Günaydın millet. Hayırlı günler..
Elektrovananın sağlıklı çalışıp çalışmadığını nasıl anlarız.
Günaydın arkadaşlar debriyajla ilgili bi sorum olmuştu gecen sayfalarda güncellenmiş olanı aldım şuan kullanıyorum 2052.p7 kodlu şanzıman yağınıda değiştirdim mobil1 (75w 90) 2. vites çartlamasını bitirdi sanki çok zorlamadım ama bikaç sefer kesiciye girmeden vites attım çartlamadan girdi değiştiren olursa aklınızda olsun. Bir sorum daha olucak taktıktan sonra kalkarken hafiften silkeleme yapıyo yanlız volanda bişey olabilirmi ?
bozulduğunda arıza vermeyen bir parça çok sinsidirek basınçla oynuyor ya çok açıyor yada kısıyor. ben aracı alır almaz hemen güncel parça ile değiştirmiştim pahalı bir parçada değil.araçla ilgili heryeri kontrol ettikten sonra eğer hala sorun devam ediyorsa değiştirmekte fayda var.
Bende değiştirmeden önce yoktu. Debriyaj takım olarak değişti baskı balata bilya aradım aldığım yeri %90 volant dedi. Volantı kontrol ettik bişey gözükmüyodu ama sökmeden üstünde kontrol ettik alışma süreci dedik aşa yukarı 750 km oldu kalkışta titretiyo sonra yağ gibi vites gecişi debriyaj sertliği çok güzel sadece titreme var hafif kalkaşlarda.
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
bende muzo yazılım vardı rc de. 1.48peak, 1.1 cont kesicide basınçtı. obd den okuduğum değer bu. yazılım yüzünden elektrovanayı bozmuştum. korumaya alıyordu. değişti düzeldi
AmcaPolo
bu deneme zamanında forumda paylaşılmıştı her iki araç ankaradan ve stocktu
jetta denemeler konusunda da yazmıştım zamanında ben de başka düz vites 170lik Golf GT ile denediğimde sonuç buna benzer oluyordu hatta videoya göre kıyaslarsak biraz daha önde oluyordum fakat iki araç çok denk gidiyor
senin aracında bir sorun olabilir o kadar geride kalmamalı
Doğru diyorsunuz. Tecrübe sonuçta.. Benim aracımda ne sorunu olabilir? Onu anlayamadım bende teoride herşey normal.. Sıkıntı orada..
Bide benim aracım makyajlı kasa cam tavanlı jbl falanda var.. Ne kadar ağırlık fazlası vardır sizce??
Bide cuma yada cumartesi şu elektrovanayı bi değiştireyim.. Bakalım ne olacak.. Umut dünyası..![]()
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
obd den hangi programla okuyorsunuz? lionheart?
bendede bi sorun var heralde ya nedir cozemedim.. alt devirler ciddi ölü heleki egsoz açıkken. 1.1 ıkına sıkıla 1.2 peak yapıp 0.8-0.9 continuous gidiyor lionheart ile baktığımda ama cok güvenemiyorum ona, kadranın hareketlerinde cok lag oluyor yanlış okuyor gibi geliyor. yazılımmı mutasyona ugradı dedim yazılımı yeniden attım, elektrovana degisti ama yine aynı. yazilimdami bisey var dedim, steliosa sordum, yazilimi tekrar kontrol etti, herhangi bir sorun yok benzin kalitesidir büyük ihtimal dedi. ama 1.4 peak yapan gt-rc var aynı yakıtla. benzin filtresi degisti yag degisti hersey yine aynı yine aynıı... basar basmaz şahlanmıyor arac güç var ama zor geliyo gibi.. bide methanolle deniycem bakalım![]()
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Ben yaz aylarinda hava sicakken cut-out acikken peak 1.5, continuos 1.1, kesicide 0.9-0.8, arasi.sirf bunu izleyebilmek icin boost saati aldim siddetle tavsiye ederim.elektrovana arizasindada,turbo hortumu catladigindada saatten farkettim cunku basinc olmasi gerekenden dusuktu..
Şu an 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 konuk)