[QUOTE=Agent;1028979]Aracımda,
Short ram filitre kiyi + 51mm düz boru sadece ortada tek 60 lık rezenator ve sonda Ep3 typeR son susturucu![]()
huzur spec şiddetle tavsiye ederim..![]()
[QUOTE=Agent;1028979]Aracımda,
Short ram filitre kiyi + 51mm düz boru sadece ortada tek 60 lık rezenator ve sonda Ep3 typeR son susturucu![]()
huzur spec şiddetle tavsiye ederim..![]()
bn aracımda(b18 ls/vtec) aem dry flow cai.rasım sports hıdır 4-1 2.5',60 mm krom kıwrımsız(dırseklı) 30 cm 60 mm orta,hks hı power 60 mm son sustucu 2.5' kullanıorum ınanılmaz tamın edıcı bnce..ama gel gelelım ks vtec ss magnumda sıkıntı o cızırdama kelımeler kıfayetsız..![]()
__ATA MOTORSPORT & ENGINEERING__
DR.ECU ---MOTUL --- EBC BREAKS
Para problem değilse apexi n1 tek geçerim çok tatlı sesi var
ben oem ep3 type-r egzozu 1.4 de kullandım onda bile harikaydı![]()
ek9 oem arıyorum bi bulursamaslında jdmlande var alsammı ki
ayrıca aem v2 ye alışamadım bi türlü, aem cai (v1) tercihimdir...
http://www.youtube.com/watch?v=lSS_7bG77l4 v1
İstediğiniz (adam gibi) sözlüğe bakın doğrusu egzoz dur arkadaşlar.
Megan racing header ve dc birleştimi gerçekten alt devirde ve gaz kesiminde ki sesi ile subarudan ayırt edilemiyor. Hatta ben egzoz umu ilk yaptığımda mantaR da bi çalıştırdım herkes yanımdaki subaru çalıştı sanmıştı![]()
dc headers,düz boru we tabiiki TANABE
0-400 = 10.4sn.
AUDİ QUATTRO & 1.8t gt3582R+HALTECH ECU+NOS+ECUFAST =
E39 ///M5
AUDİ S3 8L
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)