263 yüksek basınç hatası ile ilgili citroenin resmi bülteni
http://www.ds3spirit.com/InfoRapid/EP6_P2263_P0234.jpg
Elektrovananın tahliye hortumu ile ilgili bir problem var sanırım
yetkili servise B1CW0104Q0 no lu bülten bir info var deyin oraya bakıp hallederler
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Altta jcw ve rc turbosunun detaylı bilgileri mevcut beni şaşırtan parvane çapları vs herşey aynı! cooper works yazılım + motor içi daha geliştirilmiş doğrumudur?
![]()
part ve oem numaraları diğer sitede zaten farklı ,onemli olan turboları iç parçaları aynı![]()
Orda bir yanlışlık olabilir S lerin 37mm JCW nin 41mm olması lazım emme pali.Turbonun girişide daha büyüktü hatırladığım kadarıyla.Mini forumlarında yazıyordu.
Rc ile cooper s e yazılım,egsoz,filtre yapınca 220-230 civarı veriyor stock turbo ile bu güçlerin üstüne çıkamıyorsun nerdeyse.
Jcw'nin sıkıstırmasıda daha düsük olmasına rağmen fabrikadan zaten 200+hp çıkıyor yazılım egsoz yapıncada 260bg 270bg civarı oluyor.Aynı turbo,farklı yazılım kullansalar ikiside yazılımdan sonra aynı güçleri çıkarmaları lazım hatta jcw'nin biraz daha düsük bile çıkarması lazım sıkıştırmadan dolayı.. bu yoldanda düşünürsek turbo farklıdır diyorum ben![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)