User Tag List

Sayfa 3/6 İlkİlk 12345 ... SonSon
97 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: 200 sx Hakkında Genel Bilgiler..

  1. #39
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla ben hafta sonu

    iridyum buji yağ filtresi orjinal hava filtresi motor yağı fren debriyaj direksiyon hidroliği fren balataları motor suyu antifiriz klima gazı rot balans gibi genel bir bakıma sokacağım

  2. #40

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motul kullanıyorum ben 15-50 başka da kullanmam .


    barış 6500 km çok olm değiştir artık

  3. #41
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motul 15-50 peki motul olmazsa yine castrol yada mobil bulursam 15-50 mi kullanmalıyım ?

    bu ince mi oluyor kalın mı oluyor ?

    hani mustafalar gibi sürekli gazlanır mantığıyla gitmezsek normal kullanımdada bunumu kullanmak gerekir

  4. #42
    Gogo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    walla ben her türlü 10/60 kullanıyorum artık, makinenin sesi bile deiğişio sanki, yada psikolojik bilmiyorum.. castrol edge 10/60 . bu seferlik Castrol TWS 10/60 aldım, yurtdışı üretim.. onu koycaklar savaş abiler.. bakalım.. 10/60 kullan bana kalırsa..

  5. #43

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kimisi motul seviyor kimisi edge . yurtdışı 200sx forumlarında da hep ikisiin adı geçiyor . ben motul kullandım itici sesimi komple kesti. muffy kullanıyordu motul , bende o yüzden motul kullanmaya başladım aldığımdan beri motul kullanıyorum bir kere mobil koydum onda da yatk dökdüm fakat tesadüf tabiki motule devam edeceğim yeni motorumda da . dünyada bir sürü fabrika takımı da wrc jpgt vs motul kullanıyor.


    turbo için orta seviyede bir yağ . ortanın biraz kalını denebilir.

    nasıl kullandığının önemi yok , motul 15-50 kulan derim ben . mustafada da var

  6. #44
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkürler ya genel olarak bir sıkıntım yok şuan bi itecek sesi var

    yağı değiştirince geçer diyorlar buna hangi yağı koymamız lazım ?

    şuanda turbosu sıkıntılı gibi onu değiştireceğim elimde bi t3/t4 var onumu taksam orjinalimi kalsa karar veremedim

    difo almam kaynakta yaptırmam şuan çünkü üzerindeki nedir bilmiyorum şuan eşşek haliyle bile ufak bir tozlu yol yada ıslakta affetmiyor adam gibi yürüyünce daha güzel olacaktır
    standart intercooler ile basinc acmazdim bende olsaydi
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  7. #45
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motul kullanıyorum ben 15-50 başka da kullanmam .


    barış 6500 km çok olm değiştir artık
    mobil1 10-60 kullanan yok mu?
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  8. #46
    mono - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Pendik
    Mesaj
    253
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben de motul 15-50 koydum, ama itici sesi filan kesmedi, 10-60 castrol koyduğumdaki aynı ses, aynı gidiş, yağdan performans olayı psikolojik bence 500ps'lik motorlar olur, yorucu etaplara girersin anlarım da, 150-200 ps'lik makinalar için, hele bir de daily-drive kullanılıyorsa 10-40 bile iş görür, 90'lar bizim arabalar TR'ye geldiğinde sanki ilk sahipleri 10-60 koydu, ne değişti
    same shit, different day...

    http://i39.tinypic.com/6gx62q.png

  9. #47
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben mobilde koydum castrolde ama itici sesi gene gelior mustu motul al koy bende bu sefer motul koyucam muaffak ayzmıstı bir eyrde ngz deki itici sesini motulla kestim die mustafada var koy onu kafan rahat olsun. Bu alemde bir kaç hatun var böyel ayar bozan birinin resmi odamda

    michelle rodrigez



    biri bellucci



    digeride silvia

    [SIGPIC]http://i1106.hizliresim.com/2011/6/24/7826.png[/SIGPIC]

  10. #48
    Gogo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bestsi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben mobilde koydum castrolde ama itici sesi gene gelior mustu motul al koy bende bu sefer motul koyucam muaffak ayzmıstı bir eyrde ngz deki itici sesini motulla kestim die mustafada var koy onu kafan rahat olsun. Bu alemde bir kaç hatun var böyel ayar bozan birinin resmi odamda

    michelle rodrigez



    biri bellucci



    digeride silvia


    hahaha iyiymiş

  11. #49
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi o nasıl bi mesaj öyle
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  12. #50
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hauhauahua resimler bomba

    ok ya itici sesi çok sinir bozucu ben motul alayım mustafadan o zaman

    tool amca ben takılıyorum turbom var elimde ama takmam uğraşmam daha doğrusu

    cumartesi üstündeki turboyu bir söküp bakıcam gerekirse revize edeceğim eğer düzelmez yada maliyeti çok olursa o zaman düşünebilirim

    elimde ekedeki coolar var yaklaşık 6-6,5 lt falan eğer değişirsem turboyu coolerı takarım zaten

  13. #51
    gorke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ist
    Mesaj
    2.029
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nvcs problemi sabittir. iptal edilerekte kullanılabilinir fakat devir bandını değiştirir. nvcs iyidir. yağ pompası, yataklar, pistonlar ve kollar, blok duvarı önemlidir. içini açmadan ben şahsen sıkıştırmam. yağ sıcaklığı ve yağ basıncı özellikle sıcaklığı önemlidir. ne olduğu belirsiz turbo kullanmak saçmadır bence bu arabada. bunları uygun fiatlı oem toplayıp bir egzos, düzgün turbo manifoldu, piggy, ic ve oilcooler düzgün fan ile 280-300hp günlük baya zevkli, uzun süreli sağlıklı bir araba yapılabilinir. motor içi bence en önemli nokta, blok-kapak almak maddi çöküş ve eziyettir.önemli olan krankı taşlatmadan, bloğa kaynak atmadan keza kapağada en verimli halde kullanabilmek bnm görüşüm.

    heee bu arada kilitsiz ve coiloversiz her 200sx bence bir hiçtir.
    Sakin güç...

  14. #52
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne drift ne rolling için sıkıştırmak gibi bir niyetim yok kaç gündür bende itici sesi yüzünden neredeyse 4000 devri bile geçmiyorum ne olur ne olmaz diye

    üstündeki turboyu revize ettireceğim sadece dediğim gibi birde genel bakımını yaptıracağım

    işin açığı egzost bile koymayı düşünmüyorum sessiz sedasız güzel oluyo

    yinede ne olur ne olmaz güzel bi yağ basınç saati bağlayacağım yağ candır

  15. #53
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    traktor nvcs sesi boyledir:
    http://www.youtube.com/watch?v=BQe1P1lYE3M
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  16. #54

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gorke Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nvcs problemi sabittir. iptal edilerekte kullanılabilinir fakat devir bandını değiştirir. nvcs iyidir. yağ pompası, yataklar, pistonlar ve kollar, blok duvarı önemlidir. içini açmadan ben şahsen sıkıştırmam. yağ sıcaklığı ve yağ basıncı özellikle sıcaklığı önemlidir. ne olduğu belirsiz turbo kullanmak saçmadır bence bu arabada. bunları uygun fiatlı oem toplayıp bir egzos, düzgün turbo manifoldu, piggy, ic ve oilcooler düzgün fan ile 280-300hp günlük baya zevkli, uzun süreli sağlıklı bir araba yapılabilinir. motor içi bence en önemli nokta, blok-kapak almak maddi çöküş ve eziyettir.önemli olan krankı taşlatmadan, bloğa kaynak atmadan keza kapağada en verimli halde kullanabilmek bnm görüşüm.

    heee bu arada kilitsiz ve coiloversiz her 200sx bence bir hiçtir.

    muştu kilit cümle bu bak

  17. #55
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende mustuyla aynı fikirdeydim sessiz sedasız guzel ama bir yrre kadar şimdi cözdum eksoz işini vites deiştirirken patlamasını özlemişim
    [SIGPIC]http://i1106.hizliresim.com/2011/6/24/7826.png[/SIGPIC]

  18. #56
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla abi nasıl söyliyim standart arabayı o kaddan özlemişim ki

    tani en fazla yapacağım onuda zannetmiyorum ama cut-out olur

    kilit işine gelince dediğim gibi bi mustafa görsün arabayı bunların standartında üstündeki difoda kilit varmı ? çünkü araba güzel geliyo yana ?

    coile gelince istiyorum ama şu ara para harcamak istemiyorum arabaya bakalım artık kısmet

  19. #57
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet orjinalinde belli oranda kilit var hatta iyi durumdaysa baya tatminkar bir dif var ama bir sure yanlayınca o dif boşalıyor bmwlerin kilitli difinden farklı bir mantıkla calısıyor yani şimdilik seni tatmin eder ama bir seyi soylemeden gecemiyecegim bu arabanın her gun baska birseyine alısacaksın ve bugund ediklerine yarın guleceksin beni bilen bilir haytta gaza gelmem gazlamam falan ayrıca arabam cekildi eksoz yuzunden sonra o sese alısınca yapamıosun efendi olamıosun neyseki şimdi arasını buldum yan da mutlu bende sözun özu al böyle hevesini nasılsa geliceksin buna bir ignition cut ekliyelim die srde deli oluyor
    [SIGPIC]http://i1106.hizliresim.com/2011/6/24/7826.png[/SIGPIC]

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •