User Tag List

Sayfa 5/6 İlkİlk ... 3456 SonSon
106 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: iES emme manifoldu D16V1 e uyar mı?

  1. #77

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    k pro uymuyoki
    http://www.hondata.com/kpro.html

    Honda Civic

    2001-2005 Civic (DX, LX, HX & EX Manual transmission only D17 engine )
    2002-2005 Civic Si (PNF ECU)
    2003-2004 Japanese Civic Type R (PRD ECU)
    2002-2005 Civic Type R (Euro) (PRA ECU)
    Price Description
    $500 Upgrade cost for existing Hondata reflash (ECU must be sent to Hondata or authorized installer).
    $995 Retail price (ECU must be sent to Hondata or authorized installer).
    $1595 K-Pro with new Honda PRB ECU based off US RSX-S
    $180 Hondata specific D17 cam gear for those who already have a K-Pro
    $1175 D17 K-Pro installed in a customer supplied donor ECU with Hondata cam gear

  2. #78
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hks vpro ve aem ems arasında tercihiniz ne olur peki

  3. #79

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı racing3000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hks vpro ve aem ems arasında tercihiniz ne olur peki
    Dr. Ecu aem ems daha iyi diye belirtmişti....

  4. #80
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://www.hondata.com/kpro.html

    Honda Civic

    2001-2005 Civic (DX, LX, HX & EX Manual transmission only D17 engine )
    2002-2005 Civic Si (PNF ECU)
    2003-2004 Japanese Civic Type R (PRD ECU)
    2002-2005 Civic Type R (Euro) (PRA ECU)
    Price Description
    $500 Upgrade cost for existing Hondata reflash (ECU must be sent to Hondata or authorized installer).
    $995 Retail price (ECU must be sent to Hondata or authorized installer).
    $1595 K-Pro with new Honda PRB ECU based off US RSX-S
    $180 Hondata specific D17 cam gear for those who already have a K-Pro
    $1175 D17 K-Pro installed in a customer supplied donor ECU with Hondata cam gear
    hangisi senin ecu
    ECUTECH İstanbul

  5. #81

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    D17 ecu sü ile aynıdır kanımca, açıp bakmadım ama...

  6. #82
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    malesef değiller o yüzden uymuyo demiştim
    ECUTECH İstanbul

  7. #83

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ama hondata türkiyedeki D16V1 den bihaber.. bence uyar ama denemek için 1200 dolar lazım

  8. #84
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi aman boşver ems bizi keser ya. bu arada sanırım ben aranızda en acil ihtiyaç duyanım çünkü fakire düştüğümü düşünüyorum. 5000 - 6700 arasında tapa gazda araba hiddetleniyor tamam, ama farkettiğim bişey var. o an gazdan ayağımı birden bire değil yavaş ya da sakin diyim (çok yavaş olmasa da hissediyorum) araç bi an fırlıyor . demekki fakire düşüyorum dedim kendi kendime. ecum ilaç istiyor ilaç. şu ems leri toplu alsak olmaz mı ki

  9. #85

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    wideband bul bir dostundan üst devirlerdeki afr oranını kontrol edin...

  10. #86
    nightkids_han
    Misafir
    bu yazılan parçaların maliyeti turboyu yakalicak gibi en iyisi sizin için turbo bence

  11. #87
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    i love N/A abi k-pro almaktansa ems almak daha mantıklı. d17 ecularıyla farklı olucağını sanmıyorum motorlar aynı çünkü neredeyse. illaki yazılımda faklılıklar vardır. ama yapı olarak aynıdır.

  12. #88
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada ies lerin emme manifoldunu ikinci el temin edebileceğimiz yerler nerelerdir, fiyat ne civarda, araştırmasını yapan oldu mu

  13. #89

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    foruma üye olan Myth06 nickli İrfan arkadaşımız sana yardımcı olur...

  14. #90
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    wideband bul bir dostundan üst devirlerdeki afr oranını kontrol edin...
    aklıma geldi ama mersinde çevremde hiç kimsede wideband yok malesef

  15. #91
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    foruma üye olan Myth06 nickli İrfan arkadaşımız sana yardımcı olur...
    anladım, yalnız tek başıma hareket etmek istemiyorum. bu işi en sağlıklı yolunun ortak ve optimum bi kararla belirleneceğini düşünüyorum. iyi bir araştırma sonucu yani.

  16. #92
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beyler şu manifold işini bi sonuca bağlayalım Allah aşkına, ağzımıza bal çalındı bi kere gidelim sonuna kadar, sonra da özgün hocam ems falan bişeler yapar elbet bize

  17. #93
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    standart egzantriklerden kurtulun..
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  18. #94
    jdmpoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul/Türkiye
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vtec2 de 16y8 sohc vtec emmesi kullanılıyor ama kapaga işlem gerekiyor safc le ayarla kurtulunabiliyor...gaz kelebegini büyütmek daha faydalı olur tabi ama asırıya kacmadan cünkü 50mm gaz kelebegi vardı yanlıs hatırlamıyorsam hanımmeller bisküvi kadar

  19. #95
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    si ve i es ciler 54-55mm kelebeklerinizi v1 cilere satın vti tb takın yardım edin şu adamlara bi yav
    ECUTECH İstanbul

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •