User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
34 sonuçtan 20 ile 34 arası

Konu: B16 ve GT30 turbo hakkında

  1. #20
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    isterseniz 2.2 yapıp 4094 yapip twinscrool manifold ile 3800 3900 gibi doldurabilirsiniz
    peki 2.4 artı 4094 olursa full boost kaç devirde olur?
    3500 gibi olabilir diğe düşünüyorum mivecli bir arabayı 2.4 yapmadım
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  2. #21
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki şunu sorucam b16 30R'ı 4000de doldurdu ama vtec imiz hala 5500rpm

    4000e kadar şöyle böyle,4000-5500 arası iyi,5500-8000 arası çok iyi gibimi olucak?

    yada en mantıklısı nedir Hondada.full bosstun vtecle gelmesimi eğer orjinal kesici devrine kadar gidiceksek yoksa full boostun geldiği devre vtec çekme işlemimi?

    vtec i iptal edilmiş bir b16,f20c veya k20 biliyormusunuz turbolanmış?
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  3. #22
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı initial-D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki şunu sorucam b16 30R'ı 4000de doldurdu ama vtec imiz hala 5500rpm

    4000e kadar şöyle böyle,4000-5500 arası iyi,5500-8000 arası çok iyi gibimi olucak?

    yada en mantıklısı nedir Hondada.full bosstun vtecle gelmesimi eğer orjinal kesici devrine kadar gidiceksek yoksa full boostun geldiği devre vtec çekme işlemimi?

    vtec i iptal edilmiş bir b16,f20c veya k20 biliyormusunuz turbolanmış?
    B16 30R lı bir makineyi 4000 dolduracak bir turbo için vtec açılışını 5500 yapacak tuner atsın kendini köprüden.

    Vtec killer camshaft kullanan turbo görmedim henüz Türkiyede.

  4. #23
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yav eyı guzelde bu değerler hangı sıkıştırmya göre stockmu 9 mu 8.5 mu
    mesela bende şunu sorim vıctor x +70 kelebek mı yoksa egzantrık setımı daha mantıklı olur turbo vtecde ilk etapta

  5. #24
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yav eyı guzelde bu değerler hangı sıkıştırmya göre stockmu 9 mu 8.5 mu
    mesela bende şunu sorim vıctor x +70 kelebek mı yoksa egzantrık setımı daha mantıklı olur turbo vtecde ilk etapta
    turbo buyuk ıse hem devır hem erken gelme ıcın once egztrık. turbon kucuk ıse +20-30hp ıcın emme ve gaz kelebegı
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  6. #25
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yav eyı guzelde bu değerler hangı sıkıştırmya göre stockmu 9 mu 8.5 mu
    mesela bende şunu sorim vıctor x +70 kelebek mı yoksa egzantrık setımı daha mantıklı olur turbo vtecde ilk etapta
    bu soruyu bir yerden hatırlıyorum.
    Failure is not an option.

  7. #26
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu soruyu bir yerden hatırlıyorum.
    bende bende cevaplar farklı ama

    ucuzlamadı su gt30 lar alalım bızde

  8. #27
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende bende cevaplar farklı ama

    ucuzlamadı su gt30 lar alalım bızde
    o zaman daha sorma bana soru.
    Failure is not an option.

  9. #28
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    B16 30R lı bir makineyi 4000 dolduracak bir turbo için vtec açılışını 5500 yapacak tuner atsın kendini köprüden.

    Vtec killer camshaft kullanan turbo görmedim henüz Türkiyede.
    bırak ona tunerlar karar verin turbo doldu hat dievtec açalkım dmek olmaz gerektiği yerde açılır vtec gerektiinde 6000 lerde 7000 lerde açılır tamamiyle setup a bağlı

    Hersey vtec açmak değildir
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  10. #29
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yav eyı guzelde bu değerler hangı sıkıştırmya göre stockmu 9 mu 8.5 mu
    mesela bende şunu sorim vıctor x +70 kelebek mı yoksa egzantrık setımı daha mantıklı olur turbo vtecde ilk etapta
    sıkıştırma turbonun Geldii yeri değiştirmez düşüncelerin hepsi yanlışs 70 mm vbe emme manifoldun gücü yukarı taşır egzantirik değişir ben hepsini takardım
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  11. #30
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıkıştırma turbonun Geldii yeri değiştirmez düşüncelerin hepsi yanlışs 70 mm vbe emme manifoldun gücü yukarı taşır egzantirik değişir ben hepsini takardım
    denenmıs ogrulmusutr mın100devır max200devır farkedıo bısı farketmıo. 9.5cr den 11.7 ye cıktım 200 devır farkettı. vtecte 100 devır fln farkeder heralde. sıkıstırma torku degıstırıyor
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  12. #31
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    moruk ozaman senın tork delı farketmesı lazım aradakı fark cıddı stock sıkıştırmada noldu sonuc değer bellımı.

  13. #32
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok aracı dyno kabul etmıo sanzuman gıttı zaten snauzmanı takayım dynamıce cıkıcam ınsallah
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  14. #33
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    denenmıs ogrulmusutr mın100devır max200devır farkedıo bısı farketmıo. 9.5cr den 11.7 ye cıktım 200 devır farkettı. vtecte 100 devır fln farkeder heralde. sıkıstırma torku degıstırıyor
    valla bencede doğrudur kendi aracımdan gözlemlediğim kadarı ile

    885 numaralı silindir kapağı varken( sibobları ve yanma odası daha büyük ) arabam 3700 lerde falan geliyordu ama nasıl diyim şimdiye göre keyifli değildi

    731 numaralı silindir kapağını taktım ( sibobları yanma odası daha ufak ) arabam yine aynı geliyordu 3700 lerde ama değişik keyifli olmuştu zaten bu şekilde dynoda 356 tork vermişti

  15. #34
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen oyle daha toprklu gelıosun ve alttan spoola baslıyor. eskı den 0.2 0.3 0.4 0.5 barlara tırmanısına 2300devır gıbı baslıyordu suanda 0.2 baslama yerı 2000devır 0.5 bar daha erken gelıyor ama full boost 0.7 ya da 1 bar hemen hemen aynı yerde gelıyor. sıkıstırma boost un harketlenmesını deıstırıyor ama full boost u pek etkılemıyor. full boostu hacım ve kapak etkıler genellıkle.
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •