User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
24 sonuçtan 20 ile 24 arası

Konu: d16 swap

  1. #20
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    erkut abı senın dedıgın su 75-5o pıstonmuydu onu uygulayınca hacımı yukselcek dmı si pıstonu dımı o
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  2. #21
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gökan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    erkut abı senın dedıgın su 75-5o pıstonmuydu onu uygulayınca hacımı yukselcek dmı si pıstonu dımı o
    ne pistonu gökhan ben alttan bahsediyorum d serisinin tüm pistonları 75mm janım hacim dersen 76 üstü tehlike trde de 76 bulamıyosun zaten max dartonla 78 dir ama 79 a çıkan hayvanlard da mevcut kii gereksiz zaten hacmi 1.5 stroker destekliyo zaten yeterince
    ECUTECH İstanbul

  3. #22
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en ben de olsam 1.5 yapardım blok değiştirmeden

    1.4 is ç/s 75/79

    1.5 ç/s 75/86.5

    o da eşittir stroke/2 + kol boyu + piston yüksekliği = blok yüksekliği

    79/2 = 39.5 + 138mm + 30 = 207.5

    86/2 = 43.25 + 134mm +30.7 = 207.9

    yani = 207 mm blok yüüksekliği
    ikisinin de krank yatak ölçüsü 45 mm (d16 da bu değer 55 blok yüksekliği 212 mm dir )

    yani ex parçaları gayet güzel uyum sağlayabilir hem içi de yenilenmiş olur bircok sıkıştırma elde edilecek piston seçimi de var
    yani 1.4 blokla 1.5 blok arasında 0.4mm fark var kısaca 1.5 e çevirince ince conta takmış gibi olur

    amaa 1.4le 1.6 arasında 5.5 mm fark var kalın conta filan bile koyulsa olmaz aslında olurda

  4. #23
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kararsızım napsam dıyeerkut abı bıgun msne gelde detaylı konusalım
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  5. #24
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yani 1.4 blokla 1.5 blok arasında 0.4mm fark var kısaca 1.5 e çevirince ince conta takmış gibi olur

    amaa 1.4le 1.6 arasında 5.5 mm fark var kalın conta filan bile koyulsa olmaz aslında olurda
    1.4 le 1.5 bloklar aynı sayılır onlara çok şey oluyo 1.6 farklı krank da olmuyo farklı bi krank olursa ama 45 e 45 jdm d15bden çıkan d16 kol 78 mm darton destekli pistonla yine d14 blok tam 1615 cc ye kadar destekliyo

    Alıntı gökan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kararsızım napsam dıyeerkut abı bıgun msne gelde detaylı konusalım
    tamam janım bence swapı boşver strker yapalım
    ECUTECH İstanbul

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •