User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
43 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Corolla 1.8 T Sport tavsiye?

  1. #20
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı cliosport07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla güzel yürüyeni var ama duyduğum kadarıyla tr de temiz ts yok diyorlardı.....
    var bikaç tane birini kendime saklıyorum hatta sır gibi, 1-2 kişi biliyor ben haricinde plakasını çevremden

    Alıntı Gokhan43 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lewo_rolla da baya bilgiye sahip TSport konusunda o da bildiklerini aktarır görünce
    eyvallah geldim
    Alıntı mitsubishi_boy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tesadüfe bak. Bugünde diğer bir forumda bi ark. sormuştu. Oraya yazdığımı buraya kopyalıyorum.

    192 hp'lik stock hali gayet tatminkar. Bizzati denemelerim bulunmasa da videolarını, incelemelerini izledim, yabancı kaynaklardan gereken bilgiyi edindim geçtiğimiz aylarda

    Öncelikle atmosferiktir. T yazdığına bakma, o spor serinin kodu Üzerindeki VVTLi teknolojili, Celica'yla da paylaştığı motor üretildiği yıllarda dünyanın en verimli üçüncü motoru kabul ediliyordu. TRD'nin ve performans arayışında olanların gözde seçeneklerinden birisiydi. 200 hp'ye yakın olmasına rağmen 8.5 sn civarında bi 0-100'e , 180nm torka ve ekonomik bi fiyata sahip. Çoğunluk Toyota'nın Type-R'i olarak görüyor T-Sport Corollayı.

    Kısa şanzıman oranları sebebiyle aktarımı sağlıklı yapamadığına dair yazılarda okumuştum. Donanım seviyesi bildiğimiz üzere gayet iyi ama sadece ilgi çekici yanı olan motora değinmek istiyorum. Bir de Türkiye'de bulunmayan, daha sağlam bi tork sunan Compressor modeli vardır.

    VTi'la Type-R'la karşılaştırılsa da bloğu ve ekipmanları aşırı swapa izin vermez. Yani öyle kağıt üzerinde yada stock haliyle yolda kıyasladığın Hondaları swaplar gibi 400-500 bhp yükleyemezsin. TRD'nin aşırı besleme kiti 300 hp civarı bi güç sağlıyor, ötesini bilemiyorum, ama üzerindeki motorla olması pek mümkün gözükmüyor. Sonuçta üzerindeki motor 2JZ değil, 2ZZGE. Ama bi çılgınlık yapıp 3ZZ swaplarsan ancak o zaman atmosferik 250 hp falan görebilirsin. Yurtdışındaki denemelerde bu motordan tekerlekte 700hp+ edildi %10'luk bi hp kaybıyla. Ama Avrupa Toyata konusunda 3ZZ, 2JZ, 1JZ gibi bloklara yüklenmiş bulunmakta. Yada 2ZZGE'li bir T-Sport yerine 2.0 D4D Corolla'ya çok daha fazlasını yapıyorlar. Özetle böyle bir araç işte.
    3zz swaplarsan diyorsunda, 3zz tamamen custom bir üretimdir bir firmanın yaptığı, 3zzfe normalde 1.6 vvti motorların kodudur, 3zzge diye bir motor ÜRETMEDİ Toyota markası.o vatandaşlar da 3zz blok + 2zz krank + kapak kullanarak biraz fantazi ürettiler, 12.5 sıkıştırma ile 240+ hp aldılar motordan atmosferik olarak ve büyük riskler alarak.

    celica tsport ile corolla tsportun şanzımanları aynıdır, c60 ile gelir, run-x ler ve compressor lerde c160 çıkabilir ( kilitli diff vardır bu şanzımanda) c60 ile c160 ın oranları aynıdır.

    mod parçası var ama DC2-R nickli arkadaşımın dediği gibi Honda'ya oranla parçaları bariz şekilde daha tuzlu ve TR de bulma imkanın daha kısıtlı ancak maddi gücün varsa ne ararsan var, turbo kiti de sc kiti de mevcut bu araçlar ve motorlar için. şanzımanı çok dert eden arkadaşlara şöyle açıkliyim, 2004 e kadar olan Tsportlar 8400 rev limit 2004 üstü modeller 8200 rev limite sahiptir, ve 6200 de Lift'e geçer redline'a nası girdiğinizi anlamazsınız ilkkez kullanıyorsanız özellikle. 1 den 2 ye geçişte lift altına düşer sadece ama benim gibi hayvanlar düşürmeden de ilerleyebiliyor tabi

    2.0 D4D ye Avrupa'da çok daha fazlasını yapıyorlar demiş yukarda alıntı yaptığım arkadaş ama bence yeterince araştırma yapmamış Sportivo, Runx, Allex, Tsport gibi isimlendirmeleri mevcut aracın ve motorun çeşitli kıtalarda bu arada, Allex lerde 1.5 1nzfe motor da çıkabiliyor tabi öyle bi durum da sözkonusu.

    Yusuf abiye eklemek istedim bu arada, TR'de biçok Tsportta deri + ısıtmalı koltuklar standart olarak gelmedi abi Ama Tsport TypeR'a oranla çok daha günlük kullanılabilecek konforda bi araçtır, Sunroof'u otomatik kliması vücudu saran uzun yolda yormayan koltukları ve zevkli sürüşü ile eğlencelidir, süspansiyon desteğine bikaç ufak dokunuş ile çok çok ciddi yol da tutar

  2. #21
    onurars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    832
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    var bikaç tane birini kendime saklıyorum hatta sır gibi, 1-2 kişi biliyor ben haricinde plakasını çevremden
    sefaköyde var siyah 45,50 li yaşlarda biri kullanıyor zır stock onu mu diosun yoksa levent

  3. #22
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı onurars Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sefaköyde var siyah 45,50 li yaşlarda biri kullanıyor zır stock onu mu diosun yoksa levent
    yok onurcum benimki farklı

  4. #23
    suprolla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    sefaköy city+lefkosa
    Mesaj
    977
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen levonun dediği gibi 3zzge diye bi motor yok 2zz nin strok'lanmış hali o motor....
    şanzumanı çok sevmeyen olursa değiştirir yau nolcak
    parçası bol dediğim gibi stroker'ı turbosu sc si yada n\a olarakta paraçası bol ama TRde honda kadar yaygın olmadığı için modlicak kişiye tuzluya gelir....daha fazla kurcalamaya gerek yok lewo zaten tsportcudur eksik kalırsa o tamamlasın

  5. #24
    suprolla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    sefaköy city+lefkosa
    Mesaj
    977
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onurars Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sefaköyde var siyah 45,50 li yaşlarda biri kullanıyor zır stock onu mu diosun yoksa levent
    sefaköyde nerde o?hala sefaköyde olsa kesin görürdüm

  6. #25
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    var bikaç tane birini kendime saklıyorum hatta sır gibi, 1-2 kişi biliyor ben haricinde plakasını çevremden


    eyvallah geldim


    3zz swaplarsan diyorsunda, 3zz tamamen custom bir üretimdir bir firmanın yaptığı, 3zzfe normalde 1.6 vvti motorların kodudur, 3zzge diye bir motor ÜRETMEDİ Toyota markası.o vatandaşlar da 3zz blok + 2zz krank + kapak kullanarak biraz fantazi ürettiler, 12.5 sıkıştırma ile 240+ hp aldılar motordan atmosferik olarak ve büyük riskler alarak.

    celica tsport ile corolla tsportun şanzımanları aynıdır, c60 ile gelir, run-x ler ve compressor lerde c160 çıkabilir ( kilitli diff vardır bu şanzımanda) c60 ile c160 ın oranları aynıdır.

    mod parçası var ama DC2-R nickli arkadaşımın dediği gibi Honda'ya oranla parçaları bariz şekilde daha tuzlu ve TR de bulma imkanın daha kısıtlı ancak maddi gücün varsa ne ararsan var, turbo kiti de sc kiti de mevcut bu araçlar ve motorlar için. şanzımanı çok dert eden arkadaşlara şöyle açıkliyim, 2004 e kadar olan Tsportlar 8400 rev limit 2004 üstü modeller 8200 rev limite sahiptir, ve 6200 de Lift'e geçer redline'a nası girdiğinizi anlamazsınız ilkkez kullanıyorsanız özellikle. 1 den 2 ye geçişte lift altına düşer sadece ama benim gibi hayvanlar düşürmeden de ilerleyebiliyor tabi

    2.0 D4D ye Avrupa'da çok daha fazlasını yapıyorlar demiş yukarda alıntı yaptığım arkadaş ama bence yeterince araştırma yapmamış Sportivo, Runx, Allex, Tsport gibi isimlendirmeleri mevcut aracın ve motorun çeşitli kıtalarda bu arada, Allex lerde 1.5 1nzfe motor da çıkabiliyor tabi öyle bi durum da sözkonusu.

    Yusuf abiye eklemek istedim bu arada, TR'de biçok Tsportta deri + ısıtmalı koltuklar standart olarak gelmedi abi Ama Tsport TypeR'a oranla çok daha günlük kullanılabilecek konforda bi araçtır, Sunroof'u otomatik kliması vücudu saran uzun yolda yormayan koltukları ve zevkli sürüşü ile eğlencelidir, süspansiyon desteğine bikaç ufak dokunuş ile çok çok ciddi yol da tutar

    lewocum benim bildiğim 2zz yi 3zz krankıyla toplayıp bir anlamda de stroke edip deli gibi devir dönüyorlar. ama tam emin değilim.



    + olarak 2zznin kapağıda toyotanın yamaha ya yaptırdığı bir kapaktır. Çok başarılı bir flowa sahiptir.


    son bir extra. en sıkıntılı nokta yağ pompasıdır. TRD yağ pompasını kullanarak 9500 ler görülebilir. Ki lift açtığında geçtiği egzantirik profili bu civarlarda güç üretebilir (292 duration 11mm lift.)

    orjinal jantları ve o kum grisi rengiyle çok harikadır. Görüntü olarak tek ihtiyacı biraz yere yaklaşmaktır bence.

  7. #26
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı corolla117 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lewocum benim bildiğim 2zz yi 3zz krankıyla toplayıp bir anlamda de stroke edip deli gibi devir dönüyorlar. ama tam emin değilim.



    + olarak 2zznin kapağıda toyotanın yamaha ya yaptırdığı bir kapaktır. Çok başarılı bir flowa sahiptir.


    son bir extra. en sıkıntılı nokta yağ pompasıdır. TRD yağ pompasını kullanarak 9500 ler görülebilir. Ki lift açtığında geçtiği egzantirik profili bu civarlarda güç üretebilir (292 duration 11mm lift.)

    orjinal jantları ve o kum grisi rengiyle çok harikadır. Görüntü olarak tek ihtiyacı biraz yere yaklaşmaktır bence.
    sen beni düzelt işte batucum, direk yazdım elime geldiği gibi, 3zz krank 2zz blok + kapak.

    kısa şanzıman isteyenlere TRD nin close ratio gearbox kitini öneririm, 3-4-5'i gayet kısaltır tam draglıktır

    Coilover haydi haydi iş görür ben 4,5cm basarım önden, arkadanda 3,5

  8. #27
    suprolla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    sefaköy city+lefkosa
    Mesaj
    977
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı corolla117 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lewocum benim bildiğim 2zz yi 3zz krankıyla toplayıp bir anlamda de stroke edip deli gibi devir dönüyorlar. ama tam emin değilim.



    + olarak 2zznin kapağıda toyotanın yamaha ya yaptırdığı bir kapaktır. Çok başarılı bir flowa sahiptir.


    son bir extra. en sıkıntılı nokta yağ pompasıdır. TRD yağ pompasını kullanarak 9500 ler görülebilir. Ki lift açtığında geçtiği egzantirik profili bu civarlarda güç üretebilir (292 duration 11mm lift.)

    orjinal jantları ve o kum grisi rengiyle çok harikadır. Görüntü olarak tek ihtiyacı biraz yere yaklaşmaktır bence.
    batu 1zz krankla+2zz kol piston=3zzge olur 3zz krankla olsaydı geçen yaz 2zz kol piston alcaktım hatta servise sordum olmaz dedi yoksa kapakta alcaktım...
    toyotanın motorlarını yamaha üretiyor yanlış bilmiyorsam özellikle eski jenarasyonlarını...mesela 3sgte'ler

  9. #28
    suprolla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    sefaköy city+lefkosa
    Mesaj
    977
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen beni düzelt işte batucum, direk yazdım elime geldiği gibi, 3zz krank 2zz blok + kapak.

    kısa şanzıman isteyenlere TRD nin close ratio gearbox kitini öneririm, 3-4-5'i gayet kısaltır tam draglıktır

    Coilover haydi haydi iş görür ben 4,5cm basarım önden, arkadanda 3,5
    olum 3zz krank değil 1zz krank ısrar etmeyin alla alla öle 4zz olur heralde denemek lazım

  10. #29
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Toyota'nın performans odaklı motorlarını yamaha üretiyor ki zaten Yamaha da Toyota'nın markasıdır

    2jz, 4age, 3sge-gte, 2zzge vsvs..

  11. #30
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı suprolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    batu 1zz krankla+2zz kol piston=3zzge olur 3zz krankla olsaydı geçen yaz 2zz kol piston alcaktım hatta servise sordum olmaz dedi yoksa kapakta alcaktım...
    toyotanın motorlarını yamaha üretiyor yanlış bilmiyorsam özellikle eski jenarasyonlarını...mesela 3sgte'ler
    aga benim bildiğim devir dönebilmek için 3zz krank kullanıyorlar. kare bore stroğa çok yakın oluyor böylece.

    neyse ben anlamaz zz filan. a series rulez ben eskiciyim.

    bu arada sadece kapakları yamaha yapar. 4age, 3sgte gibi. 2jz de de parmakları var biliyorum.

  12. #31
    suprolla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    sefaköy city+lefkosa
    Mesaj
    977
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.monkeywrenchracing.com/pr...roducts_id=802

    5.satır anlatmışlar

    yeni teknoloji olunca karıştı işler 4a mis hepsi aynı kapaklar farklı sizdede

    kim kimin markası bilmiyorum kankacım ama yamaha güzel iş yapıyor bu kesin

    --hazır konusu varken 3zzfe bloğa 2zz kapak uyar mı hep aklımda kaldı

  13. #32
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı suprolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://www.monkeywrenchracing.com/pr...roducts_id=802

    5.satır anlatmışlar

    yeni teknoloji olunca karıştı işler 4a mis hepsi aynı kapaklar farklı sizdede

    kim kimin markası bilmiyorum kankacım ama yamaha güzel iş yapıyor bu kesin

    --hazır konusu varken 3zzfe bloğa 2zz kapak uyar mı hep aklımda kaldı
    a serisinde

    fe nin

    ge nin

    7 lerin

    5 lerin

    farklı-piston-kol-krank-volan-pim-yatak-kasnak vs. kullandığını biliyormuydun


    aga contaları karşılaştır. tutarsa varyaaaa varyaa

  14. #33
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı corolla117 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    a serisinde

    fe nin

    ge nin

    7 lerin

    5 lerin

    farklı-piston-kol-krank-volan-pim-yatak-kasnak vs. kullandığını biliyormuydun


    aga contaları karşılaştır. tutarsa varyaaaa varyaa
    bizdede 2-3-4
    fe
    ge
    nin bu kdr farkı oldugunu biliyomuydun bro

    zz de vvti ı simgeliyo hatta

  15. #34
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işin içine VVT falan girdimi ben çıkar arkadaşım koy insan gibi dereceleni trafikte kabız ol aaa

  16. #35
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı corolla117 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işin içine VVT falan girdimi ben çıkar arkadaşım koy insan gibi dereceleni trafikte kabız ol aaa
    görücez senide görücez, ben tsportu alayım 292 derece egzantriklerimle dolaşıcam hemide sıtok gelicekler

  17. #36
    suprolla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    sefaköy city+lefkosa
    Mesaj
    977
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı corolla117 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    a serisinde

    fe nin

    ge nin

    7 lerin

    5 lerin

    farklı-piston-kol-krank-volan-pim-yatak-kasnak vs. kullandığını biliyormuydun


    aga contaları karşılaştır. tutarsa varyaaaa varyaa
    yok onları bilyorum ama hangisi hangisine uyar bellidir az bucuk bunlarda daha net bişi yok

    dur bak aklıma gelmemişti bu bakarım sabaha eğer tutarda varya sevdamı dağlara yazarım ahaha

  18. #37
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alacam ben t sport facia yaa
    [SIGPIC]http://i1106.hizliresim.com/2011/6/24/7826.png[/SIGPIC]

  19. #38
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Bestsi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alacam ben t sport facia yaa
    hayırlısı abi bende erelin 306 aşkına benzer bi tsport aşkı var 2002 den beri tek hayalim diyebilirim, ilk çıktığı zaman eşiğinden dönmüşlüğü var babamın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •