arkadaşlar bu arada yanlış anlaşılmasın,ne ep3 fanıyım ne de kullanıcısıyım,dizel a4&207 rc kullanıcısıyım,iletilerimdeki amaç ta,sadece öğrenmek...
Printable View
arkadaşlar bu arada yanlış anlaşılmasın,ne ep3 fanıyım ne de kullanıcısıyım,dizel a4&207 rc kullanıcısıyım,iletilerimdeki amaç ta,sadece öğrenmek...
Lem iki laf ettik bi fikrimizi söyledik kulakdan dolma bilgiler diyerekten suçlandık iyimi:D
Her FN2 sahibi böyle ise vay halimize:(
35-40Bin TL arası FN2 bulabiliyorsunuz öyle alınıpta modifiyeye kıyılmayacak bir araba değiller Elbet zamanla birileri çıkarda bu arabalar ile ciddi anlamda tuning işlemleri yapar ama herşey motordan ibaret değil..
Kasa hafifliği,Şanzuman dişli oranları,Parça bulunabilirliği,Ecu'ya müdahele imkanı,Catback uyguluğu bu gibi ve buna benzer şartlar elvermedikçe fazla ileriye gidilmez bu kasalarda diye düşünüyorum bu benim fikrim sağdan soldan duyumlarım değil ;)
Kıskançlığa gerek yok bence EP3 her yönden avantajlı durumda :D
35-40 bine fn2?
İki kasayıda kullanan herkes fn2 nin daha iyi vites oranlarına sahip olduğundan söz ediyor. Bilmiyorum bu konuda kullananlar daha iyi yorum yapar.
Tek dezavantajı ağırlık ve elektronik gaz kelebeği.
o değilde şu emme konusu dağılmasın ya bende merak ettim, bu takıp deneyen kişi trdemidir ?
iyide hasarlı dersen 29bine satıldı hasarlı durumuda Airbag fln açılmıştı araçta şaseler düzgündü..40Bİn'e hasarlı FN2 kim alır bu zamanda..
Eğer ciddi alıcı iseniz 39Bİne 40bine FN2 buluruz eğer ciddi iseniz Msn'den görüşelim kime lzm ise kalkıpta full orjinal bir araçtan bahsetmiyorum bu fiyata tabiki..
hava filtresi gaz kelebeğinin tepkisini acayip etkiliyor.sağlam bir kit ile fn2'nin gaz kelebeği telden farkı olacağını sanmam.fn2 ağırlıktan biraz kaybediyor yoksa tel veya elektronik olması 1-2 boy fark edeceğini sanmıyorum
kasa hafifliği konusunda haklısın ama diğer bilgilerin bu seferde eksik..
şanzuman dişli oranları ep3 ten daha iyi diyorlar,
parça istedikten sonra bulunuyor yurtdışından tabi, kaldıki üretim aşamasında olup yakında çıkacak olan çok fazla parçası var
ecu'ya müdahale demişiniz fakat k-pro nun farklı bir sistemi olan flashpro benim aracımda mevcut heryerede müdahale ediyor:rolleyes:
araç için mevcut catback ler var, istenirse custom olarakta yapılıyor, yapılmışı yar
fd2 nin emme manifoldu egzantriği uymaz heralde diymi fn2 ye eğer uyuyorsa birde ince conta ile sıkıştırma arttırılıp 225 civarına çıkabilirmi güç yoksa sacmamı oldu:)
aklı başında kimse fn2 alcak imkanı varken ep3 almaz haybeye yormayın kendinizi
satıp alınmaz tabi ben sıfırdan alcak biri için diorum
ya ne kadar gereksiz bir yere gelmiş konu,şuanda tek takıldığım olay,fn2 nin emme manifoldunun ep3 te bu kadar işe yarayıp yaramadığı...bir başka olasılık ta,acaba o üstünde deneme yapılan ep3 ün kendi emme manifoldu sıkıntılı olabilir mi?...belki de fark bundan kaynaklanıyordur...
dün 35-40 liraya fn2
bugün ep3 te cai ile 30 hp :) bugüne kadar sadece filtreden k20'den benim bildiğim en yüksek gücü alan güneştir gns nin eski sahibi, o bile dediğin rakamdan uzaktı. (şimdi durumu nedir bilmiyorum ben o zaman için konuşuyorum)
Neyse uzatmayalım arkadaşlar, fn2'nin emme mevzusuna açıklık getirebilirsek çok iyi olur gerçekten. :)
Moskovadan FN2 262HP oldugu yaziyor.
http://www.drive2.ru/cars/honda/civi...mankybusiness/
http://s2.images.drive2.ru/car.photo...7-original.jpg
na mi bu güç elde edilmiş,
sc varsa çok yazık ep3 ler atmosferik yükleyince bile bu sınıra zaten yaklaşıyor.
Tork 250 nm lerde Atmosferik olabilir ama dyno hatası gibi sanki.
sc olsa tork daha fazla artar gibime geliyor.
Arac sc li ve 310hp ye kadar yolu var diye yaziyor ama neden 262 de kalinmis bilmiyorum.
sc icin Jackson Racing diyor.
baska bir fn2
http://civic-typer.ru/projects/41-ct...-tuned-by.html
Средний ролик - давление 0,55 Бара
Спеки:
Supercharger - Jackson Racing Civic Si 06-08
Injection - RC 550 cc
Intake - Injen Short Ram Air
Oil Cap - Mugen
Oil - Mugen Rev-R
Oil filter - K&N
Oil cooler kit - GReddy
Radiator cap - Mugen 1,3 Bar
ECU - Stock Honda and Unichip
Brake Pads - Modulo Racing
Brake Rotors - Modulo Racing
Brake Calipers - Spoon Sports
Carbon fiber hood - Seibon
OZ Racing Ultraleggera 8x18 ET 48
Термостат Мюген
Датчик температуры Мюген
Presure supercharger - 0,55 Bar
Exhaust - stock
Catalisator - delited
Tuned by R2Racing Moscow Russia
http://content.foto.mail.ru/mail/berdiev_r/79/i-85.jpg
iyi gidiyormuş..
rus verilerine göre sanrım fn2lere sc yapmanın pek bir cazibesi yok...
Ben 400 hpleri ön gören SC kitleri görmüştüm FN2 için. Rotrex kitti sanırım o ama vardı yani.
sc olmasına rağmen torklar biraz düşükmü kalmış??