Giden var mı bilmiyorum ben canlı görmedim.. yurtdışında aldıkları güçleri söyledim sadece.
ECU Remap
Bitane burdada jcw yapılmıstı 270hp vermişti paşaoğlunda hatırladığım kadarıyla downpipe,egsoz yazılım olması lazım.
millet nerelerdesiniz,kimseden ses çıkmıyor?bu akşam aracımı teslim alıyorum,yarına yeni tesisatımın fotolarıyla sizlerleyim![]()
http://www.techturkey.com/forum/modi...m-borular.html
http://www.techturkey.com/forum/modi...mer-sifir.html
http://www.techturkey.com/forum/stan...nt-yay-vs.html
arkadaslar aracımı sattığım için turbo boruları satılıktır krom alıpta takamadığım turbo timerde satılık düşünen arkadaslara yardımcı olurum ..
Rc veya gt kullanan arkadaşlar geçen hafta Clio Rs i verdim sonrasında ne alıyım bir türlü karar veremiyorum Rc mi alsam Gt mi alsam onun kararını bile veremedim. Biraz yardım alsam sizden , ne alalım , var mı çevrenizde bildiğiniz düzgün bir RC ya da GT.
Bu meşhur sente sorunu nedir ya da Esp arızası çözümü var mı ?
Bir çok konu buldum bununla ilgili ama ilk ağızdan daha sağlıklı bilgiler alacağımı düşünüyorum.
Haftasonu biniyorum araca , gazlamakta değil niyetim uzun yolda keyif alıyım , haftasonu araba sürmekten zevk alıyım yeter ; mümkünse bildiğiniz tavsiye ettiğiniz bir araç varsa yazarsanızda çok sevinirim.
Sessizliği anlatmanın en iyi yolu sessizliği haykırmaktır. www.wolfson-music.com
imkan varsa rc tabi esp arızası nedır bılmıyorum sente sıkıntısıda çok yaygın deyıl bazı modellerde oldu su an sıkıntı yok rc gt ye gore daha sert bı arac uzun yolda yorucu haftasonu ıcın senı yormaz ama her yere gıdıyım gelıyım trafık yaparım dersen yorucu olur o donanımda basta aracda bulabılecegını sanmıyorum selamlar
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
ds3 alin bence ikisi yerine.daha guncel ve kat kat tarz bi arac.cokta keyifli
308 T9 1.6 e-Hdi Denon+Skypack+Navigasyon+ACC+Etc..
ds3 6 ileri olamsından dolayı daha seri bi arac, standart hali neredeyse bizim stage 2 kadar gidiyor. ama soyeki yol tutus 207ye kıyasla rezalet, arac içi daha sıkıs tepis ve takır tukur malzeme kullanılmış kokpitte.. c2 lerin biraz gelistirilmisi.
207 gercekten cok yakısıklı bi araç, 208 in motor performansı ve kokpitteki daha güncel çizgileri olmasa dış kasa olarak bence önüne geçemez. ama rc mi gt mi dersen döşeme kumaşını sorarım sana sadecearalarında çooooooooooook bi fark yok motor olarak bence. var ama atla deve degil sonuçta. içi alcantaramı olsun derimi
bide gt lerde tek sıkıntı esp nin tamamen kapatılamaması. rclerde o fark var. karar sizin. sente sorunu 2008 den itibaren yok varsada 200-300tl ye sonsuza kadar çözüme ulaşabiliyorsun. esp olayına gelirsek, gt lerde esp tamamen kapatılamıyor rclerde kapatılabiliyor. gt lerde benimki dahil beyin sorun cıkartabiliyor ama bi problem teşkil etmiyor sadece esp devreden cıkıyor. açıkcası ben devreden çıkınca seviniyorum bile "oh beaaa araç kendini buldu" diyerek
![]()
ama tabikide her gt de sorun olacak diyede bisey yok. rcde bu problemi görmedim ama..
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
merhaba arkadaslar,
cut out' um bozuldu, bir arkadasimizdan almistik kendi imalatı, ama cut out üretimini birakmis heralde. konsutum kendisiyle bi bakiyim dedi ama haber halen yok. bi süredir parca bekliyorum ama bulamadim. sorun tespiti yaptik, beyin meyin degil elektrik motora kadar gidiyor ama tık yok. sadece motoru gidik yani.. cutout icin bircok soylenti var yok silecek motoru yok bilmemne motoru yok walkman motorune kullanılır bilemedigimden yardimlariniza acigim. tabikide ısıya oldukca dayanıklı olması gerekiyor. bana aciliyetten düzgün dayanakli cutout motoru lazim..
![]()
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Yalıncım kardeşim cut out konusunda söyle diyebilirim silecek moturu veya cam moturunun içindeki dişliler plastik ve bi süre sonra eriyor çok ısıya maruz kalıyor... benimde başıma geldi iki defa moturu değiştirdim ve şu anda 9 aydır kullanıyorum skoda cam moturu taktım bi sorun yok dişlileri plastik deil çünkü haberleşelim yardımcı olurum elimizde var fiyatıda motorum 35 40 lira civarı...
Sanırım c3 e baktınızarkadaşımın birinde 2008 207 gt diğerinde 2009 rc var.ds3 içi dar gibi duruyo ancak 5 kişi rahatlıkla seyahat edebilirsin(ki ettim),kokpit malzemesi 207yi sollar
çünkü bu konuda çok hassasım çok dikkat ederim ve aracı alırken ettimde..yol tutuş konusunda bi yorum yapamam.denemedim çünkü 207yi..207 kesinlikle güzel araç ama kalite anlamında ds3 premium B sınıfında olduğu için doğal olarak önde.kıyaslamaya sokamayız bile..
diğer arkadaşa gelirsek ds3 al farkın olsundiyorum ben.. hele sarı üstü siyah veya kırmızı üstü siyah süper.
308 T9 1.6 e-Hdi Denon+Skypack+Navigasyon+ACC+Etc..
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
yok dostum benimkide sky edition.ama o sert plastik dediğin kısım özellikle yapılmışcarbotech diye geçiyor.ki en arabadan anlamayan kişi bile aracıma bindiğinde ilk orayı okşuyo
şimdi parça parça kıyaslamıcam tabi ama 207 gt veya rc sportif amaçlarla üretilmiş bi araç.ancak ds3 premium b sınıfı bi araç.yani mito fiat 500 veya mini rakibi.dolayısıyla iç ve dış olarak üstün olmak zorunda..
308 T9 1.6 e-Hdi Denon+Skypack+Navigasyon+ACC+Etc..
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)